Trump kieltää

Anonyymi

maahansa tulon Brasialasta.

Pitäisikö Niinistön kieltää keski-ikäisten suomalaisten naisien maahanpaluu avustuskohteistaan?

Tiedä mitä vuokravesojen palveluita ovat hyödyntäneet!

14

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äidistäsikö olet huolissasi, vai oletko resun tavoin poikamies jo neljännessä sukupolvessa, vai vaihtoiko tyttöystäväsi sinut nokikeppiin, vaiko kertoi sinulle tykkäävänsä naapurin Mirkusta, mistä moinen suominaisten pelko.

      • Anonyymi

        eturauhanenko taas vaivaa, mielenterveysongelmien lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eturauhanenko taas vaivaa, mielenterveysongelmien lisäksi.

        Vieläkö masennus vaivaa, kun ihokosketuksesta on kuusi vuotta, eikä suomesta niin hullua naista löydy edes rahalla, odottavan aika on pitkä varsinkin varattoman sellaisen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö masennus vaivaa, kun ihokosketuksesta on kuusi vuotta, eikä suomesta niin hullua naista löydy edes rahalla, odottavan aika on pitkä varsinkin varattoman sellaisen...

        näin helppoa idiootti on aktivoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näin helppoa idiootti on aktivoida.

        Sinä et pysti aktivoimaan edes naapurin kissaa, reppana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et pysti aktivoimaan edes naapurin kissaa, reppana.

        olet sitten näköjään tyhmempi kuin naapurin kissa


    • Anonyymi

      Sekavaa on taas hui hain "miehen" päässä kuin Kärkkäisen yllätysämpärien jakotilaisuudessa. On ihokosketusta, pahanhajuisia viemäreitä ja "brototyyppejä". Koko Parainen haisee pahalle ilmeisesti tällä hetkellä ja hoitaja lissu ei suostu miesvaippaan koskemaan, kun on sattumia pärskähdellyt selkään ja reisille.
      Tästä ei puutu enään kuin pakteerit, diapetes, krotiilit ja sbuget.
      Onkos tänään taas miljardi bahtia "jotakin 24000 euroa" ja neliökilometri tuha neliömetriä insinöörin matematiiikassa?

      • Anonyymi

        niin ja prostituoitu joka neliömetrille..


    • Resupetterit se on Prasilia. Mulla on jo ihokosketus.. voin vaguuttaa tämän

    • Anonyymi

      Aiemmin arvostettu Pohjoisen mestarismies kertoi olevansa täällä Pattayan palstalla taistelemassa vaimonsa nimittelyä vastaan ja aikoi poistua kun se päättyy.

      Seuraavaksi lentävä rakennusmestari kertoi taistelevansa urhoollisesti kaupallista rakkautta vastaan.

      Tätä huimaa projektia seurasi missio, jossa keskitytään paratiisi-nimityksen vastaiseen toimintaan. Paratiisi-sana laukaisee hänessä akuutin raivokohtauksen.

      Nykyään hän kertoo olevansa täällä, koska hän epäilee että ihokosketusta vailla olevat vanhat viiksekkäät poikamiehet eivät ole oikeita Thaimaan turisteja eikä asukkeja, vaan illuusioturisteja, rakentajia ja illuusioasukkaita, joilla on ihokosketuksen kaipuu, illuusiovaimot ja lapset. Lapsien länsäolokasvatuksen arvioitu puute riepoo häntä myös usein.

      Viisi vuotta yhtä soittoa, neljä rankkaa projektia.
      Milloin miehenä, naisena, vanhuksena, perheenä tai seurueena esiintyen ikiomassa kastissaan laadukkaasti.

      Se on kovaa hommaa kamppailla illuusiomiehiä vastaan jopa 21 tuntia vuorokaudessa 365 päivää vuodessa. Montakohan vuotta vielä jaksaa?

      • Anonyymi

        On taistelija oman kastinsa mies, lentäjä ässä ja korttipakan hantti. Hän on täällä netissä, ei elokuvan aarteenmetsästäjä vaan viidakkojen sissiluutnantti!
        Tärkeintä on matka jonka kuljet, eikä bäämäärä. Paraatisin vastainen toimintani on vasta alussa, ette ole nähneet puliakaan! Kohta alkaa "kuvaan salaa" brojektini jossa kuvaan kaiken ja huumeneulat ja kaikki krotiileineen bäivineen. Siinähän sitten ostatte ihokosketusta kun on poliisi radsiat kaupunnilla ja resupetterit kurmootus keskuksissa!

        By NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On taistelija oman kastinsa mies, lentäjä ässä ja korttipakan hantti. Hän on täällä netissä, ei elokuvan aarteenmetsästäjä vaan viidakkojen sissiluutnantti!
        Tärkeintä on matka jonka kuljet, eikä bäämäärä. Paraatisin vastainen toimintani on vasta alussa, ette ole nähneet puliakaan! Kohta alkaa "kuvaan salaa" brojektini jossa kuvaan kaiken ja huumeneulat ja kaikki krotiileineen bäivineen. Siinähän sitten ostatte ihokosketusta kun on poliisi radsiat kaupunnilla ja resupetterit kurmootus keskuksissa!

        By NumBall

        Juntti .... Seinäjokiiset kurmoottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juntti .... Seinäjokiiset kurmoottaa.

        Ai että juntti, jaha, no mites vauva uiskentelee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai että juntti, jaha, no mites vauva uiskentelee?

        Arvoisa presidenttimme on maanpetturi.
        Lisäksi hän on vanha kääkkä tai näin pandemia- aikana vanhus joka pitäisi lukita koppiin oman turvallisuutensa takia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe