Rohkaisua tähän päivään!

🎵TAIDETEOS -Roni Samuel

43

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En osaa laittaa linkkiä ( olen niin käsi..), tässä pikku vinkkiä👍

      • Emansipaatiosta edetty, olen edelleen käsi😉

        🎵 https://youtu.be/5YrTU0UMEtU

        ...tartu.

        Musiikki pauhaa mun sisällä, nyt pakko tehdä hikilenkki ja ottaa joku tiedepuolen kirja käteen loppu päiväksi 😅


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Emansipaatiosta edetty, olen edelleen käsi😉

        🎵 https://youtu.be/5YrTU0UMEtU

        ...tartu.

        Musiikki pauhaa mun sisällä, nyt pakko tehdä hikilenkki ja ottaa joku tiedepuolen kirja käteen loppu päiväksi 😅

        Kerta kiellon päälle😉

        Kuuni on täysi ja malja ylitsevuotava!

        https://youtu.be/AOEgOufYREs

        Sinä riität Heerokseni!


    • 🎵 ÄLÄ LÄHDE VIELÄ POIS -Juha Tapio

      • Valetaanhan pronssista patsaitakin 👍


      • TiuhtinWau
        Käytöskukka kirjoitti:

        Valetaanhan pronssista patsaitakin 👍

        (En nyt antais tällekään yhtään mitään palkintoa). Kyllä palkinto biisit on vielä kaukana edessä päin!


    • 🎵HILJAISII HEEROKSII -Ellinoora & Juha Tapio

      • Kultamitali tälle 🌟


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kultamitali tälle 🌟

        En nyt sanois, sika synkkä, mut matkanvarre tälläisiin fiiliksiä voi olla.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        En nyt sanois, sika synkkä, mut matkanvarre tälläisiin fiiliksiä voi olla.

        Ehkä me koetaan ja tulkitaan musiikki aika eri tavoilla. Eri ihmisillä nousee eri sanat. En tiedä miksi annoit tälle kultaa, mikä puhutteli. Olen kiinnostunut feminiinisen androkyynisistä ja poikamaisista Naisista, jos joku ”poikatyttö” ajattelee itsestään puoli prinssi en ole oikea ihminen määrittelemään kenenkään identiteettiä, mutta silmissäni tälläiset Naiset ovat laulun sanojen HEEROKSIA, Puoli Jumalia minun silmissäni, koska tunnen niin kovaa vetoa tälläisiin naisiin. Myönnän kyllä auliisti, että oma kokemukseni on filosofisesti idealisoitinut.


    • 🎵VERONA - Klingande

      • Hoppee ei oo häppee 🕶


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Hoppee ei oo häppee 🕶

        🤔meillä taitaa olla vähän erilainen musiikkimaku. Kyllä tämä on kultaa! (Olikohan sulla väärä hakusana, Klingande!)


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        🤔meillä taitaa olla vähän erilainen musiikkimaku. Kyllä tämä on kultaa! (Olikohan sulla väärä hakusana, Klingande!)

        Oli oli, oikeat asiasanat käytössä. Mutta eikö ole hyvä että on eri makuja, kaikille riittää jotain 😊

        En tosiaan älynnyt että tämä on vasta karsintavaihe 😅


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        🤔meillä taitaa olla vähän erilainen musiikkimaku. Kyllä tämä on kultaa! (Olikohan sulla väärä hakusana, Klingande!)

        Tahti ja tunnelma musiikissa sama minkä Runoilija sai minussa aikaan. Riemukasta puhallin soittoa ja kospelia. Tämä soi mun sisällä, tämän tyylisiin kanavoin seksuaalirnergiaani elämässäni nyt.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Oli oli, oikeat asiasanat käytössä. Mutta eikö ole hyvä että on eri makuja, kaikille riittää jotain 😊

        En tosiaan älynnyt että tämä on vasta karsintavaihe 😅

        Ai sä ajattelet sen noin🤔 ...mä asettaisin kaikki levyt ensin paikoilleen ja jos olis esim.levyraati, niin karsinta lopussa.

        Tämä mun biisilista on soittorasia Heerokselle, (ei jugeboksi) tästä ei oteta mitään pois. Viimeinen biisi on Heerokseni ja Minun yhteinen kultajyvä, sitä ei soiteta muille😉 Siinä hengitämme samaa valoa, siinä on tulessa koeteltu ydin.


    • Sullapa nuo levyt pyörii tiuhaan 😉 mutta parempi niin kuin jumi. Mukavaa päivää! 😊

      • Kyllä 🎼EoEt nyt soi! Jos ny muutaman laittaa tännekin, loput pidän itsel😅 Leppoisaa päivää 🌤


    • Nämä biisit on omistettu Puoli Prinssiksi itseään tituleeraavalle valoisalla Runoilijalle! ☺️.

      • Anteeksi, ihan nätti, melkein kaunis, mutta omaan makuun vieläkin vähän pliisu ja vähän haikea. Voittajan te Nallukat 🐻🐻laittaa toisen Jugebokdin viereen pystyyn😉. ...vilkaisen ehkä illalla, nyt taas tarv, mennä😊


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Anteeksi, ihan nätti, melkein kaunis, mutta omaan makuun vieläkin vähän pliisu ja vähän haikea. Voittajan te Nallukat 🐻🐻laittaa toisen Jugebokdin viereen pystyyn😉. ...vilkaisen ehkä illalla, nyt taas tarv, mennä😊

        * voittehan


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Anteeksi, ihan nätti, melkein kaunis, mutta omaan makuun vieläkin vähän pliisu ja vähän haikea. Voittajan te Nallukat 🐻🐻laittaa toisen Jugebokdin viereen pystyyn😉. ...vilkaisen ehkä illalla, nyt taas tarv, mennä😊

        Mä oonkin tämmönen melankolinen tyyppi 😁😉


      • Käytöskukka

        Jaahas... Etuoikeallaan estradille hyppäsi vahva haastaja. Tykkäsin 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jaahas... Etuoikeallaan estradille hyppäsi vahva haastaja. Tykkäsin 😊

        Tää oli aika uus biisi Närheltä. Tykkään kyllä muutamasta vanhemmastakin. Laitahan sieki Kukkanen joku kiva biisi, vaikka tuonne palatsin porteille, niin mie kuuntelen tässä töiden lomassa 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä oonkin tämmönen melankolinen tyyppi 😁😉

        Olen saanut sinusta iloisen ja rempseän kuvan😊, meissä sama biisi resonoi eri tavoin, yksilöllistä. 👍


    • Piti tulla kurkkaamaan tämäki poksi, mutta tyhyjältä näyttää 🙄 Ei kai se auta kun vettää itekin kaihtimet silmien 👀 etteen. Öitä 😴

      • Ei tämä ole tyhjä 😅, silmälasit päähän.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Ei tämä ole tyhjä 😅, silmälasit päähän.

        Kaikki oli päässä, paitsi järki 😄


      • Tiuhti, niin totta.... 😢


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tiuhti, niin totta.... 😢

        Totta on 😊, mutta eikö juuri se ole pelkästään hyvä asia?


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Totta on 😊, mutta eikö juuri se ole pelkästään hyvä asia?

        Ps. Biisi on aikas hyvällä sykkeellä😊, eikös olekkin?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tiuhti, niin totta.... 😢

        haluas ..vähän myöhässä.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        haluas ..vähän myöhässä.

        😊 kiitos.


    • 🎵Joulukirkkoon ( kello löi jo viisi )
      Erkki Pohjola & The Tapiola Choir

      • Erinomaisen hyvä nosto, Tiuhti 😔👍💕


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      320
      3283
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      203
      2667
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      141
      2473
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      1985
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      15
      1972
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1632
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      19
      1481
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1406
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      121
      1248
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1201
    Aihe