Kävin alkuaan jamkin ja tuntu, että siellä opetus oli vähän heikkoa ja täälläkin dissattiin sitä, mutta nyt metropoliassa yamkin parissa ja tämä on aivan saakelin turhaaa paskaa! Itse opetus on ollut aivan turhaa ja aihetta käydään aivan ylimalkaisesti ja käytännössä kotitehtävät menee niin, että mikä on tehtävä ja rupee ite selvittämään aihetta. Käytännössä voisivat vaan antaa tehtävät kurssin alussa ja sanoo, että tehkää nämä.. Jos tämä on samanlaista muuallakin, niin ei ole ihme, että yamkia pidetään ihan pilipalitutkintona.
Metropolia yamk, opetuksen taso aivan luokatonta paskaa
6
1126
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävä kuulla....tein just tänään Metropoliaan yamk-pääsykokeen.... Millä alalla opiskelet?
- Anonyymi
Hmm...itse aloitan syksyllä yamk-opinnot(online). Paska kokemus minullakin on tältä keväältä HAMK etäopinnoista... aivan luokatonta paskaa oli yhden osion opetus, joten ymmärrän yskän! Toivon, että syksyllä tulee myönteisempiä kokemuksia itselleni :)
- Anonyymi
Toivoa saa!
Etäopiskelu on melkein aina pelkkää ajanhukkaa, ellei sitten käy opiskelun harrastelusta.
- Anonyymi
Korkeakoulussa opiskelu vaatii korkeakouluopiskelutaitoja...
- Anonyymi
Aloittaja on oi9keassa, Metropolian Yamk koulutukset ovat täyttä paskaa, miksi mennä sinne iskemään päätänsä seinään, kun on parempiakin.
- Anonyymi
Niinhän ne on tehneetkin jo kauan, opettajapulan takia.
voisivat vaan antaa tehtävät kurssin alussa ja sanoo, että tehkää nämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18011289
- 565371
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452620- 372296
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441725Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381383Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371309Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61216Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261129