Tyypillinen vihervasuri

Anonyymi

Jess elää elämäänsä aikuisena vauvana – kiukuttelee, juo tuttipullosta ja käyttää vaippaa
Tänään klo 6:27
21-vuotias Jess pitää YouTube-kanavaa vauvaleikeistään. Jess kertoo eläytyvänsä vauvaleikkeihin niin kovin, että jopa pissaa vaippoihin.
Jessin poikaystävä David kertoo, ettei niinkään välitä ikäleikistä mutta nauttii siitä, kun Jess saa olla onnellinen toteuttamalla itseään.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      hehheheee hehheheee hehhheheeeeeee!

    • Anonyymi

      Tuttipullo ja vaipat olisivat hyvää marssi rekvisiittaa.

    • Eikös se yksi persu silloin aikanaan kontannut vaipoissa eduskuntatalon portailla ja toinen antoi sille piiskaa?

      • Anonyymi

        Näytti mallia, miten saa näkyvyyttä vastuulliselta medialta. Myös kuonokoppa ja talutushihna kaulapannasta on kova juttu, nimittäin jos luulee olevansa Musti. Lammas olisi ihana. Mää...mää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näytti mallia, miten saa näkyvyyttä vastuulliselta medialta. Myös kuonokoppa ja talutushihna kaulapannasta on kova juttu, nimittäin jos luulee olevansa Musti. Lammas olisi ihana. Mää...mää.

        No, toistaiseksi persut ovat kuitenkin ainoita jotka ovat esiintyneet eduskunnassa vaipat jalassa, eivät vihervassarit.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        No, toistaiseksi persut ovat kuitenkin ainoita jotka ovat esiintyneet eduskunnassa vaipat jalassa, eivät vihervassarit.

        Eivät ole uskaltaneet, vaikka mieli tekisi. Ovat vielä pysyneet eduskuntatalon ulkopuolella. Näkyvyyttä saa muutenkin, kuten demu-ystävämme V.B. Kirjailija ollut taas otsikoissa.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        No, toistaiseksi persut ovat kuitenkin ainoita jotka ovat esiintyneet eduskunnassa vaipat jalassa, eivät vihervassarit.

        Ei ne Eduskunnassa ole esiintyneet.

        Tynkkysen juttu liittyi muistaakseni pakkoruotsiin.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        No, toistaiseksi persut ovat kuitenkin ainoita jotka ovat esiintyneet eduskunnassa vaipat jalassa, eivät vihervassarit.

        kukas se siellä nyt kiukkuaa ja itkee,kusitko myös housuihin ;)


    • Anonyymi

      On se somaa, onkos noi aivan tosissaan ?

      -> Aamu vastaanottokeskuksella

    • Anonyymi

      Lieksa persut: pienipalkkaisia jotkaa koko ajan saikuttaa. Myös yleensä pitkäaikais työtön ja melko usein yksinkertainen juoppo.

      • Anonyymi

        Oletko käynyt apukoulua, kun kieliopin säännöt eivät näytä olevan hallussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko käynyt apukoulua, kun kieliopin säännöt eivät näytä olevan hallussa?

        Ei se ole mitään kouluja käynyt, koska ei sitä muuten demariksi pääsisikkään.


    • Anonyymi

      Persuksi pääsee kunhan ei koskaan käy missään ja varsinkin Lieksassa lähtöisin jostain syrjäkylältä josta lapsuuden kaverilla harrastanut sexuaalista kanssakäymistä. Sukurutsaus myös lasketaan suureksi plussaksi, silloin ei huomaa omaa vajavaisuuttaan.

      • Anonyymi

        Puhutko kokemuksen syvällä rintaäänellä? Eli kerrot itsestäsi.


      • Anonyymi

        Kuten kommentista huomaa,ei tälläkään viherpunikilla sivistys päätä rasita...


      • Anonyymi

        Missä pitäisi käydä? Mikä paikka on pakollinen? Lieksa on kokonaan samaa syrjäkylää, onko joku kylä vielä erityisen syrjässä? Missä se syrjä sijaitsee?
        Taisi mielikuvitus tehdä ns. tepposet, helpottako, kun sa ajatuksensa kirjalliseen muotoon?


    • Anonyymi

      Kyllähän serkku on turvallinen valinta.

    • Anonyymi

      Persuille varmaan vaipat onkin tärkeät olla, olet täysin oikeassa. Varmaan kerrotkin mistä sulkijalihaksen ongelmat johtuvat.

    • Anonyymi

      Miksi toi parivaljakko haluaa suomen tuhota, mitä aloituksessa tuotiin esille
      - näille suomi on halpa ja yhdentekevä, mikä tyhjiö näitten päissä on

      • Jess on amerikkalainen YouTube-kanavan pitäjä joka leikkii vauvaa ja David hänen poikaystävänsä. He tuskin haluavat Suomea tuhota.


      • JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Jess on amerikkalainen YouTube-kanavan pitäjä joka leikkii vauvaa ja David hänen poikaystävänsä. He tuskin haluavat Suomea tuhota.

        Heidän vaippaleikeillään ei siis ole mitään tekemistä politiikan kanssa, vaikka aloittaja yrittää niin kovasti taas provosoida.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Heidän vaippaleikeillään ei siis ole mitään tekemistä politiikan kanssa, vaikka aloittaja yrittää niin kovasti taas provosoida.

        Joitakin vuosia sitten pari vihreää "tutkivaa journalistia" kokeili miltä tuntuu paskantaa bussissa housuunsa. Siitä oli lehdissäkin juttua. En löytänyt linkkiä uutiseen tähän hätään. Olivat tinganneet pitkään ja tulihan se sieltä. Prööt...prööt!!. Sitten siitä tekemään juttua. Että tälläisiä kokemusasiantuntijoita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joitakin vuosia sitten pari vihreää "tutkivaa journalistia" kokeili miltä tuntuu paskantaa bussissa housuunsa. Siitä oli lehdissäkin juttua. En löytänyt linkkiä uutiseen tähän hätään. Olivat tinganneet pitkään ja tulihan se sieltä. Prööt...prööt!!. Sitten siitä tekemään juttua. Että tälläisiä kokemusasiantuntijoita.

        Ei ollut vihreitä journalisteja vaan Ylioppilaslehden toimittajia. Löytyy kooklettamalla edelleen.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Ei ollut vihreitä journalisteja vaan Ylioppilaslehden toimittajia. Löytyy kooklettamalla edelleen.

        Ja kooklettamalla löytyy edelleen,että eivät taatusti ole mitään kokoomuslaisia,vaan ihka aitoja punavihersuvakkeja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kooklettamalla löytyy edelleen,että eivät taatusti ole mitään kokoomuslaisia,vaan ihka aitoja punavihersuvakkeja.

        Ei löydy. Sen keksit omasta päästäsi.


    • Anonyymi

      Miksi tuhhoisuus on lieksan tie, miksi tätä tietä käyvään ja jo moniakymeniä vuosia

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe