Jess elää elämäänsä aikuisena vauvana – kiukuttelee, juo tuttipullosta ja käyttää vaippaa
Tänään klo 6:27
21-vuotias Jess pitää YouTube-kanavaa vauvaleikeistään. Jess kertoo eläytyvänsä vauvaleikkeihin niin kovin, että jopa pissaa vaippoihin.
Jessin poikaystävä David kertoo, ettei niinkään välitä ikäleikistä mutta nauttii siitä, kun Jess saa olla onnellinen toteuttamalla itseään.
Tyypillinen vihervasuri
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
hehheheee hehheheee hehhheheeeeeee!
- Anonyymi
Tuttipullo ja vaipat olisivat hyvää marssi rekvisiittaa.
Eikös se yksi persu silloin aikanaan kontannut vaipoissa eduskuntatalon portailla ja toinen antoi sille piiskaa?
- Anonyymi
Näytti mallia, miten saa näkyvyyttä vastuulliselta medialta. Myös kuonokoppa ja talutushihna kaulapannasta on kova juttu, nimittäin jos luulee olevansa Musti. Lammas olisi ihana. Mää...mää.
Anonyymi kirjoitti:
Näytti mallia, miten saa näkyvyyttä vastuulliselta medialta. Myös kuonokoppa ja talutushihna kaulapannasta on kova juttu, nimittäin jos luulee olevansa Musti. Lammas olisi ihana. Mää...mää.
No, toistaiseksi persut ovat kuitenkin ainoita jotka ovat esiintyneet eduskunnassa vaipat jalassa, eivät vihervassarit.
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
No, toistaiseksi persut ovat kuitenkin ainoita jotka ovat esiintyneet eduskunnassa vaipat jalassa, eivät vihervassarit.
Eivät ole uskaltaneet, vaikka mieli tekisi. Ovat vielä pysyneet eduskuntatalon ulkopuolella. Näkyvyyttä saa muutenkin, kuten demu-ystävämme V.B. Kirjailija ollut taas otsikoissa.
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
No, toistaiseksi persut ovat kuitenkin ainoita jotka ovat esiintyneet eduskunnassa vaipat jalassa, eivät vihervassarit.
Ei ne Eduskunnassa ole esiintyneet.
Tynkkysen juttu liittyi muistaakseni pakkoruotsiin. - Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
No, toistaiseksi persut ovat kuitenkin ainoita jotka ovat esiintyneet eduskunnassa vaipat jalassa, eivät vihervassarit.
kukas se siellä nyt kiukkuaa ja itkee,kusitko myös housuihin ;)
- Anonyymi
On se somaa, onkos noi aivan tosissaan ?
-> Aamu vastaanottokeskuksella - Anonyymi
Lieksa persut: pienipalkkaisia jotkaa koko ajan saikuttaa. Myös yleensä pitkäaikais työtön ja melko usein yksinkertainen juoppo.
- Anonyymi
Oletko käynyt apukoulua, kun kieliopin säännöt eivät näytä olevan hallussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko käynyt apukoulua, kun kieliopin säännöt eivät näytä olevan hallussa?
Ei se ole mitään kouluja käynyt, koska ei sitä muuten demariksi pääsisikkään.
- Anonyymi
Persuksi pääsee kunhan ei koskaan käy missään ja varsinkin Lieksassa lähtöisin jostain syrjäkylältä josta lapsuuden kaverilla harrastanut sexuaalista kanssakäymistä. Sukurutsaus myös lasketaan suureksi plussaksi, silloin ei huomaa omaa vajavaisuuttaan.
- Anonyymi
Puhutko kokemuksen syvällä rintaäänellä? Eli kerrot itsestäsi.
- Anonyymi
Kuten kommentista huomaa,ei tälläkään viherpunikilla sivistys päätä rasita...
- Anonyymi
Missä pitäisi käydä? Mikä paikka on pakollinen? Lieksa on kokonaan samaa syrjäkylää, onko joku kylä vielä erityisen syrjässä? Missä se syrjä sijaitsee?
Taisi mielikuvitus tehdä ns. tepposet, helpottako, kun sa ajatuksensa kirjalliseen muotoon?
- Anonyymi
Kyllähän serkku on turvallinen valinta.
- Anonyymi
Persuille varmaan vaipat onkin tärkeät olla, olet täysin oikeassa. Varmaan kerrotkin mistä sulkijalihaksen ongelmat johtuvat.
- Anonyymi
Miksi toi parivaljakko haluaa suomen tuhota, mitä aloituksessa tuotiin esille
- näille suomi on halpa ja yhdentekevä, mikä tyhjiö näitten päissä onJess on amerikkalainen YouTube-kanavan pitäjä joka leikkii vauvaa ja David hänen poikaystävänsä. He tuskin haluavat Suomea tuhota.
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Jess on amerikkalainen YouTube-kanavan pitäjä joka leikkii vauvaa ja David hänen poikaystävänsä. He tuskin haluavat Suomea tuhota.
Heidän vaippaleikeillään ei siis ole mitään tekemistä politiikan kanssa, vaikka aloittaja yrittää niin kovasti taas provosoida.
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Heidän vaippaleikeillään ei siis ole mitään tekemistä politiikan kanssa, vaikka aloittaja yrittää niin kovasti taas provosoida.
Joitakin vuosia sitten pari vihreää "tutkivaa journalistia" kokeili miltä tuntuu paskantaa bussissa housuunsa. Siitä oli lehdissäkin juttua. En löytänyt linkkiä uutiseen tähän hätään. Olivat tinganneet pitkään ja tulihan se sieltä. Prööt...prööt!!. Sitten siitä tekemään juttua. Että tälläisiä kokemusasiantuntijoita.
Anonyymi kirjoitti:
Joitakin vuosia sitten pari vihreää "tutkivaa journalistia" kokeili miltä tuntuu paskantaa bussissa housuunsa. Siitä oli lehdissäkin juttua. En löytänyt linkkiä uutiseen tähän hätään. Olivat tinganneet pitkään ja tulihan se sieltä. Prööt...prööt!!. Sitten siitä tekemään juttua. Että tälläisiä kokemusasiantuntijoita.
Ei ollut vihreitä journalisteja vaan Ylioppilaslehden toimittajia. Löytyy kooklettamalla edelleen.
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Ei ollut vihreitä journalisteja vaan Ylioppilaslehden toimittajia. Löytyy kooklettamalla edelleen.
Ja kooklettamalla löytyy edelleen,että eivät taatusti ole mitään kokoomuslaisia,vaan ihka aitoja punavihersuvakkeja.
Anonyymi kirjoitti:
Ja kooklettamalla löytyy edelleen,että eivät taatusti ole mitään kokoomuslaisia,vaan ihka aitoja punavihersuvakkeja.
Ei löydy. Sen keksit omasta päästäsi.
- Anonyymi
Miksi tuhhoisuus on lieksan tie, miksi tätä tietä käyvään ja jo moniakymeniä vuosia
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683