Tyypillinen vihervasuri

Anonyymi

Jess elää elämäänsä aikuisena vauvana – kiukuttelee, juo tuttipullosta ja käyttää vaippaa
Tänään klo 6:27
21-vuotias Jess pitää YouTube-kanavaa vauvaleikeistään. Jess kertoo eläytyvänsä vauvaleikkeihin niin kovin, että jopa pissaa vaippoihin.
Jessin poikaystävä David kertoo, ettei niinkään välitä ikäleikistä mutta nauttii siitä, kun Jess saa olla onnellinen toteuttamalla itseään.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      hehheheee hehheheee hehhheheeeeeee!

    • Anonyymi

      Tuttipullo ja vaipat olisivat hyvää marssi rekvisiittaa.

    • Eikös se yksi persu silloin aikanaan kontannut vaipoissa eduskuntatalon portailla ja toinen antoi sille piiskaa?

      • Anonyymi

        Näytti mallia, miten saa näkyvyyttä vastuulliselta medialta. Myös kuonokoppa ja talutushihna kaulapannasta on kova juttu, nimittäin jos luulee olevansa Musti. Lammas olisi ihana. Mää...mää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näytti mallia, miten saa näkyvyyttä vastuulliselta medialta. Myös kuonokoppa ja talutushihna kaulapannasta on kova juttu, nimittäin jos luulee olevansa Musti. Lammas olisi ihana. Mää...mää.

        No, toistaiseksi persut ovat kuitenkin ainoita jotka ovat esiintyneet eduskunnassa vaipat jalassa, eivät vihervassarit.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        No, toistaiseksi persut ovat kuitenkin ainoita jotka ovat esiintyneet eduskunnassa vaipat jalassa, eivät vihervassarit.

        Eivät ole uskaltaneet, vaikka mieli tekisi. Ovat vielä pysyneet eduskuntatalon ulkopuolella. Näkyvyyttä saa muutenkin, kuten demu-ystävämme V.B. Kirjailija ollut taas otsikoissa.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        No, toistaiseksi persut ovat kuitenkin ainoita jotka ovat esiintyneet eduskunnassa vaipat jalassa, eivät vihervassarit.

        Ei ne Eduskunnassa ole esiintyneet.

        Tynkkysen juttu liittyi muistaakseni pakkoruotsiin.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        No, toistaiseksi persut ovat kuitenkin ainoita jotka ovat esiintyneet eduskunnassa vaipat jalassa, eivät vihervassarit.

        kukas se siellä nyt kiukkuaa ja itkee,kusitko myös housuihin ;)


    • Anonyymi

      On se somaa, onkos noi aivan tosissaan ?

      -> Aamu vastaanottokeskuksella

    • Anonyymi

      Lieksa persut: pienipalkkaisia jotkaa koko ajan saikuttaa. Myös yleensä pitkäaikais työtön ja melko usein yksinkertainen juoppo.

      • Anonyymi

        Oletko käynyt apukoulua, kun kieliopin säännöt eivät näytä olevan hallussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko käynyt apukoulua, kun kieliopin säännöt eivät näytä olevan hallussa?

        Ei se ole mitään kouluja käynyt, koska ei sitä muuten demariksi pääsisikkään.


    • Anonyymi

      Persuksi pääsee kunhan ei koskaan käy missään ja varsinkin Lieksassa lähtöisin jostain syrjäkylältä josta lapsuuden kaverilla harrastanut sexuaalista kanssakäymistä. Sukurutsaus myös lasketaan suureksi plussaksi, silloin ei huomaa omaa vajavaisuuttaan.

      • Anonyymi

        Puhutko kokemuksen syvällä rintaäänellä? Eli kerrot itsestäsi.


      • Anonyymi

        Kuten kommentista huomaa,ei tälläkään viherpunikilla sivistys päätä rasita...


      • Anonyymi

        Missä pitäisi käydä? Mikä paikka on pakollinen? Lieksa on kokonaan samaa syrjäkylää, onko joku kylä vielä erityisen syrjässä? Missä se syrjä sijaitsee?
        Taisi mielikuvitus tehdä ns. tepposet, helpottako, kun sa ajatuksensa kirjalliseen muotoon?


    • Anonyymi

      Kyllähän serkku on turvallinen valinta.

    • Anonyymi

      Persuille varmaan vaipat onkin tärkeät olla, olet täysin oikeassa. Varmaan kerrotkin mistä sulkijalihaksen ongelmat johtuvat.

    • Anonyymi

      Miksi toi parivaljakko haluaa suomen tuhota, mitä aloituksessa tuotiin esille
      - näille suomi on halpa ja yhdentekevä, mikä tyhjiö näitten päissä on

      • Jess on amerikkalainen YouTube-kanavan pitäjä joka leikkii vauvaa ja David hänen poikaystävänsä. He tuskin haluavat Suomea tuhota.


      • JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Jess on amerikkalainen YouTube-kanavan pitäjä joka leikkii vauvaa ja David hänen poikaystävänsä. He tuskin haluavat Suomea tuhota.

        Heidän vaippaleikeillään ei siis ole mitään tekemistä politiikan kanssa, vaikka aloittaja yrittää niin kovasti taas provosoida.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Heidän vaippaleikeillään ei siis ole mitään tekemistä politiikan kanssa, vaikka aloittaja yrittää niin kovasti taas provosoida.

        Joitakin vuosia sitten pari vihreää "tutkivaa journalistia" kokeili miltä tuntuu paskantaa bussissa housuunsa. Siitä oli lehdissäkin juttua. En löytänyt linkkiä uutiseen tähän hätään. Olivat tinganneet pitkään ja tulihan se sieltä. Prööt...prööt!!. Sitten siitä tekemään juttua. Että tälläisiä kokemusasiantuntijoita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joitakin vuosia sitten pari vihreää "tutkivaa journalistia" kokeili miltä tuntuu paskantaa bussissa housuunsa. Siitä oli lehdissäkin juttua. En löytänyt linkkiä uutiseen tähän hätään. Olivat tinganneet pitkään ja tulihan se sieltä. Prööt...prööt!!. Sitten siitä tekemään juttua. Että tälläisiä kokemusasiantuntijoita.

        Ei ollut vihreitä journalisteja vaan Ylioppilaslehden toimittajia. Löytyy kooklettamalla edelleen.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Ei ollut vihreitä journalisteja vaan Ylioppilaslehden toimittajia. Löytyy kooklettamalla edelleen.

        Ja kooklettamalla löytyy edelleen,että eivät taatusti ole mitään kokoomuslaisia,vaan ihka aitoja punavihersuvakkeja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kooklettamalla löytyy edelleen,että eivät taatusti ole mitään kokoomuslaisia,vaan ihka aitoja punavihersuvakkeja.

        Ei löydy. Sen keksit omasta päästäsi.


    • Anonyymi

      Miksi tuhhoisuus on lieksan tie, miksi tätä tietä käyvään ja jo moniakymeniä vuosia

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe