Ampiaispesä - miten eroon?

Pelokas

Hei,
löysin omakotitalomme vintiltä jalkapallon kokoisen ampiaispesän. Miten siitä pääsee eroon turvallisesti ja lopullisesti ennen kuin siellä alkaa olla taas elämää?

6

971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meeri

Suihkase ampiaispesän suuntaan vaikka Raidia vähän. Kyllä hiljenevät. Osa kuolee, loput muuttaa muualle.

Voit tietty kietaista pesän muovipussiin ja siirtää jonnekin kuusen oksalle kilometrin päähän.

• tanja

Voit huoletta otta pesän pois..siellä ei ole elämää . Heitä pihalle tai laita roskiin. Tarkkaile uuden pesän syntyä, ja hävitä se heti myrkyllä jos ilmaantuu..

• Ampiais pesästä eroon.

Mene vintille ota pesä irti ja vie se mihin
      haluat, sillä se pesä on tyhjä.Eikä siihen
      koskaan tulekkaa ampiaisia.

• supergirl91

hei haloo! Mitä luulet, jos käyt heittämässä ampparipesän pellolle niin tuleeks siihen samaan kohtaan seuraavana kesänä samanlainen pesä? Ei se pesä sua pure vaikka siihen kosketkin!! Aivot käyttöön..

• Irkku

Joo, pesä minkä löysit on kuollut ja ampiaiset eivät koskaan tule uudestaan samaan pesään, joten anna olla siellä missä on. Nyt on kuitenkin aika torjua uudet tulokkaat, joten myrkytä niitä muita kohtia mihin voi uuden pesän rakentaa.

• suihkutettiin
        Irkku kirjoitti:

Joo, pesä minkä löysit on kuollut ja ampiaiset eivät koskaan tule uudestaan samaan pesään, joten anna olla siellä missä on. Nyt on kuitenkin aika torjua uudet tulokkaat, joten myrkytä niitä muita kohtia mihin voi uuden pesän rakentaa.

kaverin kans dödöä ja juostiin äkkiä karkuun..pienenä :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe