Vanhustentalon kerhohuoneella Kiertotiellä toimii joku pitkäaikaistyöttömien naisten kerho, kokoontuvat kerran pari vkossa kokkailemaan yms. Saavat 9€ kulukorvauksen päiviltä joina ovat paikalla.
Onko kellään mitään tietoja touhusta sen enempiä? Pitäis kesäkuussa mennä... Ans kattoo kuin käy.
Kerhohuone Kiertotie
16
1814
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä siellä toimii joka päivä "vanhempien miesten"juoru kerho..eivät kaikki ole edes kovin vanhoja.
Nämä tyypit tietää kaikki Nakkilasta..Kysele heiltä jos tietävät milloin on naisten vuoro.- Anonyymi
Nehän ovat nakkilan peräkamaripojat
- Anonyymi
Pöllivät kaikki pyödätkin nämä miehet:-)
- Anonyymi
Taitaa tässä ns: vanhustentalossa asua aika paljon esim: avohoidossa olevia. Kaikki kun ei ole edes virallisessa eläkeiässä.
- Anonyymi
Mitä sitte onko se sulta pois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitte onko se sulta pois?
on sulla heittoa ?
- Anonyymi
Hyvä juuri niin avohoidos ovat eivät tee mitään kun varasta.
Nyt kyllä on asiaa kiitos kun joku ottaa kantaa
- Anonyymi
kyllä se on niin että vanhukset siihen taloon eikä mielenterveydestä kärsivät miehet .
- Anonyymi
Paskanpuhujia koko Nakkila täys. Selkäänpuukottajien paratiisi.
- Anonyymi
miksi kunta ei otta kantaa tähän piha piiri touhuu siellä erär herra myy vanhuksien potkupyörää viksaa ensin pyörä varastos ,varstaa kaikee mitä löytyy ,toinen nauraa kun kun miestä hakataan ulkona eikä soit apua onko vähän sairas kun nauraa ...
- Anonyymi
ne o kaikk pöpilän ukkoja
2 kpl pää pölhöjä ns.talkkari ja huruukko piippolan vaari - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ne o kaikk pöpilän ukkoja
2 kpl pää pölhöjä ns.talkkari ja huruukko piippolan vaariKyllä ne on kokokylän kolomooneja ,,,, ITSE PÄÄKOLOMOONI ' Toimii,MUMMUJEN OMAISUUDEN VIEJÄNÄ ! TIEDETÄÄN!!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne on kokokylän kolomooneja ,,,, ITSE PÄÄKOLOMOONI ' Toimii,MUMMUJEN OMAISUUDEN VIEJÄNÄ ! TIEDETÄÄN!!!!!!!!!
Herrasmiehiä ovat eivät ole kenellekään harmiksi suotta mollata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herrasmiehiä ovat eivät ole kenellekään harmiksi suotta mollata.
kyllä siellä asuu ihan normi porukkaa myös mutta on myös esim.eräskin fatipää joka ei erota vieraan tavaraa omastaan. , että sellasta sakkia,,,,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä siellä asuu ihan normi porukkaa myös mutta on myös esim.eräskin fatipää joka ei erota vieraan tavaraa omastaan. , että sellasta sakkia,,,,,,
Antakee siellä asuvien olla rauhassa.
Ovat suurimmaksi osaksi harmittomia mukavia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466