Eli olisin ehkä kiinnostunut hankkimaan kanin niin mietin että montako kania pitäisi/suositeltaisiin hankkimaan? Onko yksi kani ilman toista kani kaveria rääkkäystä? Pitäisikö hankia yksi vai kaksi kania? Vai enemmän?
Onko sukupuolella merkitystä? Nii kuin tuleeko kaksi uros kania paremmin toimeen kuin kaksi naaras kania? Vai onko paras vaihto ehto naaras kani ja leikattu/kastaroitua uros kani?
En ole kaneja kuitenkaan lähi aikoina aikomassa hankkia.
Vastatkaa vaan vaikka olisikin monta vuotta vanha keskustelu. Ei nimittäin haittaa.
Onko rääkkäystä omistaa yksi kani?
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kanille suositellaan kaveria, koska ovat yhdyskuntaeläimiä. Itselläni on vain yksi kani, koska ei tule toimeen muiden kanssa. Yleensä kastroitu uros ja leikkaamaton naaras tulevat toimeen keskenään. Kahdelle naaraalle saattaa ajan myötä tulla riitaa, vaikka olisikin samasta poikueesta. Kahdelle urokselle myös. Itse suosittelisin leikattua urosta ja leikkaamatonta naarasta. Yleensä kyllä suosittelisin, että molemmat leikattaisiin. Toki täytyy muistaa, että kanit ovat yksilöitä ja aina ei ole takeita, että tulevat toimeen.
- Anonyymi
Kahta urosta ei suositella pidettävän samassa tilassa oli ne sitten veljeksiä tai kastroituja tai ei. Itse olen kyllä monta kertaa ottanut riskin ja yhdistänyt onnistuneesti 2 nuorta urosta eikä tappeluja ole ollut ikinä kun yhdyskuntaan ei ole kuulunut naaras kania.
Itselläni tällä hetkellä yksi uros kani joka odottaa kastraatioon menemistä. Mahdollisesti sen jälkeen ostan sille toverin jos vain sopiva kani neiti löytyy. Olen myös harkinnut pitäväni vain yhden kanin. Onnellisempi olisi varmasti kaverin kanssa mutta onhan tuo nytki erittäin onnellinen riiviö <3 - Anonyymi
Ei ole eläinrääkkäystä omistaa vain yhtä kania! ☺️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422846Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302469Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202263Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31197- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007