Lanta haisee

Anonyymi

On se kumma kun vuodesta toiseen kaamea paskan haju leijailee keväusin pelloilta pilaten viikonlopun. Nytkin pitää olla pyykit sisällä ja ikkunoita ei voi pitää auki kun haju tunkeutuu sisälle. Ei edes viikonloppuna voi olla leittämättä hajua pelloille.

9

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sikahyvvää vallankin, sitä pittää levittää kaikkialle, se vie kaiken ivun sitä pelkääviltä

    • Anonyymi

      Hyvä palstan aktivointi tämäkin, koska tulee seuraava?

    • Anonyymi

      Kummallista meininkiä kun sunnuntai aamuna pitää olla pellolla möyrimässä traktorilla jo ennen kuutta. Ei ihme jos maanantaina on väsynyt olo kun menen töihin.

      • Anonyymi

        KankesVäärä ei noista nykyvehkeistä ääntä lähe, eläs turhia höpise


    • Anonyymi

      Se on leivän haju, se paskan haju, siinä se leipä kasvaa. Jos et kestä sitä, pitää tehdä maan sisäinen muutto sinne, missä ei ole peltoja kymmenen kilometrin säteellä.
      Viljelijällä ei ole erikseen työ- ja vapaapäiviä, kaikki ovat työpäiviä, ainakin keväällä ja syksyllä, eläintiloilla ovat työpäiviä kaikki ympäri vuoden.
      Sitä hajua voi nieleskellä ihan turvallisesti, siinä ei ole luita.

      • Anonyymi

        Naapurillani oli aikoinaan karjaa ja se lannanlevitys oli joka kevät, eikä se haissut monta päivää! Nyt ei sielläkään ole enää karjaa, mutta eipä ole ollut vuosiin enää pääskysiä eikä kottaraisiakaan, molemmat häipyi niiltä peltoaukeilta, ne kun on maatalouden kanssa viihtyviä lintuja.


    • Paskan haju kertoo rehellisestä, suomalaisesta työstä. Jotkut hengittää vapaaehtoisesti tupakan myrkkyjä niin paska on siihen verrattuna kerrassaan terveellistä.

    • Anonyymi

      Paska haisee, mutta soiko balalaikka?

      • Anonyymi

        Eihän lehmätkään niillä rehuille mitä ne syö saa paremmanhajuista paskaa! Jo muinaiset Kreikkalaiset ja Foinikialaiset, Korinttilaiset, Filistealaiset ,ulkokullatut ja vanhurskaat totesi että paska haisee pahalle.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe