Aviomies / Chiang Mai.

Thaimaalaisen eteerisen kauniin Ladyn aviomieheksi päätymiseen on vain yksi tapa, se on avioituminen, jota myös naimisiinmenoksi kutsutaan.

Huomaan aiheen kiinnostavan ja ajattelin omalta osaltani ainoana tälle palstalle kirjoittavana osoittaen myös olevani aviomies, muilla on vain sanoja.

https://aijaa.com/MMvlQy

Toinen aihe, johon vain sanoja omaavalla sanojensa mukaan aviossa olevalla on myös sanojensa mukaan ns. varvasuima-allas ja sanojensa mukaan sana-avioliitossaan sanavauva, mutta tämä vauva on vesi- ja uima-allasallerginen, joten vauvauintikin on sanauintia.

Summasummaarumina samalla muutama sana muista mielenkiintoisista sanailuista, joita minua kohtaan on osoitettu suurta mielenkiintoa aikaa ja ajatusta käyttäen 24/7, seuraavaa:

Hauskasti todettakoon, että skootterit on lälläripyöriä, mutta oivallisia niille tarkoitetuissa olosuhteissa, vaikkakin laatupyörällä voi samat asiat hoitaa.

Suuri kiitos henkilölle joka on elämänsä pyhittänyt kaikenkattavasti minun kartoittamiseen, täytyyhän elämällä olla tarkoitus.

70

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Monesko kerta on kun postitat entisen omaishoitajasi passista ja kuksasta kuvan? Tiistai, klo 8.23. ja aivan kännissä oot sensukka jo tässä vaiheessa... Tulee pitkä päivä sullen taas kerran. Vain laitosruokailut katkaisee mahtavan toimintatiistaisi. Onko kuntoutusta tänään vaiko vapaata ohjelmaa netissä?

• Anonyymi

Tuleeko tästäkin ketjusta skootteriketju jossa Santtu kertoo niiden teknisistä ominaisuuksista ja sitten numba sanoo joo?

• Näinhän se on, sanoja vain ja Tinderit pysyy täällä Thaimaassa, eikä vaimoiksi muutu sanoilla.
      Ei muutu myöskään haaveet kolmen siiven taloiksi, ei vauvoiksi vasemman käden toiminta.

https://youtu.be/tJzJYwCewv8

Mutta noihin kommenteihin viitaten uudistan lämpimän kiitokseni kommentoijalle, hänellä on taasen tänään elämässään sisältöä, mobedit ja Santtu uutena kohteenaan.

• Anonyymi

Mikäs on tilanne thailadyllä nykyään? Voiko suomipoika työntää likaisen peukalon sisään kellohameen alle vai tuleeko yäk stoppi sulla siihen edelleen?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikäs on tilanne thailadyllä nykyään? Voiko suomipoika työntää likaisen peukalon sisään kellohameen alle vai tuleeko yäk stoppi sulla siihen edelleen?

Kiitän myös tätä kommentoijaa ja kohteliaisuudesta vastaan, että suomipoika pysyy siellä Junttilassa vielä tovin, joten voi peukalollaan näppäillä vaikka plays stationia, sekä etusormillaan näppäimistöllään tälle palstalle aiheita jotka mielessään 24/7.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Kiitän myös tätä kommentoijaa ja kohteliaisuudesta vastaan, että suomipoika pysyy siellä Junttilassa vielä tovin, joten voi peukalollaan näppäillä vaikka plays stationia, sekä etusormillaan näppäimistöllään tälle palstalle aiheita jotka mielessään 24/7.

Ja mikähän sinulla senssuseni on mielessäsi 24/7 ? Ei ainakaan vaimosi eikä perheesi.
        Ihmettelen kuinka aikuinen mies viitsii ja jaksaa höpötellä itsestään satuja monta vuotta peräkkäin, joka päivä.. Ihmisille joita hän ei tunne? Ihmisille jotka tunne häntä? Tämäkö on suomen uusi normaali? Ei käy senssu sun elämäsi kateeksi normaalia ihmistä.

Thaimaasta saa puolison 1000e kuka vaan ulkomaalainen, joten en pidä, en osaa pitää, enkä arvostaa " miehisyyden merkkinä" että sinulla on thaimaalainen vaimo?

Päin vastoin, vaihdan koronan jälkeen Vietnamiin, toivon, että siellä tytöt edes vähän valitsevat ulkomaisia kumppaneitaan, joiden kanssa ryhtyvät viettämään loppuelämänsä?

Thaikut eivät kumppanistaan välitä, raha on tärkeintä. Siksi sinäkin viihdyt täällä palstalla etkä perheesi seurassa. Ikävää, mutta surullisen totta.

• Anonyymi

Thaimaalaisen naisen kanssa avioliitto onnistuu jokaiselle suomalaiselle miehelle, jos tahtoa on.

Samaten onnistuu suomalaisen naisen kanssa naimakaupat ja lapsetkin, jos tahtoa on. Se ei ole mikään meriitti, vaan se miten ne asiat sitten hoitaa.

Minulla on Thaimaan kaunein vaimo edelleen TÄÄLLÄ THAIMAASSA ja oleskeluluvat kunnossa.

Eräällä numerosenseillä ei ole enää vaimoa, eikä koskaan ole ollut oleskelulupaakaan, salaperäisistä "henkilökohtaisista syistä". Ei myöskään omaa taloa, tuskin edes sitä vespaakaan.

Minulla on vaimo, talo, auto, moottoripyörä, vespa, rahaa, kavereita, perhe, suku, lapset, terveys ja paljon rakkautta.
      https://aijaa.com/lhtyST

T 2010

• Anonyymi

Lisäisin tuohon vielä huomattava rauhoittavien tarve....

• Mielenkiintoisia sanoja laittoi Neiti eri järjestyksiin siinä aktivoituen aloituksestani, sehän on mukavaa ja siksi kohteliaimmin vastaan.

Kyllä hyvä Neiti onnistuu avioliitot, mutta aloituksessani viittasinkin sana-avioliittoihin ja sinun tapasihan on sivuuttaa itsellesi epäedulliset maininnat, eli sinun avioliittosi edelleenkin on vain sanoja.

Mukava että koet vaimosi olevan thaimaan kaunein, niinhän sitä pitääkin ajatella ja onhan sinulla ollut aikanaan kaksi suomen kauneintakin.

Sorry, mutta Neiti hyvä, koska esiinnyt arvostettuna liikemiehenä, sekä kunnioitat Buddhalaisia näkemyksiä, niin asetat itsesi alakastiin kirjoituksillasi tietämyksistäsi minun luvistani ym.

Kerrot, että sinulla on vaimo, talo, auto, moottoripyörä, vespa, rahaa, kavereita, perhe, suku, lapset, terveys ja paljon rakkautta.
        Se on hyvä että sinulla on, mutta kun talosi on vain sanoja sekä sinulla on paljon itserakkautta.

Neiti hyvä, sanoja mahtuu maailmaan ja niitä voi laittaa eri järjestyksiin, mutta kun nuo sinun sanajärjestyksesi osoittaa sinun jääneen paitsi asianmukaista kotiopetusta jo lapsena, niin sinun täytyy jatkaa sanailujasi......Koska haavevauvaasi ei mikään kamera tavoita varvasaltaastasi.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Mielenkiintoisia sanoja laittoi Neiti eri järjestyksiin siinä aktivoituen aloituksestani, sehän on mukavaa ja siksi kohteliaimmin vastaan.

Kyllä hyvä Neiti onnistuu avioliitot, mutta aloituksessani viittasinkin sana-avioliittoihin ja sinun tapasihan on sivuuttaa itsellesi epäedulliset maininnat, eli sinun avioliittosi edelleenkin on vain sanoja.

Mukava että koet vaimosi olevan thaimaan kaunein, niinhän sitä pitääkin ajatella ja onhan sinulla ollut aikanaan kaksi suomen kauneintakin.

Sorry, mutta Neiti hyvä, koska esiinnyt arvostettuna liikemiehenä, sekä kunnioitat Buddhalaisia näkemyksiä, niin asetat itsesi alakastiin kirjoituksillasi tietämyksistäsi minun luvistani ym.

Kerrot, että sinulla on vaimo, talo, auto, moottoripyörä, vespa, rahaa, kavereita, perhe, suku, lapset, terveys ja paljon rakkautta.
        Se on hyvä että sinulla on, mutta kun talosi on vain sanoja sekä sinulla on paljon itserakkautta.

Neiti hyvä, sanoja mahtuu maailmaan ja niitä voi laittaa eri järjestyksiin, mutta kun nuo sinun sanajärjestyksesi osoittaa sinun jääneen paitsi asianmukaista kotiopetusta jo lapsena, niin sinun täytyy jatkaa sanailujasi......Koska haavevauvaasi ei mikään kamera tavoita varvasaltaastasi.

Huomasitko Senssu pojulla on passissa leimoja, mullakin on enemmissä määrin pelkkä passin vaihto suomessa käynti ja vuoden avioviisumi vei kolme aukeamaa passista... Thaimaa on tarrojen ja leimojen luvattu maa.

• Anonyymi kirjoitti:

Huomasitko Senssu pojulla on passissa leimoja, mullakin on enemmissä määrin pelkkä passin vaihto suomessa käynti ja vuoden avioviisumi vei kolme aukeamaa passista... Thaimaa on tarrojen ja leimojen luvattu maa.

Huomasin toki ja voihan Neidin isä viettää eläkepäiviään täällä thaimaassa.

Perusjuttu kuitenkin on että haaveavioliitto ja illuusioallas kolmen siiven talon pihalla.

Neiti ajailee aina jotain asian sivusta, koska ei muuhun kykene, tuskin sillä on edes vauvansa syntymätödistusta.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Huomasin toki ja voihan Neidin isä viettää eläkepäiviään täällä thaimaassa.

Perusjuttu kuitenkin on että haaveavioliitto ja illuusioallas kolmen siiven talon pihalla.

Neiti ajailee aina jotain asian sivusta, koska ei muuhun kykene, tuskin sillä on edes vauvansa syntymätödistusta.

Sensuilla oli joo hienot valokopiot passeista joista oli leikellyt pois naamat ja sutannut tiedot tussilla pois ja asetellut ne kuksan viereen. Varsinainen todistemies. Miltäs vuodelta on senssun passin viimeisin leima, kun sen passisi voimassaolokin päättyi jo vuonna 2017?
        Kävitkö viime vuosikymmenellä kertaakaan Thaimaassa? Onneksi exälläsi oli passit kunnossa ja pojallaan, niin pääsi Suomesta pois näkemästä nälkää ja katselemasta kun teet "tärkeää työtä" netissä pattajan palstalla.

Laitahan sensukka leimaa tulemaan, vai oletko kenties illuusioasukki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sensuilla oli joo hienot valokopiot passeista joista oli leikellyt pois naamat ja sutannut tiedot tussilla pois ja asetellut ne kuksan viereen. Varsinainen todistemies. Miltäs vuodelta on senssun passin viimeisin leima, kun sen passisi voimassaolokin päättyi jo vuonna 2017?
        Kävitkö viime vuosikymmenellä kertaakaan Thaimaassa? Onneksi exälläsi oli passit kunnossa ja pojallaan, niin pääsi Suomesta pois näkemästä nälkää ja katselemasta kun teet "tärkeää työtä" netissä pattajan palstalla.

Kerran hän laittoi tietokoneen näytöstä otetun kuvan jossa kertoi olevansa vaimon ja pojan kanssa katselemassa Chiang Maissa kuinka ihmiset siellä polski koskessa. Samalla oli tullut kylään sukulaisia, jotka he sijoittivat asumaan puuhun rakennettuun huvilaan jonka hissi toimii kun norsu vetää narusta. Kaikkien aikojen maailmanmatkaaja. Henkilökohtaisista syistä tietenkin.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Mielenkiintoisia sanoja laittoi Neiti eri järjestyksiin siinä aktivoituen aloituksestani, sehän on mukavaa ja siksi kohteliaimmin vastaan.

Katsoppas tuota passiasi sivulta 22 se on täysin erinäköinen kuin tuo neidin laittama kuva tarkastin asian vanhasta vuonna 2014 myönnetystä passista, siis tuo passi kuva ei ole suomen passista. sivulla 22 alareunassa on joutsen ja vanhassa kettu, poju jäi paskanpuhumisesta kiinni, taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoppas tuota passiasi sivulta 22 se on täysin erinäköinen kuin tuo neidin laittama kuva tarkastin asian vanhasta vuonna 2014 myönnetystä passista, siis tuo passi kuva ei ole suomen passista. sivulla 22 alareunassa on joutsen ja vanhassa kettu, poju jäi paskanpuhumisesta kiinni, taas.

Niinpä tosiaan ja noista valokuvien tarkkuustasoistakin olen muutama sata riviä lukenut, miten korkeatasoisia kameroita populalla on.

Muuten mielenkiintoinen tämä Pattayan tähtiryhmä, kun Neiti vaikenee niin kilahtaneena ryhtyy noita jauhaan joita tuossa edellä.

Edelleenkin vain, Neiti 2010:n haavevauva ei koskaan valokuvattuna tule olemaan illuusiovarvasaltaassa, koska kyseinen allas on hotellin pihassa.
        Asia ei muuksi muutu rakkaan muusta jauhannalla.

S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä passiton ja kameraton kirjoitat tuollaisia, onko sinulla omaa elämää sanoja enemmän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No laitapas nyt sitten siitä passistasi lerppis kuva missä on oleskeluluvat kunnossa? Missä sinä näet passin alalaidan mainitsemassasi kuvassa ja eihän hän edes sanonut sen olevan oma passinsa. Puhut Thaimaasta "paratiisina" negatiisessa mielessä ja samalla olet mukamas asuvinasi siellä. Pistähän nyt tuoretta kuvaa tulemaan ja kuittia!

• Anonyymi

Surkeaa sakkia pitää väärentää passin leimat, voidakseen todistaa olevansa paratiisissä.

• Anonyymi

Laitan ihan vaan tuon maailman kateellisimman Paraisissa laitoshoidossa asustelevan Pattaya- addiktin kiusaksi kuvan sieltä, toisen täältä. Saapahan sisältöä yksinäiseen elämäänsä hän.

Tässä vähän lisää päänvaivaa. Kuten olen kertonut niin minulla on ihan tavallinen Fortuneri, pari vuotta vanha. Tehokkaimmalla diesel- myllyllä.

Tässä kruisailin tänään kotinurkilla. Pääset stalkkaamaan kartasta missä asun. Se ei ole Pattaya, kuten ehkä muistatkin. https://aijaa.com/yDqCNU Lämpötila 33 astetta tänään kello 11:19. Talomme sijaitsee karttakuvassa näkyvän joen toisella puolella.

Buddhat ja Kristukset istuskelee kojetaulullani, kyllä, kerron senkin sinulle, ettei sinun tarvitse sitten välttämättä tehdä tästä uutta aloitusta. Ja kyllä, käytän autoon integroidun wifin avulla ihan suomalaista versiota Google-Mapsista.

Jään odottelemaan Moparin, V12 Mersun ja V12 Rolls Roycen kuvia, jahtikuvat olis ihan kivoja kanssa sekä erikoisvalmisteisista HD:istä otetut kuvat Chiang Maissa.

T 2010

PS: Vaikka tässä tulee omasta mielestä jonkin verran ajeltua, niin kilometrejä ei tule kuin kymppitonni vuoteen. Hua Hinin mieshän sanoi jotta hänelle tulee 50 tuhatta kilsaa autolla ja sitten vielä 20 tuhatta kilsaa vespalla. Aika jännät lukemat kun ottaa huomioon että hän kulkee bussilla Bangkokiin ja Pattayallekin. Olisi mukava kuulla mistä ne kilometrinsa tulee?

• Anonyymi

Se kirjoitetaan paratiisissa, ilman ä-pilkkuja. Kerrot puhuvasi ranskää, niin siinäkään ei ole ä-pilkkuja. Miljardi patia ei ole "noin 24000 euroa" sekään, kuten insinöörinä laskeskelit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitan ihan vaan tuon maailman kateellisimman Paraisissa laitoshoidossa asustelevan Pattaya- addiktin kiusaksi kuvan sieltä, toisen täältä. Saapahan sisältöä yksinäiseen elämäänsä hän.

Tässä vähän lisää päänvaivaa. Kuten olen kertonut niin minulla on ihan tavallinen Fortuneri, pari vuotta vanha. Tehokkaimmalla diesel- myllyllä.

Tässä kruisailin tänään kotinurkilla. Pääset stalkkaamaan kartasta missä asun. Se ei ole Pattaya, kuten ehkä muistatkin. https://aijaa.com/yDqCNU Lämpötila 33 astetta tänään kello 11:19. Talomme sijaitsee karttakuvassa näkyvän joen toisella puolella.

Buddhat ja Kristukset istuskelee kojetaulullani, kyllä, kerron senkin sinulle, ettei sinun tarvitse sitten välttämättä tehdä tästä uutta aloitusta. Ja kyllä, käytän autoon integroidun wifin avulla ihan suomalaista versiota Google-Mapsista.

Jään odottelemaan Moparin, V12 Mersun ja V12 Rolls Roycen kuvia, jahtikuvat olis ihan kivoja kanssa sekä erikoisvalmisteisista HD:istä otetut kuvat Chiang Maissa.

T 2010

PS: Vaikka tässä tulee omasta mielestä jonkin verran ajeltua, niin kilometrejä ei tule kuin kymppitonni vuoteen. Hua Hinin mieshän sanoi jotta hänelle tulee 50 tuhatta kilsaa autolla ja sitten vielä 20 tuhatta kilsaa vespalla. Aika jännät lukemat kun ottaa huomioon että hän kulkee bussilla Bangkokiin ja Pattayallekin. Olisi mukava kuulla mistä ne kilometrinsa tulee?

Miten tuo passinkuvan ns. oikeellisuus olet sinä uskomaton reppana, kuka helvetti viitsii laittaa väärennöksen todisteeksi siitä että on paratiisissa, ei helvetti...

niin mieten tuo sinun toyotasi liittyy tähen keskustelun aiheeseen, tai minun ostama RR, tai ajamani kilometrit, ajan mitä ajan ostan mitä ostan, mutta varmasti en käytä siihen osakaslainaa, elelen ihan omalla rahalla, ja olen elänyt aina... en ole tarvinnut velkaa oikeastaan koskaan, enkä ole vastuussa siitä mitä tämä reppana vääntelee kirjoituksiani, irroittaa niitä asiayhteydestä.

Minulla ei ole mopareita, ei mersuja, ei ole laivoja en lentotukialuksia, eikä mitään mikä liikku vedessä, mutta minulla on kahdet erittäin laadukkaat kiikarit sakemanneja sekä yksi erittäin laadukas mikroskoopi merkiltään lomo, ostin ne kaikki kun kävin viimeistä päivää duunissa, nuo kiikarit on erinomaisia merella niissä on sa leimat, ja olen maksanut ne ihan oikealla rahalla.

Minulla on talo hua hinissä, joka on erittäin hyvin rakennettu, kaksi autoa ja kaksi moottoripyörää, nekin on ostettu ja maksettu käteiselle.

Minulle on rahaa riittävästi loppuelämääni varten vaikka ei olekaan miljoonia, vaan siitä peräisin olevat paskaajauhaminen on irroitettu asiayhteydestä, säälittävää...

Minä pidin sinusta, jopa uskoin juttujasi jonkin verran, mutta vain vesipäinen kakara viitsii vääntää skeidaa tavallasi, hoidata nyt pääsi pentu oikeasti, olet missä oletkin reppana.

Nuo sinun juttusi on käsittämätöntä paskaa, heippa sekopää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tuo passinkuvan ns. oikeellisuus olet sinä uskomaton reppana, kuka helvetti viitsii laittaa väärennöksen todisteeksi siitä että on paratiisissa, ei helvetti...

niin mieten tuo sinun toyotasi liittyy tähen keskustelun aiheeseen, tai minun ostama RR, tai ajamani kilometrit, ajan mitä ajan ostan mitä ostan, mutta varmasti en käytä siihen osakaslainaa, elelen ihan omalla rahalla, ja olen elänyt aina... en ole tarvinnut velkaa oikeastaan koskaan, enkä ole vastuussa siitä mitä tämä reppana vääntelee kirjoituksiani, irroittaa niitä asiayhteydestä.

Minulla ei ole mopareita, ei mersuja, ei ole laivoja en lentotukialuksia, eikä mitään mikä liikku vedessä, mutta minulla on kahdet erittäin laadukkaat kiikarit sakemanneja sekä yksi erittäin laadukas mikroskoopi merkiltään lomo, ostin ne kaikki kun kävin viimeistä päivää duunissa, nuo kiikarit on erinomaisia merella niissä on sa leimat, ja olen maksanut ne ihan oikealla rahalla.

Minulla on talo hua hinissä, joka on erittäin hyvin rakennettu, kaksi autoa ja kaksi moottoripyörää, nekin on ostettu ja maksettu käteiselle.

Minulle on rahaa riittävästi loppuelämääni varten vaikka ei olekaan miljoonia, vaan siitä peräisin olevat paskaajauhaminen on irroitettu asiayhteydestä, säälittävää...

Minä pidin sinusta, jopa uskoin juttujasi jonkin verran, mutta vain vesipäinen kakara viitsii vääntää skeidaa tavallasi, hoidata nyt pääsi pentu oikeasti, olet missä oletkin reppana.

Kuten Kymppi arvasikin, lerppis hajosi ihan täysin. Hoivatalossa Paraisissa paraikaa kirosanat raikaa ja kakkivaipat täyttyy kurasta. Nautinnollista kun vittumaiseksi ilmoittautunut "mies" kärsii. Lerppiksellä ei ole yhtään mitään. Meni työt, asunto, terveys, vähäiset rahat ja vaimo. Nyt on jäljellä viimeinen erä ottaa yhteen kelan kanssa lääkekorvauksista. Siinä se on koko elämänsä pähkinänkuoressa.

Terkkuja Kympille NangRongiin koko perheelle ja paksuja vointeja vaimollesi taas! :)

44

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kahdet laadukkaat kiikarit on" Mihis ne sitten katosi ne sinun kymmenien miljoonien osakesalkut ja Rollssit, nanan miljoonien eurojen condot ja se Pranburiin parkkeerattu miljoonajahti joka on rekisteröity luxembourgiin? Missä on Vaisalan patentit?
        Olikos ne "villalankaa" niinkuin aina välillä kerrot kaiken olevan? Kiikareillako vakoilet palvelutalon ikkunast ihmisiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T 2010

Voi rakas pieni meillä täällä thaimaassa on ratti oikealla puolen, mutta invoillahan voi olla trutuaarin puolella toki.

S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten Kymppi arvasikin, lerppis hajosi ihan täysin. Hoivatalossa Paraisissa paraikaa kirosanat raikaa ja kakkivaipat täyttyy kurasta. Nautinnollista kun vittumaiseksi ilmoittautunut "mies" kärsii. Lerppiksellä ei ole yhtään mitään. Meni työt, asunto, terveys, vähäiset rahat ja vaimo. Nyt on jäljellä viimeinen erä ottaa yhteen kelan kanssa lääkekorvauksista. Siinä se on koko elämänsä pähkinänkuoressa.

Terkkuja Kympille NangRongiin koko perheelle ja paksuja vointeja vaimollesi taas! :)

44

Vai oikein hajosi, minua vähän säälittävä moiset reppanat, ihan saatanan säälittävää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T 2010

Jaa, milloin kulkee bangkokiin ja pattayalle.? Kotona maleksii kylmää taltioivien seinien sisäpuolella.

• Anonyymi

Enkä oikein ymmärrä mitä ihmeellistä tuossa RR on, niitä on bangkokissa myynnissä kymmeniä ellei satoja, ostin se koska minua kiinnostaa paljon, miten kallis auto on rakennettu, se maksoi 5800usd, senkin ostin käteisellä en osakaslainalla, siitä on tullut iso projekti, ennenkuin sillä ajaa metriäkään, mutta on jo maksanut itsensä takaisin, kun se keiju oli paikallaan mutta mekaniikka rikki, sain sen sieltä ehjänä irti ja myin sen ebay.ssa britteihin..

• Anonyymi

No, esittelepäs sitten se "sinun navigaattorisi" siellä Chiang Maissa? Älä imartele itseäsi että alkaisin väärentelemään kuvia sinun vuoksesi. ATM kuitti tänään Nangrongissa. 2lGVrY

Toki aina kiinnostaa hienot autot. Pistähän nyt lopultakin kuva siitä Rolls Roycesta, kun niin paljon olet puhunut siitä. Minä laitan sitten sinulle kuvan Fortunerista talomme pihassa siten että uima- allas näkyy taustalla, jota kutsut hotellin uima- altaaksi.

Saman kuvan laitan myös heti, jos Chiang Main mies laittaa HD:n tai Moparin kuvan Chiang Main maisemissa. Vertaillaan sitten "todisteita".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, esittelepäs sitten se "sinun navigaattorisi" siellä Chiang Maissa? Älä imartele itseäsi että alkaisin väärentelemään kuvia sinun vuoksesi. ATM kuitti tänään Nangrongissa. 2lGVrY

Toki aina kiinnostaa hienot autot. Pistähän nyt lopultakin kuva siitä Rolls Roycesta, kun niin paljon olet puhunut siitä. Minä laitan sitten sinulle kuvan Fortunerista talomme pihassa siten että uima- allas näkyy taustalla, jota kutsut hotellin uima- altaaksi.

Saman kuvan laitan myös heti, jos Chiang Main mies laittaa HD:n tai Moparin kuvan Chiang Main maisemissa. Vertaillaan sitten "todisteita".

Voi rakas en minä pa-vedonlyöjien kanssa vertaile todisteita, kerää poju pääsymaksusi pandaksi tai jatkaa noita juttujas pep-pu-set apunasi vaikka maailman tappiin.

Parkkeeraa mihin lystäät tyyräten riisikippoos vasemmalta, lastenvaunuja et kykene pistään parkkiin varvasaltaan viereen vaikkakin olet parkkeerannut fiskariasi ulapalla ilman ankkuria, koska "kölitunnelin" alapinnassa 8 mm rosterilattarauta.

S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritätkö nyt reppäaa vielä päteä, autonavilla.... Lazadassa myydään myydään 2 DIN, medialaitteita 3000 bahtilla, jossa on Google kartat joko online tai offline, minä olen tyytynyt kännykkään... Ja virtajohtoon nollamalli reppana olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritätkö nyt reppäaa vielä päteä, autonavilla.... Lazadassa myydään myydään 2 DIN, medialaitteita 3000 bahtilla, jossa on Google kartat joko online tai offline, minä olen tyytynyt kännykkään... Ja virtajohtoon nollamalli reppana olet.

Onpas melkoisen suuri yllätys, että vauvauintikuvia ja vaikka mitä kuvia vaativa Rolls Royce - Mopar - HD - Jahtimies ei kykene laittamaan yhden yhtä kuvaa mistään muusta kuin kuksasta ja silakkalaatikosta. Eikö kamera toimi kuin niitä kuvatessa ja nuudelipussia?
        Paljon tarinoita kaikenlaisesta hienosta, mutta kuva tulee aina vaan kuksasta ja vanhoista passinkansista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpas melkoisen suuri yllätys, että vauvauintikuvia ja vaikka mitä kuvia vaativa Rolls Royce - Mopar - HD - Jahtimies ei kykene laittamaan yhden yhtä kuvaa mistään muusta kuin kuksasta ja silakkalaatikosta. Eikö kamera toimi kuin niitä kuvatessa ja nuudelipussia?
        Paljon tarinoita kaikenlaisesta hienosta, mutta kuva tulee aina vaan kuksasta ja vanhoista passinkansista.

Ja noin Pep-pu-nen siitä sitten jatkaa, ole hyvä dejavuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on "reppäaa"?
        Mutta sinullahan piti olla uudenkarheita autoja kaksi kappaletta Hua Hinissa? Navara ja Camry taisi olla? Vuoden vanha sanoit toisen autosi olevan.
        Kaikissa autoissa on ollut integroidut navigaattorit jo toistakymmentä vuotta. Kukaan ei enää laittele tarvikenavigaattoreita autoonsa, ellei se ole mallia 1990 se auto. Miksi siis tihrustat kännykän navigaattoria? Jokin ei nyt täsmää.

• Anonyymi

Ei sinun juttuja kukaan enää usko, lisäksi tuon auton ei todennäköisesti ole sinun, ei yksikään farangi ole niin tyhmä että laittaa noita buddha patsaita tuulilasin eteen, tai no voit ollakin reppana. Vain thaikut on niin hölmöjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja noin Pep-pu-nen siitä sitten jatkaa, ole hyvä dejavuu.

ollaanko peppusia toisillemme..
        N&S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ollaanko peppusia toisillemme..
        N&S

Niin taas koetat luikerrella irti siitä kuvan ottamisesta ja siihen loppui kuvavaatimuksesi. Ymmärrän kyllä että on vaikeaa ottaa Paraisista valokuvaa Thaimaan mielikuvituskulkuneuvoista.

Minä voin toki ottaa sellaisen kuvan vaikka huomenna päivänvalossa, katsos kun täällä on jo pimeää. Tänään kävimme lasten neuvolassa Nangrongin sairaalassa. 2lGVrY

Laitan heti sinulle huomenaamulla kuvan, jossa näkyy minä, Fortuneri, lastenrattaat tyttö kyydissä ja se uima- allas, josta laitoin aiemminkin kuvan.

Mutta se kuva edellyttää että otat kuvan joko Rolls Roycesta, Harlikoista, Indianista, Moparista tms ja laita siihen kuksa päälle ja kuvan tulee olla Thaimaassa otettu, että näkyy joko Chiang Main tai Hua Hinin maisemaa siinä taustalla.

Eikö ole ihan reilu peli? Kaikki minulta toivomasi löytyy huomenna samasta kuvasta, kunhan sinä saat otettua sen ensimmäisen tuoreen kuvasi Thaimaasta ja jostakin kulkuneuvosta kuksineen päivineen!

Tuossa joku esitti hyvän kysymyksen Hua Hinin miehelle. Miksi hänen uusissa autoissaan ei ole navigaattoria, vaan hän puhuu tarvikenavigaattoreista, joita käytettiin viimeksi 90- luvulla?

Tiedän toki vastauksen tuohon. Niitä autoja ei koskaan ole ollut olemassakaan.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin taas koetat luikerrella irti siitä kuvan ottamisesta ja siihen loppui kuvavaatimuksesi. Ymmärrän kyllä että on vaikeaa ottaa Paraisista valokuvaa Thaimaan mielikuvituskulkuneuvoista.

Minä voin toki ottaa sellaisen kuvan vaikka huomenna päivänvalossa, katsos kun täällä on jo pimeää. Tänään kävimme lasten neuvolassa Nangrongin sairaalassa. 2lGVrY

Laitan heti sinulle huomenaamulla kuvan, jossa näkyy minä, Fortuneri, lastenrattaat tyttö kyydissä ja se uima- allas, josta laitoin aiemminkin kuvan.

Mutta se kuva edellyttää että otat kuvan joko Rolls Roycesta, Harlikoista, Indianista, Moparista tms ja laita siihen kuksa päälle ja kuvan tulee olla Thaimaassa otettu, että näkyy joko Chiang Main tai Hua Hinin maisemaa siinä taustalla.

Eikö ole ihan reilu peli? Kaikki minulta toivomasi löytyy huomenna samasta kuvasta, kunhan sinä saat otettua sen ensimmäisen tuoreen kuvasi Thaimaasta ja jostakin kulkuneuvosta kuksineen päivineen!

Tuossa joku esitti hyvän kysymyksen Hua Hinin miehelle. Miksi hänen uusissa autoissaan ei ole navigaattoria, vaan hän puhuu tarvikenavigaattoreista, joita käytettiin viimeksi 90- luvulla?

T 2010

Vastasin jo kerran tähän poistettuun ja nyt lyhyesti.
        Reilu peli minun mielestäni ei ole Pa-.... ja luikahtaminen, joten esittele vaihtokauppojasi jollekin toiselle.
        S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T 2010

Leijuva kuitti omaishoitajalta joka käynyt naapurin lapsen kanssa sairaalassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T 2010

Mielenkiintoista että muutkin palstalaiset tietävät vastauksen tuohon, toisekseen taitaa miljonäärin kamera olla juuri nyt rikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoista että muutkin palstalaiset tietävät vastauksen tuohon, toisekseen taitaa miljonäärin kamera olla juuri nyt rikki.

Muutkin palstalaiset?

Onko sinulla oma parin neliön palsta kyläsi siirtolapuutarhassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasin jo kerran tähän poistettuun ja nyt lyhyesti.
        Reilu peli minun mielestäni ei ole Pa-.... ja luikahtaminen, joten esittele vaihtokauppojasi jollekin toiselle.
        S

Pistetään sitten lisää panosta. Saat sen haluamasi valokuvan ja kymppitonnin rahaa, kun laitat omasi. Euroja. Katsotaan nyt sitten kumpi tässä luikkii. Sinun ei tarvi maksaa minulle.

Kerro nyt jokatapauksessa edes se, että miksi uusissa autoissasi ei ole navigaattoria, vaan haaveilet ostavasi sellaisen varaosakeskuksesta imukuppikiinnitteisenä?

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pistetään sitten lisää panosta. Saat sen haluamasi valokuvan ja kymppitonnin rahaa, kun laitat omasi. Euroja. Katsotaan nyt sitten kumpi tässä luikkii. Sinun ei tarvi maksaa minulle.

Kerro nyt jokatapauksessa edes se, että miksi uusissa autoissasi ei ole navigaattoria, vaan haaveilet ostavasi sellaisen varaosakeskuksesta imukuppikiinnitteisenä?

T 2010

Katsos ettäkö aivan kovia panoksia pukkaa ja hurjasti rahaa taasen kerran.

Minä en ota kantaa Numban ja sinun väännöksiisi, mutta vaikene toki tapasi mukaan rattisi sijainnista koska tuollaisen kuvan kykenee kuka tahansa ottamaan vaikka autoliikkeen hallissa missä tuokin auto muuten oli, ollut liikenteessä jonka huomaa taustasta.

Pa-...... pysy tai luiki ja jatka pep-pu, sun altaas on hotellin.

Katsotaan koska paniikkis aiheuttaa sun muuttumisen siniseksi ja Nasu kiittää herraa, sekä Kläppi yövuorostaan nuolee.

S

S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T 2010

Kysyin "Hua Hinin mieheltä" joskus vaalien aikaan että äänestit varmaankin SDP:tä, koska kaikki merkit viittaa siihen. Hän myönsi näin tehneensä. Seuraavaksi sanoin hänelle että vaikutat tyypilliseltä ladamieheltä, jolla oli aikoinaan puukuulaistuin siinä Ladassa? Osuin niissä kummassakin oikeaan ja hän sanoi että näin oli ja vielä kehuskeli että lujaa laatua oli.

Tuo "Hua Hinin mies" on joltakin matalapalkka-alalta sairaseläkkeelle jo ysärinä jäänyt hanttihommissa aikanaan työskennellyt täysin kouluttamaton sekatyömies, sekakäyttäjä ja sekobolla. Ikänsä on seitsemissäkymmenissä, terveys pilalla ja asuntona sossun luukku. Mutta kova on mielikuvituksensa ja pattajan rakkautensa, se täytyy myöntää.
        Tuo ukkeli on niin kaukana miljonääriupseerista kuin vain voi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyin "Hua Hinin mieheltä" joskus vaalien aikaan että äänestit varmaankin SDP:tä, koska kaikki merkit viittaa siihen. Hän myönsi näin tehneensä. Seuraavaksi sanoin hänelle että vaikutat tyypilliseltä ladamieheltä, jolla oli aikoinaan puukuulaistuin siinä Ladassa? Osuin niissä kummassakin oikeaan ja hän sanoi että näin oli ja vielä kehuskeli että lujaa laatua oli.

Tuo "Hua Hinin mies" on joltakin matalapalkka-alalta sairaseläkkeelle jo ysärinä jäänyt hanttihommissa aikanaan työskennellyt täysin kouluttamaton sekatyömies, sekakäyttäjä ja sekobolla. Ikänsä on seitsemissäkymmenissä, terveys pilalla ja asuntona sossun luukku. Mutta kova on mielikuvituksensa ja pattajan rakkautensa, se täytyy myöntää.

2010 tarvitsee tukea, hän on voimasukua, isoisät norjasta, amerikasta ja itänaapurista, sekä exä törnejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Petteri olet oikeassa olen sielultani demari, ollut aina ja olen edelleenkin, ladoja on ollut yksi ex-vaimolla 1980 luvulla. siinä ei tietääkeni ollut puukuulia istuimessa, en tedä oliko hyvä auto ajoin muutaman kerran, eteenpäin pääsi ja lähti talvella erinomaisesti käyntiin, etkä sinä ole näitä keksinyt vaan kerroin ne ihan itse.

Mutta muut arviot meni sitten täysin pieleen... mutta jatka vaan jos helpottaa. reppana...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Petteri olet oikeassa olen sielultani demari, ollut aina ja olen edelleenkin, ladoja on ollut yksi ex-vaimolla 1980 luvulla. siinä ei tietääkeni ollut puukuulia istuimessa, en tedä oliko hyvä auto ajoin muutaman kerran, eteenpäin pääsi ja lähti talvella erinomaisesti käyntiin, etkä sinä ole näitä keksinyt vaan kerroin ne ihan itse.

Mutta muut arviot meni sitten täysin pieleen... mutta jatka vaan jos helpottaa. reppana...

Eikä muuten ladasta jäännyt muuta mieleen kuin suuri kääntösäde ja suurehko polttoaineen kulutus, malli oli muistaakseni 2107 jollen väärin muista, väri kerma, ostimme sen vaimon kanssa karhulan konelasta, en muista paljon maksoi... ei paljon... polttoainetta meni paljon kuten sanoin, lähes sama kuin 520i bemarissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä muuten ladasta jäännyt muuta mieleen kuin suuri kääntösäde ja suurehko polttoaineen kulutus, malli oli muistaakseni 2107 jollen väärin muista, väri kerma, ostimme sen vaimon kanssa karhulan konelasta, en muista paljon maksoi... ei paljon... polttoainetta meni paljon kuten sanoin, lähes sama kuin 520i bemarissa.

Höps Numba, vuonna 2107 Ladat lentää, mutta korjaan tämän ennenkuin tämä meidän ystävämme pääsee aiheeseen.

• Anonyymi

Karkuunluikkivavedonlyöjäonpa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain palstan tyhmimmät pitävät vieläkin numeroukkoa Huasta ja monimiljonääri "tarinan iskijää" ChiangMaista samana henkilönä. Toinen puhuu asiaa ajankohtaisista thaimaan asioista ja toinen juttelee ... Ainoastaan ja vain omasta, onnellisesta elämästään?

Uskoisin, että mahtavaa ravintolaketjua ChiangMaissa pyörittävällä, poliisipäälliköiden ystävällä , orpolasten kouluttajalla ja hammaslääkärin onnellisella aviomiehellä..? "ilman oleskelulupaa, tosin?" Olisi enemmän tietoa thaimaan asioista? Kun ainoastaan eläkepäiviään HuaHinissä viettävällä eläkeläisellä??

Näin ei nyt jostain syystä kuitenkaan asianlaita ole. Toinen on naistenvaatteisiin pukeutuva sosiaalisesti rajoittunut, thain kanssa naimisissa oleva, palstalla päivänsä viettävä puupää, toinen on HuaHinissä asuva eläkeläinen, joka ei todistele puheitaan...? Koska PA epäilijät luikkivat hänen mielestään puskiin? Ja hän antaa aina villalankaa?? Jostain syystä?? Itse uskon tämän kansainvälisen liivijengin puheista sen, että hän "omistaa kuksan ja thaimaalaisen vaimon?. Muut kertomansa ovat vailla mitään dokumenttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on "reppäaa"?
        Mutta sinullahan piti olla uudenkarheita autoja kaksi kappaletta Hua Hinissa? Navara ja Camry taisi olla? Vuoden vanha sanoit toisen autosi olevan.
        Kaikissa autoissa on ollut integroidut navigaattorit jo toistakymmentä vuotta. Kukaan ei enää laittele tarvikenavigaattoreita autoonsa, ellei se ole mallia 1990 se auto. Miksi siis tihrustat kännykän navigaattoria? Jokin ei nyt täsmää.

Ja mikähän mahtaa olla Jyväskylän totuuden etsijän auton vuosimalli? Onko oma vai maksatko änkyttämällä?? En usko, että jyväskylän seppälän sittarimiehellä on edes ajokorttia? Äitees kanssa käyt kaupassa? Sulla diaknosoitu Asberger? Osuinko??

Tiedän, että osuin. Hyvää jatkoa sinulle ja äitillesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai säkö olet hyvätuloinen? No mietinkin miksi sä tällä palstalla viihdyt? Köyhät golfaa? Paremmintoimeentulevat kommentoivat, sinunlaillasi Suomi24 matkailupalstoilla vapaa-aikanaan??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Tuo ukkeli on niin kaukana miljonääriupseerista kuin vain voi olla."
        Onko kuinka paljon kauempana kun sinä?

Ihan mielenkiinnosta kysyn koska, jos asuu Jyväskylässä äitinsä kanssa? Ei kannata arvostella muita?? Edes netissä. Saattaa olla, että tulet tietämään miksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höps Numba, vuonna 2107 Ladat lentää, mutta korjaan tämän ennenkuin tämä meidän ystävämme pääsee aiheeseen.

Huahinin miljonäärille tiedoksi, että 2107 on kyseisen auton tuotanto malli?? Ei vuosiluku??

Mutta " eihän sitä muuten miljonääriksi pääsisikään tai hammaslääkärin aviomieheksi, saati moottoripyöräkerhoon? Jos yleistieto autoista olisi tuolla tasolla? Itselläni ei ole koskaan ollut yhtään ladaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Tuo ukkeli on niin kaukana miljonääriupseerista kuin vain voi olla."
        Onko kuinka paljon kauempana kun sinä?

Ihan mielenkiinnosta kysyn koska, jos asuu Jyväskylässä äitinsä kanssa? Ei kannata arvostella muita?? Edes netissä. Saattaa olla, että tulet tietämään miksi.

"Saattaa olla, että tulet tietämään miksi."

Mitäs tämä tarkoittaa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Saattaa olla, että tulet tietämään miksi."

Mitäs tämä tarkoittaa ?

Voit joutua pandaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Huahinin miljonäärille tiedoksi, että 2107 on kyseisen auton tuotanto malli?? Ei vuosiluku??

Mutta " eihän sitä muuten miljonääriksi pääsisikään tai hammaslääkärin aviomieheksi, saati moottoripyöräkerhoon? Jos yleistieto autoista olisi tuolla tasolla? Itselläni ei ole koskaan ollut yhtään ladaa.

Tietenkään sinulle ei ole ladaa sinä olit vielä tätisi munissa kun niitä oli kaupan, ei niitä ole tuotu enää vuosiin suomeen paitsi se tamperelainen pikku lafka, en tiedä millainen on uudet ladat, todennäköisesti kopioita jostain kalliimmista autoista, tuo lada oli kopio fiatin yhdestä mallista joskin luvan kanssa, ne sedan mallit on olleet euroopan eniten myyty automalli, niitä oli monta erilaista, ainakin 2101 - 2107 sitten on vielä se niva osaa tuotiin suomeen osaa taas ei, mutta ei ne varsinaisesti ollut autoja vaan kulkuneuvoja, mikä kuitenkin lienee sen tarkoitus.

• Anonyymi

mistä helvetin varaosakeskuksesta etkö edes tiedä että lazada on thaimaan suurin verkkokauppa, osa alibabaa, minä olen ihan hyvin tullut toimeen kännykällä...

• Anonyymi

Kerro sinä poika mikä saa sinut laittamaan jonkun muun passista kuvan omanasi, oletko sinä ihan terve.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro sinä poika mikä saa sinut laittamaan jonkun muun passista kuvan omanasi, oletko sinä ihan terve.

Minä en ole koskaan laittanut yhtäkään kuvaa passeistani. Nuo on sinun mielipuolen rakentelemia väärennöksiä, joita en viitsi edes lukea. Pakko kai se on rekisteröityä tuollaisten pellejen vuoksi.

Autosta ja kuitista otin kuvan ja sillä sökö.

Mutta et vastannut kysymyksiin, vaan meinaat luikkia taas pakosalle ja vaihtaa puheenaihetta.

Et siis kykene ottamaan valokuvaa mistään hienoista kulkupeleistäsi, et edes rahasta? Ok, asia kunnossa. Älä sitten kysele minultakaan mitään kuvia.

Niin miksi sinun uusissa autoissasi ei ole navigaattoria? Olet ilmeisesti viimeksi ajanut autoa silloin kun puukuulaistuimet oli muotia ja oveen oli kiinnitetty tarra jossa luki että autossa on ohjaustehostin? 1988?

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole koskaan laittanut yhtäkään kuvaa passeistani. Nuo on sinun mielipuolen rakentelemia väärennöksiä, joita en viitsi edes lukea. Pakko kai se on rekisteröityä tuollaisten pellejen vuoksi.

Mutta et vastannut kysymyksiin, vaan meinaat luikkia taas pakosalle ja vaihtaa puheenaihetta.

Et siis kykene ottamaan valokuvaa mistään hienoista kulkupeleistäsi, et edes rahasta? Ok, asia kunnossa. Älä sitten kysele minultakaan mitään kuvia.

Niin miksi sinun uusissa autoissasi ei ole navigaattoria? Olet ilmeisesti viimeksi ajanut autoa silloin kun puukuulaistuimet oli muotia ja oveen oli kiinnitetty tarra jossa luki että autossa on ohjaustehostin? 1988?

T 2010

Senssubumba on kopioinut tältä palstalta ihan kaiken sisällön omaan mielikuvituselämäänsä ja laittanut lapinlisät päälle. Sillä rakennelmalla hän elää Paraisissa kelan hoivissa ikiomaa "Täällä Thaimaassaan" Sitä mukaa kun joku täällä jotakin Thaimaasta kertoo, hän lisää sen omaan tarinaansa. Ei se rassukka tiedä itekkään enää kuka on ja ei halua sitä totuutta itsestään edes muistella. Se sattuu liikaa. Älä kiitos sinäkään vastaa hänelle. Se ei kannata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T 2010

Aha ettäkö ei passeista kuvia ykkösluokassa ja leimoja passin numeroineen, jep jep ja sinullahan on tietokonemuisti.

Muuttaa puheenaihetta kuikkia ......ratti vasemmalla puolen ....... pa-lyönti?

S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T 2010

Voiko neitimäisempää olla kuin kiistää oma kirjoituksensa samassa keskustelusarjassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko neitimäisempää olla kuin kiistää oma kirjoituksensa samassa keskustelusarjassa?

Kopiovastaava lerppis varmaan kohta kuvittelee jo olevansa suuresti kaipaamansa "neiti".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kopiovastaava lerppis varmaan kohta kuvittelee jo olevansa suuresti kaipaamansa "neiti".

Voiko neitimäisempää olla kuin perskärpäskaarti tukenansa?

• Anonyymi

Olipa likainen peukalo aloituksen kuvassa.
      Näytti muuten ihan NumBallin peukalolta.

• Anonyymi

NumBaII oli esiintymässä Pohjoisen aviomiehen ja eteerisen kauniin kitaranmuotoisen häissä. Veti kuulema niin kauniisti My Wayn, että taivaan enkelitkin itkivät https://aijaa.com/Kz4koM

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

NumBaII oli esiintymässä Pohjoisen aviomiehen ja eteerisen kauniin kitaranmuotoisen häissä. Veti kuulema niin kauniisti My Wayn, että taivaan enkelitkin itkivät https://aijaa.com/Kz4koM

Numba ... Toimi heti.

'*'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herrasmies siinä tunteellisena ja avustaja pitää mikrofonia. Varmaankin rikas mies kyseessä kun on assistentti mukana karaokessakin.

• Anonyymi

Ei leidipojasta ole aviomieheksi.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1871
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      144
      1788
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1572
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1392
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1375
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1336
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1065
    Aihe