Vieläkö haikailet.

Anonyymi

Kalevaa ja juttutupaa. Minä en kumpaakaan.

14

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän nämä avaukset tästä aiheesta jo riitä? V:ako kyselet palsta saakin loppua.
      Analysoitu tämä palsta kokemisen arvoiseksi siksi kun täällä on niin ikävä ilmapiiri.

      • Anonyymi

        Ikävä ilmapiirikö ilman kalevaa vai juttutupaa. Kysyy Ketä.


    • Anonyymi

      Ei mennyt montaa päivää kun olin jo unohtanut molemmat. Hyvin menee ilmankin.

    • Anonyymi

      Pärjätty on jotenki mutta hirvittävät vieroitusoireet vaivaa.

      • Anonyymi

        Joskus kävin ja lähes kaikki haukkui perussuomalaisia. Suomen ainoaa Eu ja maahanmuuttokriitistä puoluetta. Siis parasta haukuttiin. Joka ainoana puolustaa meitä kantasuomalaisia. Meitä on vielä yli 5 miljoonaa.


    • Anonyymi

      Mistähän löytyisi vaihtoehto juttutuvalle.

      • Anonyymi

        Eikö tämä kelpaa? Toki joku rahamies voisi perustaa ihan omillaan toimivan juttutuvan. Varmasti riittävän serverikapasiteetin saisi muutamalla sadalla tonnilla. Sinnehän voisi laittaa vaikka vuosimaksun 5 euroa, ja sillä saisi öyhöttää rajattomasti.


      • Anonyymi

        Iltapäivälehtien palstat on kuulema puolueettomimpia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tämä kelpaa? Toki joku rahamies voisi perustaa ihan omillaan toimivan juttutuvan. Varmasti riittävän serverikapasiteetin saisi muutamalla sadalla tonnilla. Sinnehän voisi laittaa vaikka vuosimaksun 5 euroa, ja sillä saisi öyhöttää rajattomasti.

        Kyllä "tämä" kelpaisi jos tehtäisiin muutos siten, että kommentti nousisi heti aloituksen jälkeen. Nyt kommentti aloitukseen menee hännille, jolloin pitkäksi venyvää ketjua on hankalaa seurata.


      • Anonyymi
        Troubleshooter kirjoitti:

        Kyllä "tämä" kelpaisi jos tehtäisiin muutos siten, että kommentti nousisi heti aloituksen jälkeen. Nyt kommentti aloitukseen menee hännille, jolloin pitkäksi venyvää ketjua on hankalaa seurata.

        Tähän voi vaihtaa oletuksen että uusimmat näkyy ensin.
        Kaleva mulle tulee edelleenkin e-versiona eikä juttutuvan pois jäämistä juuri ole huomannut.


    • Anonyymi

      Voi että me naurettiin ko joku keksi ja asanoi, että miettikääpä jos "Piiparisen" pitäis lausua tuo sna -kommentointi- Menis varmaan viis minuuttia ,,,

    • Anonyymi

      En muuta kuin kissa- ja koirakuvia! Kalevan toimitus please, laittakaa ne takaisin, entisetkin.

      • Anonyymi

        Käväisin Kalevan sivuilla mutta eipä siellä juuri luettavaa ole kun en ole tilaaja.

        Eipä näytä myöskään kuuluvan lukijoiden ääni koska ne jutut joissa oli kommentointimahdollisuus, näyttivät olevan lähes kaikki nollilla...

        Kyllä teki Kaleva ison möhläyksen tässä asiassa.


    • Anonyymi

      ajoittain lystiäkin jutustelua mutta aika paljon joutavaa louskutusta, valittamista millon mistäkin ja oih ja voih sitä työttömien parjaamista mikä tuntui joillekin käyvän jo mentaaliterapiasta.
      %O %D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      128
      1315
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe