Kalevaa ja juttutupaa. Minä en kumpaakaan.
Vieläkö haikailet.
14
72
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän nämä avaukset tästä aiheesta jo riitä? V:ako kyselet palsta saakin loppua.
Analysoitu tämä palsta kokemisen arvoiseksi siksi kun täällä on niin ikävä ilmapiiri.- Anonyymi
Ikävä ilmapiirikö ilman kalevaa vai juttutupaa. Kysyy Ketä.
- Anonyymi
Ei mennyt montaa päivää kun olin jo unohtanut molemmat. Hyvin menee ilmankin.
- Anonyymi
Pärjätty on jotenki mutta hirvittävät vieroitusoireet vaivaa.
- Anonyymi
Joskus kävin ja lähes kaikki haukkui perussuomalaisia. Suomen ainoaa Eu ja maahanmuuttokriitistä puoluetta. Siis parasta haukuttiin. Joka ainoana puolustaa meitä kantasuomalaisia. Meitä on vielä yli 5 miljoonaa.
- Anonyymi
Mistähän löytyisi vaihtoehto juttutuvalle.
- Anonyymi
Eikö tämä kelpaa? Toki joku rahamies voisi perustaa ihan omillaan toimivan juttutuvan. Varmasti riittävän serverikapasiteetin saisi muutamalla sadalla tonnilla. Sinnehän voisi laittaa vaikka vuosimaksun 5 euroa, ja sillä saisi öyhöttää rajattomasti.
- Anonyymi
Iltapäivälehtien palstat on kuulema puolueettomimpia.
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tämä kelpaa? Toki joku rahamies voisi perustaa ihan omillaan toimivan juttutuvan. Varmasti riittävän serverikapasiteetin saisi muutamalla sadalla tonnilla. Sinnehän voisi laittaa vaikka vuosimaksun 5 euroa, ja sillä saisi öyhöttää rajattomasti.
Kyllä "tämä" kelpaisi jos tehtäisiin muutos siten, että kommentti nousisi heti aloituksen jälkeen. Nyt kommentti aloitukseen menee hännille, jolloin pitkäksi venyvää ketjua on hankalaa seurata.
- Anonyymi
Troubleshooter kirjoitti:
Kyllä "tämä" kelpaisi jos tehtäisiin muutos siten, että kommentti nousisi heti aloituksen jälkeen. Nyt kommentti aloitukseen menee hännille, jolloin pitkäksi venyvää ketjua on hankalaa seurata.
Tähän voi vaihtaa oletuksen että uusimmat näkyy ensin.
Kaleva mulle tulee edelleenkin e-versiona eikä juttutuvan pois jäämistä juuri ole huomannut.
- Anonyymi
Voi että me naurettiin ko joku keksi ja asanoi, että miettikääpä jos "Piiparisen" pitäis lausua tuo sna -kommentointi- Menis varmaan viis minuuttia ,,,
- Anonyymi
En muuta kuin kissa- ja koirakuvia! Kalevan toimitus please, laittakaa ne takaisin, entisetkin.
- Anonyymi
Käväisin Kalevan sivuilla mutta eipä siellä juuri luettavaa ole kun en ole tilaaja.
Eipä näytä myöskään kuuluvan lukijoiden ääni koska ne jutut joissa oli kommentointimahdollisuus, näyttivät olevan lähes kaikki nollilla...
Kyllä teki Kaleva ison möhläyksen tässä asiassa.
- Anonyymi
ajoittain lystiäkin jutustelua mutta aika paljon joutavaa louskutusta, valittamista millon mistäkin ja oih ja voih sitä työttömien parjaamista mikä tuntui joillekin käyvän jo mentaaliterapiasta.
%O %D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174436
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261374Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 115951
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18891