Kalevaa ja juttutupaa. Minä en kumpaakaan.
Vieläkö haikailet.
14
142
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän nämä avaukset tästä aiheesta jo riitä? V:ako kyselet palsta saakin loppua.
Analysoitu tämä palsta kokemisen arvoiseksi siksi kun täällä on niin ikävä ilmapiiri.- Anonyymi
Ikävä ilmapiirikö ilman kalevaa vai juttutupaa. Kysyy Ketä.
- Anonyymi
Ei mennyt montaa päivää kun olin jo unohtanut molemmat. Hyvin menee ilmankin.
- Anonyymi
Pärjätty on jotenki mutta hirvittävät vieroitusoireet vaivaa.
- Anonyymi
Joskus kävin ja lähes kaikki haukkui perussuomalaisia. Suomen ainoaa Eu ja maahanmuuttokriitistä puoluetta. Siis parasta haukuttiin. Joka ainoana puolustaa meitä kantasuomalaisia. Meitä on vielä yli 5 miljoonaa.
- Anonyymi
Mistähän löytyisi vaihtoehto juttutuvalle.
- Anonyymi
Eikö tämä kelpaa? Toki joku rahamies voisi perustaa ihan omillaan toimivan juttutuvan. Varmasti riittävän serverikapasiteetin saisi muutamalla sadalla tonnilla. Sinnehän voisi laittaa vaikka vuosimaksun 5 euroa, ja sillä saisi öyhöttää rajattomasti.
- Anonyymi
Iltapäivälehtien palstat on kuulema puolueettomimpia.
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tämä kelpaa? Toki joku rahamies voisi perustaa ihan omillaan toimivan juttutuvan. Varmasti riittävän serverikapasiteetin saisi muutamalla sadalla tonnilla. Sinnehän voisi laittaa vaikka vuosimaksun 5 euroa, ja sillä saisi öyhöttää rajattomasti.
Kyllä "tämä" kelpaisi jos tehtäisiin muutos siten, että kommentti nousisi heti aloituksen jälkeen. Nyt kommentti aloitukseen menee hännille, jolloin pitkäksi venyvää ketjua on hankalaa seurata.
- Anonyymi
Troubleshooter kirjoitti:
Kyllä "tämä" kelpaisi jos tehtäisiin muutos siten, että kommentti nousisi heti aloituksen jälkeen. Nyt kommentti aloitukseen menee hännille, jolloin pitkäksi venyvää ketjua on hankalaa seurata.
Tähän voi vaihtaa oletuksen että uusimmat näkyy ensin.
Kaleva mulle tulee edelleenkin e-versiona eikä juttutuvan pois jäämistä juuri ole huomannut.
- Anonyymi
Voi että me naurettiin ko joku keksi ja asanoi, että miettikääpä jos "Piiparisen" pitäis lausua tuo sna -kommentointi- Menis varmaan viis minuuttia ,,,
- Anonyymi
En muuta kuin kissa- ja koirakuvia! Kalevan toimitus please, laittakaa ne takaisin, entisetkin.
- Anonyymi
Käväisin Kalevan sivuilla mutta eipä siellä juuri luettavaa ole kun en ole tilaaja.
Eipä näytä myöskään kuuluvan lukijoiden ääni koska ne jutut joissa oli kommentointimahdollisuus, näyttivät olevan lähes kaikki nollilla...
Kyllä teki Kaleva ison möhläyksen tässä asiassa.
- Anonyymi
ajoittain lystiäkin jutustelua mutta aika paljon joutavaa louskutusta, valittamista millon mistäkin ja oih ja voih sitä työttömien parjaamista mikä tuntui joillekin käyvän jo mentaaliterapiasta.
%O %D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281315
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488