Vieläkö haikailet.

Anonyymi

Kalevaa ja juttutupaa. Minä en kumpaakaan.

14

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän nämä avaukset tästä aiheesta jo riitä? V:ako kyselet palsta saakin loppua.
      Analysoitu tämä palsta kokemisen arvoiseksi siksi kun täällä on niin ikävä ilmapiiri.

• Anonyymi

Ikävä ilmapiirikö ilman kalevaa vai juttutupaa. Kysyy Ketä.

• Anonyymi

Ei mennyt montaa päivää kun olin jo unohtanut molemmat. Hyvin menee ilmankin.

• Anonyymi

Pärjätty on jotenki mutta hirvittävät vieroitusoireet vaivaa.

• Anonyymi

Joskus kävin ja lähes kaikki haukkui perussuomalaisia. Suomen ainoaa Eu ja maahanmuuttokriitistä puoluetta. Siis parasta haukuttiin. Joka ainoana puolustaa meitä kantasuomalaisia. Meitä on vielä yli 5 miljoonaa.

• Anonyymi

Mistähän löytyisi vaihtoehto juttutuvalle.

• Anonyymi

Eikö tämä kelpaa? Toki joku rahamies voisi perustaa ihan omillaan toimivan juttutuvan. Varmasti riittävän serverikapasiteetin saisi muutamalla sadalla tonnilla. Sinnehän voisi laittaa vaikka vuosimaksun 5 euroa, ja sillä saisi öyhöttää rajattomasti.

• Anonyymi

Iltapäivälehtien palstat on kuulema puolueettomimpia.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö tämä kelpaa? Toki joku rahamies voisi perustaa ihan omillaan toimivan juttutuvan. Varmasti riittävän serverikapasiteetin saisi muutamalla sadalla tonnilla. Sinnehän voisi laittaa vaikka vuosimaksun 5 euroa, ja sillä saisi öyhöttää rajattomasti.

Kyllä "tämä" kelpaisi jos tehtäisiin muutos siten, että kommentti nousisi heti aloituksen jälkeen. Nyt kommentti aloitukseen menee hännille, jolloin pitkäksi venyvää ketjua on hankalaa seurata.

• Anonyymi
        Troubleshooter kirjoitti:

Kyllä "tämä" kelpaisi jos tehtäisiin muutos siten, että kommentti nousisi heti aloituksen jälkeen. Nyt kommentti aloitukseen menee hännille, jolloin pitkäksi venyvää ketjua on hankalaa seurata.

Tähän voi vaihtaa oletuksen että uusimmat näkyy ensin.
        Kaleva mulle tulee edelleenkin e-versiona eikä juttutuvan pois jäämistä juuri ole huomannut.

• Anonyymi

Voi että me naurettiin ko joku keksi ja asanoi, että miettikääpä jos "Piiparisen" pitäis lausua tuo sna -kommentointi- Menis varmaan viis minuuttia ,,,

• Anonyymi

En muuta kuin kissa- ja koirakuvia! Kalevan toimitus please, laittakaa ne takaisin, entisetkin.

• Anonyymi

Käväisin Kalevan sivuilla mutta eipä siellä juuri luettavaa ole kun en ole tilaaja.

Eipä näytä myöskään kuuluvan lukijoiden ääni koska ne jutut joissa oli kommentointimahdollisuus, näyttivät olevan lähes kaikki nollilla...

Kyllä teki Kaleva ison möhläyksen tässä asiassa.

• Anonyymi

ajoittain lystiäkin jutustelua mutta aika paljon joutavaa louskutusta, valittamista millon mistäkin ja oih ja voih sitä työttömien parjaamista mikä tuntui joillekin käyvän jo mentaaliterapiasta.
      %O %D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5117
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2696
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1880
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1847
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1678
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      157
      1219
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1214
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      994
    Aihe