Hei! On en 12-vuotias tyttö ja minulle on tullut tälläinen pakko mielle kun syön. Eli alan vetämään suun kautta henkeä kun ruokaa on suussa se alkoi noin 2 viikkoa sitten. Joulukuussa olin kaverini kanssa uima hallissa ja vedin vettä henkeen. Olen ollut luulosairainen joskus. Luulin että kuolen myöhemmin kuivahukkumiseen. =/ niin ei onneksi käynyt mutta viikko sen tapahtuman jälkeen alkoi täysi helvetti.. Pelkäsin tukehtumista.. Se oli mulla yli 4 kk ja lähti onneksi pikku hiljaa pois :D Noniin takaisin näihin pakko oireisiin. Ekaa kertaa tein niin kun söis suklaata mutta sitten oli tauko jä tänään se oli pahimmillaan. Pyysin itseäni lopettamaan mutta en voinut. Mutta joo.. Olisiko vinkkejä miten pääsisin eroon:( kotona.... Auttakaa!
Pakko oire
3
193
Vastaukset
- Anonyymi
On ihan tavallista että nuorena on jotain ohimeneviä pakko oirevaiheita. Minullakin oli lapsena mm. tarkistin aina illalla että mikään esine ei ole lähellä pöydän reunaa, ettei se yön aikana putoa. Ne menee kyllä ajallaan ohi itsestään kun tulee muuta ajateltavaa :)
- Anonyymi
Huomasin tällä viikolla että minulla ei ole enää pakko oireita :) enkä ole ajatellut asiaa pitkää aikaa. Kiitos kuitenkin että vastasit! Ja joo sori noi kirjoitus virheet :D
- Anonyymi
Pakko laittaa ovi kiinni nyt se on auki pakko laittaa ovi kiinni nyt se on auki pakko laittaa ovi kiinni nyt se on auki pakko laittaa ovi auki nyt se on kiinni pakko laittaa ovi kiinni nyt se on auki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11710282
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422201Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261914
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967