Norwegian on näemmä perunut runsaasti kesän lentoja ja vasta syyskuussa yrittää uudelleen,saa nähdä onnistuuko silloinkaan,ja saa nähdä korvaako asiakkaille ostetut liput
Startti syyskuussa
44
112
Vastaukset
- Anonyymi
Saanut jo rahat takaisin kahdesta eri reissusta Norwegianilta, joten hyvityksissä ei ole ongelmia. Näin siis jos ostanut liput suoraan Norwegianilta, matkatoimistojen ym muiden kanssa voitte sitten tapella ikuisuuden, ebookers yksi paskimmista.
- Anonyymi
Hmm.. jos olisit itse lentoyhtiön omistaja, niin lentelisitkö koneilla ilman matkustajia? Tilanteet muuttuu ilman, että ihminen voi niille mitään. Kyllä Norjassa varmaan pyritään säilyttämään ”oma”, kansalliseksi muotoutunut lentoyhtiö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm.. jos olisit itse lentoyhtiön omistaja, niin lentelisitkö koneilla ilman matkustajia? Tilanteet muuttuu ilman, että ihminen voi niille mitään. Kyllä Norjassa varmaan pyritään säilyttämään ”oma”, kansalliseksi muotoutunut lentoyhtiö.
Tulikohan oikeeseen ketjuun? Vai mitä sä höpötät...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm.. jos olisit itse lentoyhtiön omistaja, niin lentelisitkö koneilla ilman matkustajia? Tilanteet muuttuu ilman, että ihminen voi niille mitään. Kyllä Norjassa varmaan pyritään säilyttämään ”oma”, kansalliseksi muotoutunut lentoyhtiö.
Kylä aika moni lentoyhtiö tekee hyvät tilit rahdin kuljettamisella ja tässä tapauksessa ihminen ei ole se rahti
- Anonyymi
3.9. Italiaan, saa nähdä toteutuuko.
- Anonyymi
Vaikea uskoa, että Norski lentäisi suomesta mihinkään vuoteen. Norskin suomen basen henkilökunta on lomautettuna ensivuoden kesään asti.
Hyvä puoli tässä on se, että Norski uskoo vielä palaavansa yhdeksi suurimmista halpalentoyhtiöistä, kun ei irtisanonut henkilökuntaansa - Anonyymi
Heinäkuun alusta lähtien Norwegian lisää lentoja tukholmaan ja osloon..terkoittaa kai sitä että esim. espanjaan menevä lentää ensin osloon,siellä ainakin 4 tuntia odotusta,ja sitten kohteeseen
- Anonyymi
Ja kuten asiaan kuuluu niin tämähän on varma tieto... ehkä... kai... luulisin... tai vaan toivoisin sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuten asiaan kuuluu niin tämähän on varma tieto... ehkä... kai... luulisin... tai vaan toivoisin sitä.
No juu... eilenhän se uutisoitiin, että lennot alkavat 1.7 Tukholmaan ja Osloon Helsingistä.
Ilmeisesti miehistö on Norjalaisia, koska Ruotsin henkilöstö on irtisanottu ja suomen pakkolomalla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juu... eilenhän se uutisoitiin, että lennot alkavat 1.7 Tukholmaan ja Osloon Helsingistä.
Ilmeisesti miehistö on Norjalaisia, koska Ruotsin henkilöstö on irtisanottu ja suomen pakkolomallaLähinnä tarkoitin noita mahdollisia vaihtoaikoja. Halutaan taas markkinoida Finnairin suoria lentoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä tarkoitin noita mahdollisia vaihtoaikoja. Halutaan taas markkinoida Finnairin suoria lentoja.
Kuka markkinoi ja mitä? Jos norski lentää omiin kohteisiinsa, niin mitä merkitystä tai yhteläisyyttä on siihen, mihin finski lentää?
Jokainen tietysti valitsee kohteen ja lentoyhtiön itse. Jos etelä eurooppaan halajaa ja vaihtoehtona on pomppu oslon kautta ja siellä esim neljän tunnin ventti ja finski lentää suoraan kohteeseen, niin en ymmärrä sun kommenttia,. että halutaan taas markkinoida finskin suoria lentoja... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka markkinoi ja mitä? Jos norski lentää omiin kohteisiinsa, niin mitä merkitystä tai yhteläisyyttä on siihen, mihin finski lentää?
Jokainen tietysti valitsee kohteen ja lentoyhtiön itse. Jos etelä eurooppaan halajaa ja vaihtoehtona on pomppu oslon kautta ja siellä esim neljän tunnin ventti ja finski lentää suoraan kohteeseen, niin en ymmärrä sun kommenttia,. että halutaan taas markkinoida finskin suoria lentoja...NorKiina ainakin syyskuun suorien lentojen hinnat tuplannut siihen kaupunkiin, johon ennen kiinavirusta oli tarkoitus mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka markkinoi ja mitä? Jos norski lentää omiin kohteisiinsa, niin mitä merkitystä tai yhteläisyyttä on siihen, mihin finski lentää?
Jokainen tietysti valitsee kohteen ja lentoyhtiön itse. Jos etelä eurooppaan halajaa ja vaihtoehtona on pomppu oslon kautta ja siellä esim neljän tunnin ventti ja finski lentää suoraan kohteeseen, niin en ymmärrä sun kommenttia,. että halutaan taas markkinoida finskin suoria lentoja...Mistä "¤"¤#¤#% sä vedät tuon 4h pompun, se voi olla myös 45min- 2h? Totta helv... otan Finnairin suoran lennon jos se ei ole 2x/3x Norwegian lennon hinta. Lomalle kun lähtee niin tuollainen 45min-2h pomppu ei tunnu miltään jos sillä vielä säästää monta sataa hyvällä tuurilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka markkinoi ja mitä? Jos norski lentää omiin kohteisiinsa, niin mitä merkitystä tai yhteläisyyttä on siihen, mihin finski lentää?
Jokainen tietysti valitsee kohteen ja lentoyhtiön itse. Jos etelä eurooppaan halajaa ja vaihtoehtona on pomppu oslon kautta ja siellä esim neljän tunnin ventti ja finski lentää suoraan kohteeseen, niin en ymmärrä sun kommenttia,. että halutaan taas markkinoida finskin suoria lentoja...Viestissä johon vastasin puhuttiin Espanjasta, tod.näk. Malaga tai Alicante mielessä. Näistä yhteisistä kohteista oli siis kyse, ei mistä tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä "¤"¤#¤#% sä vedät tuon 4h pompun, se voi olla myös 45min- 2h? Totta helv... otan Finnairin suoran lennon jos se ei ole 2x/3x Norwegian lennon hinta. Lomalle kun lähtee niin tuollainen 45min-2h pomppu ei tunnu miltään jos sillä vielä säästää monta sataa hyvällä tuurilla.
Kuules... opettele lukemaan... Tästä viestistä sen pongasin ja kyse oli ihan puhtaasti esimerkistä: "Heinäkuun alusta lähtien Norwegian lisää lentoja tukholmaan ja osloon..terkoittaa kai sitä että esim. espanjaan menevä lentää ensin osloon,siellä ainakin 4 tuntia odotusta,ja sitten kohteeseen"
Opettele lukemaan ja sitten vasta voi kommentoida... Tehdäänkö näin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuules... opettele lukemaan... Tästä viestistä sen pongasin ja kyse oli ihan puhtaasti esimerkistä: "Heinäkuun alusta lähtien Norwegian lisää lentoja tukholmaan ja osloon..terkoittaa kai sitä että esim. espanjaan menevä lentää ensin osloon,siellä ainakin 4 tuntia odotusta,ja sitten kohteeseen"
Opettele lukemaan ja sitten vasta voi kommentoida... Tehdäänkö näin?Tuo viesti ei perustu faktaan, vaan kirjoittaja itse keksinyt 4h pumpun, ja tuota olen kritisoinnut, ja tuohon viestiin vastannut. Olettanut myös teidän olevan tuon viestin kirjoittaja. Tiedätkö mitä voit itse tehdä...?
- Anonyymi
Finnairin suorat lennot alkavat taas saada lisää arvostusta,norskin touhussa on nyt hieman huijauksen tuntua
- Anonyymi
Mitäköhän huijauksen makua nyt Norwegianilla on? On järkevämpää kokeilla ensin onko reitille jo kysyntää, kuin suin päin avata reitti uudelleen melkein tyhjillä koneilla. Nauttikoon Finnair nyt vielä hetken "arvostuksesta"...
- Anonyymi
Kuka haluaa lentää Norwegianin lennoilla?
Eihän siellä ole tarjolla edes business-luokkaa, puhumattakaan ensimmäisestä luokasta kaukolennoilla.- Anonyymi
Kuinka monta ykkösluokan paikkaa löytyy finskin koneesta?
En edes usko, että olet kertaakaan päässyt bisnesluokassa matkustamaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta ykkösluokan paikkaa löytyy finskin koneesta?
En edes usko, että olet kertaakaan päässyt bisnesluokassa matkustamaanEn maininnut sanallakaan Finnairista ja heidän ensimmäisestä luokasta joka lakkautettiin v. 1990.
En istu karaoke-tai keskaribaareissa, siksi lennän business tai ensimmäisessä luokassa.
Suomesta lähtiessä täytyy ensimmäinen lento-osuus tehdä business luokassa ja sen jälkeen ensimmäisessä.
Miksi keksisin tai valehtelisin asiasta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En maininnut sanallakaan Finnairista ja heidän ensimmäisestä luokasta joka lakkautettiin v. 1990.
En istu karaoke-tai keskaribaareissa, siksi lennän business tai ensimmäisessä luokassa.
Suomesta lähtiessä täytyy ensimmäinen lento-osuus tehdä business luokassa ja sen jälkeen ensimmäisessä.
Miksi keksisin tai valehtelisin asiasta?Millä yhtiöillä olet F lentänyt. Todennäköisesti olet myös käynyt FRA FCT? Mä olen lentänyt ykkösessä LH, TG ja KE.
- Anonyymi
Hei !
Te, jotka olette jo saaneet Norwegianilta rahat takaisin, niin miten otitte yhteyttä lentoyhtiöön ? En löydä puhelinnumeroa ko sivuilta lainkaan. Varaukseni ei näy omilla sivuilla... Mitään sähköpostia tai tekstiviestiä ei ole lennon peruuntumisesta tullut.- Anonyymi
Tuo kuulostaa ihan uskomattomalta, niin monta asiaa ei ole nyt kohdallaan. Ostitko lentosi suoraan Norwegianilta, vai jonkin palveluntarjoajan kautta? Jos ostit Norwegianilta, saitko vahvistuksen emailiin lennoista oston yhteydessä? Perutut lennot eivät näy tuolla "Omissa Matkoissa" muutenkaan. Itse sain ilmoituksen 3 eri matkan peruuntumisesta ja ilmoituksissa oli linkit matkojen siirtoon tai hyvityksen pyytämiseen. Jos otit hyvityksen lennot poistuvat omista tiedoista samantien. Olen saannut hyvityksen onnistuneesti kaikista lennoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kuulostaa ihan uskomattomalta, niin monta asiaa ei ole nyt kohdallaan. Ostitko lentosi suoraan Norwegianilta, vai jonkin palveluntarjoajan kautta? Jos ostit Norwegianilta, saitko vahvistuksen emailiin lennoista oston yhteydessä? Perutut lennot eivät näy tuolla "Omissa Matkoissa" muutenkaan. Itse sain ilmoituksen 3 eri matkan peruuntumisesta ja ilmoituksissa oli linkit matkojen siirtoon tai hyvityksen pyytämiseen. Jos otit hyvityksen lennot poistuvat omista tiedoista samantien. Olen saannut hyvityksen onnistuneesti kaikista lennoista.
Hei!
Kiitos vastauksesta. Ostin lennot suoraan Norwegianilta. Lähtö olisi ollut heinäkuun lopussa. Sähköpostiin olen saanut ainoastaan viestejä matkan vaihdosta pisteisiin.. jota en tokikaan tee. Ihmettelen etteivät ole ilmoittaneet mitään lennon peruutuksesta. Mun omilla sivuilla näkyvät kaikki edelliset matkat, mutta tämä "tuleva" matka ei näy siellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei!
Kiitos vastauksesta. Ostin lennot suoraan Norwegianilta. Lähtö olisi ollut heinäkuun lopussa. Sähköpostiin olen saanut ainoastaan viestejä matkan vaihdosta pisteisiin.. jota en tokikaan tee. Ihmettelen etteivät ole ilmoittaneet mitään lennon peruutuksesta. Mun omilla sivuilla näkyvät kaikki edelliset matkat, mutta tämä "tuleva" matka ei näy siellä.Niissä samoissa meileissä on myös tuo raha vaihtoehto mutta ei mitenkään korostetusti, tai sitten se löytyy meilin linkin takaa.
- Anonyymi
Asiakaspalvelu on 0923101600. Minulla on epäilys että norski muuttaa lähes kaikki suorat lentonsa välilaskuisiksi syksyn aikana ja siitä valittaville asiakkaille ei maksa palautusta koska lento on tarjolla,heiveröinenkin
- Anonyymi
Miksi muuttaisi? Hki-Lontoo esim. miksi?
- Anonyymi
Lähinnä etelän lomakohteisiin matkaajille voi käydä niin että suora lento muuttuu välilaskulliseksi jos Norwegian lisää lentoja lähinnä vain Tukholmaan ja Osloon
- Anonyymi
Nyt pitäisi olla tosi varovainen jos aikoo ostaa Norwegianin lentoja etelään,yhä todennäkösempää on että lennot eivät toteudu alkuperäisen suunitelman mukaan,yhä enemmän norskin osasia menee konkkaan
- Anonyymi
Norwegianin pomo on kertonut osakkeenomistajille että yhtiö aikoo keskittyä nyt vain pohjoismaihin ja arveli että liian nopeasti on yritetty laajentua,joten syksyn ja talven lennot etelään tuskin toteutuu
- Anonyymi
Hassua, että Norskin bossi antoi tuommoisen ilmoituksen. Ruotsin, Tanskan ja Suomen lentohenkilökunta on irtisanottu. Ainoastaan Norjalaiset on enää jäljellä ja jos Norski aloittaa uudestaan mailman valloituksen, niin erikoista, että palaa juurilleen ja aloittaa sen jälleen Pohjoismaista. Vuosi- pari, niin se joutuu taas palkkaamaan muista pohjoismaista henkilökuntaa.
Olisi kannattanut pitää ne pakkolomalla, niin työvelvoite olisi säilynyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hassua, että Norskin bossi antoi tuommoisen ilmoituksen. Ruotsin, Tanskan ja Suomen lentohenkilökunta on irtisanottu. Ainoastaan Norjalaiset on enää jäljellä ja jos Norski aloittaa uudestaan mailman valloituksen, niin erikoista, että palaa juurilleen ja aloittaa sen jälleen Pohjoismaista. Vuosi- pari, niin se joutuu taas palkkaamaan muista pohjoismaista henkilökuntaa.
Olisi kannattanut pitää ne pakkolomalla, niin työvelvoite olisi säilynytJohan vitsin murjaisit. Norwegian ei tee paluuta Suomeen, eikä tarvitse henkilökuntaa.
Varovasti arvioituna menee ainakin 5-6 vuotta ennen kuin yksikään lentoyhtiö palkkaa lisää henkilökuntaa.
Täytyy ajatella realistisesti ja katsoa kuinka kauan aiemmin on mennyt aikaa maailmanlaajuisesti erilaisten kriisien tapahduttua kunnes lentoyhtiöt ovat jälleen palkanneet henkilökuntaa.
Covid-19 on tähän asti pahin isku lentoyhtiöille mita koskaan on tapahtunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan vitsin murjaisit. Norwegian ei tee paluuta Suomeen, eikä tarvitse henkilökuntaa.
Varovasti arvioituna menee ainakin 5-6 vuotta ennen kuin yksikään lentoyhtiö palkkaa lisää henkilökuntaa.
Täytyy ajatella realistisesti ja katsoa kuinka kauan aiemmin on mennyt aikaa maailmanlaajuisesti erilaisten kriisien tapahduttua kunnes lentoyhtiöt ovat jälleen palkanneet henkilökuntaa.
Covid-19 on tähän asti pahin isku lentoyhtiöille mita koskaan on tapahtunut.Sinähän varsinaisen hauska tyyppi olet...
Johan se Norski aloitti lennot suomesta. Tulevaisuudessa tulee lisää.
Suomi kiinnostaa jokaista lentoyhtiötä jo senkin takia, että täältä on nopeimmat reitit Aasiaan, jonne jokainen yhtiö haluaa lentää. Ne reitit tuottaa nyt ja tulevaisuudessa.
Kyllä Norski tulevaisuudessa tarvitsee lisää henkilökuntaa... Ei ne koneet tuota jos ne makaa maassa. Pakko saada ne ilmaan mahdollisimman nopeasti. 5-6 vuotta on todellinen vitsi... Tuommoista aikaa ei mikään lentoyhtiö kestä säilyäkseen hengissä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän varsinaisen hauska tyyppi olet...
Johan se Norski aloitti lennot suomesta. Tulevaisuudessa tulee lisää.
Suomi kiinnostaa jokaista lentoyhtiötä jo senkin takia, että täältä on nopeimmat reitit Aasiaan, jonne jokainen yhtiö haluaa lentää. Ne reitit tuottaa nyt ja tulevaisuudessa.
Kyllä Norski tulevaisuudessa tarvitsee lisää henkilökuntaa... Ei ne koneet tuota jos ne makaa maassa. Pakko saada ne ilmaan mahdollisimman nopeasti. 5-6 vuotta on todellinen vitsi... Tuommoista aikaa ei mikään lentoyhtiö kestä säilyäkseen hengissäPuhe oli milloin rekrytointi alkaa, siihen menee ainakin 5-6 vuotta.
Norwegian pienentää laivastoansa entisestääm mitä oli suunnitelmissa.
Lennot hoitaa Norjassa asuva henkilökunta.
Kovasti puhutut lentojen uudelleen aloitus on juoni.
Lippuja myydään, hetki sen jälkeen lennot peruutetaan ja uusista myydyistä lentolipuista saadut rahat käytetään velkoihin ja hyvityksiin lennoista jotka peruttu kuukaisia sitten.
Vanhan velan maksu uudella velalla on merkki huonosta taloudesta.
Suomesta Aasiaan liikennöivät ainoastaan Finnair ja aasialaiset lentoyhtiöt,
niille lennoille muualta saapuvat eivät käytä Norwegianin lentoja saapuakseen Helsinkiin.
Ne lennot ostetaan samalla varauksella Eurooppa—Suomi—Aasia, tällöin hintakin painuu alas ja matkustajilla turva myöhästymisien/peruutusten osalta, esim. uudelleen reititys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän varsinaisen hauska tyyppi olet...
Johan se Norski aloitti lennot suomesta. Tulevaisuudessa tulee lisää.
Suomi kiinnostaa jokaista lentoyhtiötä jo senkin takia, että täältä on nopeimmat reitit Aasiaan, jonne jokainen yhtiö haluaa lentää. Ne reitit tuottaa nyt ja tulevaisuudessa.
Kyllä Norski tulevaisuudessa tarvitsee lisää henkilökuntaa... Ei ne koneet tuota jos ne makaa maassa. Pakko saada ne ilmaan mahdollisimman nopeasti. 5-6 vuotta on todellinen vitsi... Tuommoista aikaa ei mikään lentoyhtiö kestä säilyäkseen hengissäPS. Suomen ongelma Euroopasta on sijainti, siinä ajassa missä lentokone käy Helsingissä, se voi lentää 2-3 lyhyempää Euroopan lentoa, se on tapa millä tehdään tulosta.
Suomeen liikennöivät perinteiset legacy yhtiöt jotka ovat mukana eri alliansseissa ja lennot ovat code-share lentoja, missä kulut ja tulot jaetaan.
Norwegian ei kuulu alliansseihin, nykyisin sellainen tee-se-itse toiminta ei kannata, eikä myöskään se kun lentolippuja myydään polkuhintaan.
Itsekseen spekulointi ei anna oikeaa ja todellista vastausta, ainoastaan sen minkä itse haluaa kuulla.
Suomessa asioista ei saa todellista ja realistista kuvaa jos seuraa vaikkapa iltapäivälehtiä,
siellä nuoret tytöt ja pojat kirjoittelevat uutisia. Kun kyse on lentoalaan liittyvistä uutisista, on tietolähteenä käytetty kaveria joka on lentohenkilökuntaa.
- Anonyymi
Norwegian on nyt Kiinalainen firma. Jos haluat tukea Kiinan maailman vallankumous, lennä Norwegianilla.
Niin kuten Finnairilla, vanha henkilökunta saa potkut työttömyystilastoihin, ja paikat täytetään käyttämälla halvempi kiinalaiset.- Anonyymi
No ei nyt sentään... Kiinalaislla on "vain" 12,67%... Suurin omistaja on Irlantilainen yhtiö joka omistaa 15,9%.
Kerros nyt, kuinka monta prossaa finskin henkiökunnasta on kinkkejä ja kuinka monta prossaa suomalaisia?
- Anonyymi
Toivottavasti Norski aloittaa uudestaan Suomen sisäiset lennot! Kauhuskenaario on Finski monopoliasemassa, varsinkin Oulun ja Hesan välillä. Toisaalta, jos finski nostaa kovin paljon hintoja, siihen bisnesrakoon iskee joku toinen halpalentoyhtiö.
- Anonyymi
Ei tule aloittamaan lentoja ja ei muutkaan. Finnair lentää ja se on hyvä sekä riittävä.
Epäreilua kilpailua ei haluta ja hyvä että siitä ollaan pääsemässä eroon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule aloittamaan lentoja ja ei muutkaan. Finnair lentää ja se on hyvä sekä riittävä.
Epäreilua kilpailua ei haluta ja hyvä että siitä ollaan pääsemässä eroon.Finnair hyvä ja riittävä? Juuri katsoin lennon Athens-Helsinki ja hinta ykdi suunta siis 630 euroa joka päivä lokakuun alussa. Vai riittävä...voi vi..tu.. Samaan allianssiin kuuluvalla Aeg. eilen Hel-Ath. 57 euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Finnair hyvä ja riittävä? Juuri katsoin lennon Athens-Helsinki ja hinta ykdi suunta siis 630 euroa joka päivä lokakuun alussa. Vai riittävä...voi vi..tu.. Samaan allianssiin kuuluvalla Aeg. eilen Hel-Ath. 57 euroa.
A3 ei todellakaan kuulu AY kanssa samaan allianceen.
- Anonyymi
Sellainen tuntuma nyt on että ainoastaan Finnair ja Lufthansa ovat sellaisia puljuja jotka tosissaan yrittävät lentää myynnissä olevat lentonsa ja tarpeen tullen rahojen palautukset onnistuvat
- Anonyymi
Tuntumasi on väärä, juurikin Lufthansa ja Finnair jumittavat palautuksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082