Olen hankkinut veneen ja se pitäisi saada Mahluun.Asiaa selvitellessä venepaikka olisi Ryönänlahdessa.Miten saan veneen sinne?Siellä pitäisi olla mahlulaisten venepaikka?Kertokaa joku joka tietää asiasta jotain?
Mahlun venepaikka
14
163
Vastaukset
- Anonyymi
Mahlun sahanrannassa on ainakin laskupaikka, siis uimarannalla.
- Anonyymi
Kyllä minäkin käyn emännän kanssa siellä laskemassa kutua lämpösinä päivinä.
Vaihtelu virkistää
- Anonyymi
Tiedän kyllä Mahlun uimarannan mutta en veisi venettä sinne ilkivallan takia ja minulla on veneenpito-oikeus Ryönänlahteen mutta nyt kiinostaisi virallinen kulku sinne.Voiko kukaan neuvoa?
- Anonyymi
Käy selvittämässä maamittaustoimistolta.Sieltä varmaan löytyy tietoa.Joka kesä kysellään samaa-kannattaa selvittä asia.
- Anonyymi
Tietääkseni tätä asiaa on selvitelty useaan otteeseen.Nyt pitäis Mahlun kylätoimikunnan laittaa asia vireille ja tehdä mahlulaisille siisti venepaikka sinne Ryönänlahteen.Luulisi senveran olevan kylällä yhteishenkeä-veneitä ainakin on!Tätä odotellessa.
- Anonyymi
Kyllä ne kopukat osataan sieltäkin pölliä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne kopukat osataan sieltäkin pölliä
Eikö tuonne vie tie siitä rampsin mäen ja nuorisoseuran välistä?
- Anonyymi
okei.Siitä varmaan pääsee rantaan sitten.Kiitos!Voikohan siellä raivata sitä paikkaa vai olisko talkoot paikallaan
- Anonyymi
Kyllä minä voin raivata sen veneistä ja pistää myyntiin
- Anonyymi
Kuka sen omistaa?
- Anonyymi
Kyläläisten yhteinen.Toivottavasti saamme joskus sen aktiiviseen käyttöön.
- Anonyymi
Mistä sinne pääsee?
- Anonyymi
No turha sinne on muuttaa kun ette saa venepaikkaa.Mistä asiaa voi tiedustella vai voiko lainkaan?Ihme sakkia kylä täynnä.Muuta kylälle ja vie Lossinantaan vene parkkiin.
- Anonyymi
Näkyy olevan tuppukylä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252480Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531773Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111134Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2981044- 259982
- 146903
- 56874
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110769Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua9767- 46745