Kertokaa millä saatte esim. rivarinaapurin hermot kireälle?
Mikä naapureissa ärsyttää
3
95
Vastaukset
- Anonyymi
Mun naapuri on entinen juoppo ja täysi rasisti. Silloin kun se mulkku vielä ryyppäs ni se huuteli minullekkin kaikkee paskaa aidan takana. Muutama vuosi takaperin sain raivarin sen kanssa ja tähän asti ja edelleen emme ole puheväleissä ja sen muija on sellanen hiiri. Mulle on aivan sama vaikka ollaan loppuelämä riidoissa,ei vois vähempää kiinnostaa.
- Anonyymi
Vai oikein rasisti, on muodikasta nimitellä ihmisiä rasisteiksi vaikka he olisivat realisteja.
- Anonyymi
Mikä ärsyttää naapurissa. Kuviteltua, joillekin saattaa olla totta, ei kuitenkaan tällä hetkellä.
Naapuri on seitsemänkymmentä käyvä uros, joka koiran puutteeseen ottaa lemmikikseen rotan. Rotta kasvaa häkissä ja saa vääriä lattialla. Sitten se pyrkii vessaan. Vessassa ollessa ja rottaa hakiessa viemäristä tulee myös kaveri vierailulle ja pyrkii heti takaisin viemäriin. Vanhus huomaa viemärirotan olevan raskaana. Tämän kaiken hän kertoo luotetulle henkilölle, joka kertoo isännöitsijälle. Isännöitsijä irtisanoi vanhuksen ja muutto on viikon sisällä. Isännöitsijän ongelma on talossa viemärirotat, jotka parasta aikaa kasvavat ja lisääntyvät talon viemärissä. Tämä oli tämän illan tarina ja katsos kummaa, roskia viedessä kymmeneltä nuori pari muutti hiljaisuudessa pois. Huhun mukaan pari muutakin on jo rottien pelossa irtisanoutunut talosta. Jos totta puhutaan, itseä inhottaa ja pelottaa. SaaS nähdä, mitä tulee vessassa vastaan jonain päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331921
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261589Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras801390- 321351
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11206Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1281166Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501060- 241049
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66868