Kesäpäivä kauniin Suntin rannalla

Anonyymi

Eilen kauniina kesäpäivänä mietin Suntin rantapenkillä miten voisin ilahduttaa naapuriani joka pitää pienistä kepposista. Päätin tilata hänelle vitamiinivalmisteita jotka sopivat hyvin eläkeläiselle ja hyvyyttäni tilasin vielä katon kuntotarkastuksen koska tuttavani on vanhahko mies eikä pääse itse katolle.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuosta pitää laittaa parenmaksi ja tiedän jo kelle teen jäynää, hah hah haaa!!!...

      JK Kyllä tulee ukko yllättymään.

    • Anonyymi

      Tilasin sille Aku Ankan ja allekirjoitin erään adressin hänen puolestaan, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      AA-kerho ottaa piakkoin yhteyttä ukkoon huolestuneen sukulaisen nimettömästä pyynnöstä ja nyt ei naurata.

    • Anonyymi

      Kalliolahdentie 5 katsoin googlemapsista ja maalausta vaillehan tuo talo on. Tosin kuva on vanha ja piha on siinä vielä jonkilaisessa kuosissa mutta nykyään aivan hoitamaton. Tilaan siis maalaustarjouksen. Pankaa parenmaksi.

    • Anonyymi

      Pihatielle voisi tilata mursketta kuorman ja naapurinakka voisi ottaa kuvan realistin ilmeestä hänen saapuessaan kotiin.

    • Anonyymi

      Tekeekö thaihieromon tytöt kotikäyntejä? Tilaan repelle semmosen niin sen ei tarvi nuken kanssa pelehtiä.

    • Anonyymi

      Tilasin naistenlehden. Olihan se Kalliolahdentie 5 repen osoite.

    • Anonyymi

      Tilailkaa sille kamaa ja tavaraa niin sen aika menee niiden selvittämiseen eikä se muuta kohta ehdi tehdäkkään.

    • Anonyymi

      Ilmoitin sen mukaan erääseen lääketieteen tutkimukseen. Tulevat kotiin tekemään ensinmäisen haastattelun.

    • Anonyymi

      Uudet rännit realistille pitää tilata. Tuovat pihalle kun mitat ilmoittaa.

      • Anonyymi

        Ketä realistia tarkoitat. Itse olen TOSIrealisti, Kokkolan Kingsi. Kokkolan viisain mies...
        Kattomme uusittiin täysin pari vuotta sitten rännit mukaan lukien. Laitahan nimiä pöytään, niin saa nettipoliisi tutkittavaa herjauksesta, entisen "ruuhkan" lisäksi, hah hah haaa!!!...
        Pihamme rakennuksineen ovat erinomaisessa kunnossa. Onhan tästä miljööstä tehty jopa kaksi radio-ohjelmaa; vai sekös taitaakin kateellista (naapuria?) kyrsiä, kun pitää jatkuvasti hokea samaa passkaa ja vitttuilla suu vaahdossa, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi

        Ei ne rännit riitä, kokonaan uusi katto, kun vanha kattohan vuotaa.
        Myös kultainen wc pönttö ja kultaiset hanat Realistin mörskään, niin arvo nousisi


    • Anonyymi

      Nettipoliisi ei näille jutuille tee mitään korkeintaa nauraa ilmoittajalle. Minä tilaan realistille talon ulkomaalauksen tänä kesänä ja aloitus tulee olemaan elokuussa.

      • Anonyymi

        Nettipoliisi nauraa röhisee ensimmäiseksi, kun havaitsee, kuka ilmoituksen jättää.
        Taitaa tulla Realistille syyte Kokkolalaisten vainoamisesta Hah, hah, haa juttuineen.


    • Anonyymi

      Hah! Suntti (tuleva Kokkojoki) on kaunis vasta kun suunnittelemani Kokkojärvi on kaivettu Kaustarin suolle. Rakenteilla oleva - esittämäni saostusallas Tervaholmaan - nimeltään Tervalampi on vain osa Kokkojoen puhdistamisprojektia. Nimittäin. Vain tekojärvi - Kokkojärvi saa Kokkojoen virtaamaan puhtaan raikkaana, kirkasvetisenä, soutukelpoisena ja kalarikkaana ainakin seuraavat 400 vuotta, hah hah haaa!!!...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3580
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2644
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      2102
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1877
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      46
      1806
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      171
      1757
    Aihe