Myyntifirmoista ja tuotteista

Anonyymi

Varsinkin jos kyseessä on hieman kalliimpi tuote niin on ristiriitaista ja järjenvastaista olla välittämättä siitä mihin myyntifirmaan sitä tuotetta lähtee tarjoamaan, koska huonoja puhelinmyyntifirmoja piisaa. Niitä ei siellä kiinnosta kuin raha ja useimmiten niitä norsunluutornissa istuvia juuri. Teetetään provikoilla (joskus toki ymmärrettävää) ja ei opasteta kunnolla. Koulutus on mun mielestäni kaiken alku ja juuri. Oon itse miettinyt oman myyntitoimiston perustamista joskus ja nähnyt monia tässä muutaman vuoden varrella.
Joku ihan järkevä ja laadukas tuote saattaa saada huonon myynnin takia huonon maineen. Tottakai myyjissä on eroja eikä voida tietää kelle työ sopii ennen kokeilua. Siksi alalla on iso vaihtuvuus.
Mun mielestä se tois parempaa mainetta ja menestystä firmoille, kun nähtäis vaivaa eikä heitetä suoraan syvään päätyyn.
Tuotteitakin on laidasta laitaan. Myynti on äärimmäisen vaativa ja raskas laji. Toisilta sujuu itsestään ja toisilta ihmisiltä ei. Pitää olla vahva luonne ja ajatella, että se on sun työ. Ole siitä ylpeä. Jos et pysty, ota loparit.

Jostain syystä hyvistä myyjistä on aina pulaa ja osaksi se johtuu myös tästä, että otetaan nuoria kesätöihin ja työttömiä jotka nyt sillä hetkellä ei muuta saa. Ne jotka pärjää tässä työssä ei välttämättä koskaan hae edes.

1

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Plus kyllä. Hyvä sitkeä myyjä tienaa parhaillaan realistisesti 2000-6000 euroa kuukaudessa. Toi jälkimmäinen pääty on useimmiten kokeneilla myyjillä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      2105
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      164
      1846
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1796
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1513
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      171
      1341
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      57
      1307
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      74
      1144
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      991
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      27
      962
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      939
    Aihe