Myyntifirmoista ja tuotteista

Anonyymi

Varsinkin jos kyseessä on hieman kalliimpi tuote niin on ristiriitaista ja järjenvastaista olla välittämättä siitä mihin myyntifirmaan sitä tuotetta lähtee tarjoamaan, koska huonoja puhelinmyyntifirmoja piisaa. Niitä ei siellä kiinnosta kuin raha ja useimmiten niitä norsunluutornissa istuvia juuri. Teetetään provikoilla (joskus toki ymmärrettävää) ja ei opasteta kunnolla. Koulutus on mun mielestäni kaiken alku ja juuri. Oon itse miettinyt oman myyntitoimiston perustamista joskus ja nähnyt monia tässä muutaman vuoden varrella.
Joku ihan järkevä ja laadukas tuote saattaa saada huonon myynnin takia huonon maineen. Tottakai myyjissä on eroja eikä voida tietää kelle työ sopii ennen kokeilua. Siksi alalla on iso vaihtuvuus.
Mun mielestä se tois parempaa mainetta ja menestystä firmoille, kun nähtäis vaivaa eikä heitetä suoraan syvään päätyyn.
Tuotteitakin on laidasta laitaan. Myynti on äärimmäisen vaativa ja raskas laji. Toisilta sujuu itsestään ja toisilta ihmisiltä ei. Pitää olla vahva luonne ja ajatella, että se on sun työ. Ole siitä ylpeä. Jos et pysty, ota loparit.

Jostain syystä hyvistä myyjistä on aina pulaa ja osaksi se johtuu myös tästä, että otetaan nuoria kesätöihin ja työttömiä jotka nyt sillä hetkellä ei muuta saa. Ne jotka pärjää tässä työssä ei välttämättä koskaan hae edes.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Plus kyllä. Hyvä sitkeä myyjä tienaa parhaillaan realistisesti 2000-6000 euroa kuukaudessa. Toi jälkimmäinen pääty on useimmiten kokeneilla myyjillä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe