Olen miettinyt Levorgin ostoa käytettynä.
Saisi noin 25 000 alle 100 000 ajetun, minkälainen ostos mahtaisi olla?
Mitä eroa noiden varustetasojen ( GT , GT-N ja GT-S ) välillä oli, kannattaako maksaa lisähintaa paremmasta?
Subaru Levorg käytettynä?
16
304
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy ihan joltain muulta palstalta, paitsi täältä. Voit saada jopa ihan asiallisen vastauksenkin!...
- Anonyymi
No esim mistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No esim mistä?
Jos et kerran itse osaa, niin unohda sitten koko autoilu!
http://www.subaruclubfinland.net/keskustelu/
- Anonyymi
HaluanVainKertoaEttä hukkaan heität rahasi.
- Anonyymi
Tämä vastaus on hyvä, ja varoittava esimerkki siitä, että asialliset vastaukset saadaan ihan muualta, kuin tältä palstalta.
- Anonyymi
HaluanVainKertoaEttä sinä et voi ainakaan heittää hukkaan rahojasi, kun sellaisia sinulla ei yksinkertaisesti vaan ole.
- Anonyymi
HaluanVainLisätäEttä tuolla rahalla voisi myös saada hyvän auton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sen merkki, ja vuosimallimalli, ja hinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
DKW zweitakt Vm-56...🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HaluanVainKertoaEttä etsi nettiautosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HaluanVainKertoaEttä etsi nettiautosta.
HalusinVainKertoaEttä löysin. Subaru Levorg tuli ostettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa vastaavanlaisilla ominaisuuksilla parempi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa vastaavanlaisilla ominaisuuksilla parempi?
Vollkari t-roc ryyditettynä tsi dsg combolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tuo kaikkein pahin markkinoilla oleva vikapommi, jonka nelivetojärjestelmäkin on pelkkä vitsi. Ei kiitos kuitenkaan.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löit kätesi paskaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372415Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752