Ketä osaa?

Anonyymi

Ketä vois neuvoa? Täällä on varmaan paljo meitä tollon tappisia ketä ei osaa kiriottaa oikein.Voisko joku tiitseri neuvoo meitä osaamattomii sikiöit?Eli millon ketä,millon kutka?

13

104

Vastaukset

• Molota vain menemään kuten ennenkin, ei sitä tarvitse ottaa kaikkia aina niin vakavasti.

• Aloita lause yleensä sanalla kuka,jos haluat kysyä yhdeltä henkilöltä.Kuka tietäisi sanoa...Jos löydät vanhan aapisen (abc-kirja) ,tutki kysymyslauseiden rakenteita.

• Anonyymi kirjoitti:

Aloita lause yleensä sanalla kuka,jos haluat kysyä yhdeltä henkilöltä.Kuka tietäisi sanoa...Jos löydät vanhan aapisen (abc-kirja) ,tutki kysymyslauseiden rakenteita.

Ketä jaksaa aikusena enää päntätä jotain aapiskukkoa?

• Anonyymi kirjoitti:

Ketä jaksaa aikusena enää päntätä jotain aapiskukkoa?

Sikiö sinä olet. Ja sellaisena pysyt.

• Neuvo ketä haluat, kukaan ei välitä. Lopeta kuitenkin suomenkielen tahallinen raiskaaminen.

• Onko niin väliä miten kirjoittaa. Et taida olla itsekkään täydellinen, et missään. Kirjoittaminen oikein on nykyään liian yliarvostettua. Jos ei osaa kirjoittaa, on viisas.

• Jos ei yksinkertaisimpiakaan sanamuotoja osaa käyttää oikein, niin kovin viisas ei voi olla.

• Olen tosin usein opettajana huomannut, että jos kielioppi ei suju,myös naaman kohdalle saa piirtää nollan..

• Anonyymi kirjoitti:

Olen tosin usein opettajana huomannut, että jos kielioppi ei suju,myös naaman kohdalle saa piirtää nollan..

Ketä?

• Nollaa naamaan jos ei kielioppi suju!suosittelen

• Anonyymi kirjoitti:

Nollaa naamaan jos ei kielioppi suju!suosittelen

Ketä-mies=zero the hero

• Ylivieskaset ketättää, haapavetiset ei. Se on ilmetty ero näitten kaupunkien välillä ! Oon huomannu että monet ylivieskaset ketättää ja se mua ihmetyttää miksi ne tekevät niin !

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pimittää rahankäyttöään

Sain selville, että mieheni on jo kuukausia käyttänyt isoja summia rahaa tietämättäni harrastuksiinsa. Samaan aikaan hän on kertonut, ettei hänellä ty
      Parisuhde
      109
      6792
    2. Niko Ranta-Aho kaulailee illallisella Bandidos pomon kanssa Espanjassa

Noniiiin. Niko pääs oottaa vankilatuomiota vapaalle. Läks Espanjaan. Nyt laitto kuvaa, kaulailee bandidos rikollisjärjestön pomon kanssa ja 2 muun kar
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      1546