anna anteeksi, en ole pysynyt tilanteen tasalla
Kuinka kerron tunteeni, ne hellät, kauniit
4
193
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö tajunnut, että olet jo hänessä kiinni?
- Anonyymi
Sä oot äitis napanuoras kiinni.
- Anonyymi
Ei minua oikeesti rakkaus haittaa vaikka sulla ei olisi niitä tunteita minua kohtaan!! Ja sen takia mä ehdotin että voidaanko tutustua paremmin IRL ja ihan rauhassa katsotaan mihin edetään mutta haluan kuitenkin että tiedät että minulle käy kaikki mitä ehdotat!! ja joka tapauksessa haluan että meillä on läheiset välit esimerkiksi ystävänä ja oikeesti mä oon sellainen että oli kyseessä sitten ystävä sisko tai puoliso niin kaikille aina tehnyt selväksi että autan aina minulle tärkeitä ihmisiä!! sen takia sanoin että ei minua haittaa vaikka sulla ei olisi mitään sellaista tunnetta minua kohtaan!! joka tapauksessa olet tärkeä ihminen minulle ja valmis olen tekee mitä tahansa sinun puolestasi!!
- Anonyymi
Erosin kaksista säännöistä. https://is.mediadelivery.fi/img/1920/4d4483993cff43c5898da80a990d2172.jpg.webp
Oikein hyvää matkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741