anna anteeksi, en ole pysynyt tilanteen tasalla
Kuinka kerron tunteeni, ne hellät, kauniit
4
173
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö tajunnut, että olet jo hänessä kiinni?
- Anonyymi
Sä oot äitis napanuoras kiinni.
- Anonyymi
Ei minua oikeesti rakkaus haittaa vaikka sulla ei olisi niitä tunteita minua kohtaan!! Ja sen takia mä ehdotin että voidaanko tutustua paremmin IRL ja ihan rauhassa katsotaan mihin edetään mutta haluan kuitenkin että tiedät että minulle käy kaikki mitä ehdotat!! ja joka tapauksessa haluan että meillä on läheiset välit esimerkiksi ystävänä ja oikeesti mä oon sellainen että oli kyseessä sitten ystävä sisko tai puoliso niin kaikille aina tehnyt selväksi että autan aina minulle tärkeitä ihmisiä!! sen takia sanoin että ei minua haittaa vaikka sulla ei olisi mitään sellaista tunnetta minua kohtaan!! joka tapauksessa olet tärkeä ihminen minulle ja valmis olen tekee mitä tahansa sinun puolestasi!!
- Anonyymi
Erosin kaksista säännöistä. https://is.mediadelivery.fi/img/1920/4d4483993cff43c5898da80a990d2172.jpg.webp
Oikein hyvää matkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089