Edward Duttonin kirja Oulun raiskausepidemiasta saatavana nyt suomeksi

Anonyymi

Edward Dutton kirjoittaa kirjassaan Suomen ja Oulun vaietusta raiskausepidemiasta. Kirja on nyt saatavana myös suomeksi käännettynä ja sen voi tilata Amazon-verkkokaupasta. Kannattaa pitää kiirettä tilaamisen kanssa, sillä kirja on varmasti tiettyjen piirien sensuurilistalla.

www.amazon.de/s?k=Suomen vaiennettu raiskausepidemia: Miten suomalaiset valjastettiin rakastamaan hyväksikäyttäjiään&ref=nb_sb_noss

8

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voi olla ettei tätä kirjaa tilata Oulun kirjastoihin.

    • Anonyymi

      Amiksen matikkataidoilla laskeskelin, että hädänalaiset ovat varmaan istuneet jo puolet tuomiostaan, joten "ensikertalaisina" ovat jo vapaina ? Ilmeisesti sitten palailevat pikkuhiljaa vuokra-asuntoihin keskustan liepeille?

      • Anonyymi

        Onneksi vankilassa mieli muuttuu toiseksi ja raiskuu ei enää kiinnostakaan...? Vai voisiko olla, että sama ajattelutapa on päässä vielä vankilan jälkeenkin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi vankilassa mieli muuttuu toiseksi ja raiskuu ei enää kiinnostakaan...? Vai voisiko olla, että sama ajattelutapa on päässä vielä vankilan jälkeenkin?

        Jos olen ymmärtänyt oikein niin vankilassa raiskaajia ja lasten hyväksikäyttäjiä ei katsota hyvällä, joten he suorittavat rangaistuksensa "pelkääjien" osastolla.

        Jos he ovat toimineet sotilaina tai poliiseina, niin tuskin heidän ajattelutapansa lyhyen vankeuden aikana miksikään muuttuu.


      • Anonyymi
        Troubleshooter kirjoitti:

        Jos olen ymmärtänyt oikein niin vankilassa raiskaajia ja lasten hyväksikäyttäjiä ei katsota hyvällä, joten he suorittavat rangaistuksensa "pelkääjien" osastolla.

        Jos he ovat toimineet sotilaina tai poliiseina, niin tuskin heidän ajattelutapansa lyhyen vankeuden aikana miksikään muuttuu.

        Sama peli jatkuu ja suvakit huutaa hoosiannaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi vankilassa mieli muuttuu toiseksi ja raiskuu ei enää kiinnostakaan...? Vai voisiko olla, että sama ajattelutapa on päässä vielä vankilan jälkeenkin?

        sittenhän se vasta kiinnostaakin, kun on itse joutunut vankilassa raiskatuksi, niin haluaa kostaa ja kostaa ja kostaa vapauduttuaan, koska kaikkihan on loppujenlopuksi vain ja ainoastaan naisten ja tyttöjen syytä aina!!!


      • Anonyymi
        Troubleshooter kirjoitti:

        Jos olen ymmärtänyt oikein niin vankilassa raiskaajia ja lasten hyväksikäyttäjiä ei katsota hyvällä, joten he suorittavat rangaistuksensa "pelkääjien" osastolla.

        Jos he ovat toimineet sotilaina tai poliiseina, niin tuskin heidän ajattelutapansa lyhyen vankeuden aikana miksikään muuttuu.

        ajattelutapa on selkäytimessä ja kulttuuri on vanha

        uskomukset menevät yli kaikesta
        aina lopulta

        jopa oma vaimo, siskot ja lapset uhrataan uskomuksen hyväksi, se on ainoa ykkönen


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      880
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      713
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe