Edward Dutton kirjoittaa kirjassaan Suomen ja Oulun vaietusta raiskausepidemiasta. Kirja on nyt saatavana myös suomeksi käännettynä ja sen voi tilata Amazon-verkkokaupasta. Kannattaa pitää kiirettä tilaamisen kanssa, sillä kirja on varmasti tiettyjen piirien sensuurilistalla.
www.amazon.de/s?k=Suomen vaiennettu raiskausepidemia: Miten suomalaiset valjastettiin rakastamaan hyväksikäyttäjiään&ref=nb_sb_noss
Edward Duttonin kirja Oulun raiskausepidemiasta saatavana nyt suomeksi
8
447
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä parempi, toimiva linkki
https://www.amazon.de/s?k=Suomen vaiennettu raiskausepidemia: Miten suomalaiset valjastettiin rakastamaan hyväksikäyttäjiään&ref=nb_sb_noss - Anonyymi
Voi olla ettei tätä kirjaa tilata Oulun kirjastoihin.
- Anonyymi
Amiksen matikkataidoilla laskeskelin, että hädänalaiset ovat varmaan istuneet jo puolet tuomiostaan, joten "ensikertalaisina" ovat jo vapaina ? Ilmeisesti sitten palailevat pikkuhiljaa vuokra-asuntoihin keskustan liepeille?
- Anonyymi
Onneksi vankilassa mieli muuttuu toiseksi ja raiskuu ei enää kiinnostakaan...? Vai voisiko olla, että sama ajattelutapa on päässä vielä vankilan jälkeenkin?
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi vankilassa mieli muuttuu toiseksi ja raiskuu ei enää kiinnostakaan...? Vai voisiko olla, että sama ajattelutapa on päässä vielä vankilan jälkeenkin?
Jos olen ymmärtänyt oikein niin vankilassa raiskaajia ja lasten hyväksikäyttäjiä ei katsota hyvällä, joten he suorittavat rangaistuksensa "pelkääjien" osastolla.
Jos he ovat toimineet sotilaina tai poliiseina, niin tuskin heidän ajattelutapansa lyhyen vankeuden aikana miksikään muuttuu.- Anonyymi
Troubleshooter kirjoitti:
Jos olen ymmärtänyt oikein niin vankilassa raiskaajia ja lasten hyväksikäyttäjiä ei katsota hyvällä, joten he suorittavat rangaistuksensa "pelkääjien" osastolla.
Jos he ovat toimineet sotilaina tai poliiseina, niin tuskin heidän ajattelutapansa lyhyen vankeuden aikana miksikään muuttuu.Sama peli jatkuu ja suvakit huutaa hoosiannaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi vankilassa mieli muuttuu toiseksi ja raiskuu ei enää kiinnostakaan...? Vai voisiko olla, että sama ajattelutapa on päässä vielä vankilan jälkeenkin?
sittenhän se vasta kiinnostaakin, kun on itse joutunut vankilassa raiskatuksi, niin haluaa kostaa ja kostaa ja kostaa vapauduttuaan, koska kaikkihan on loppujenlopuksi vain ja ainoastaan naisten ja tyttöjen syytä aina!!!
- Anonyymi
Troubleshooter kirjoitti:
Jos olen ymmärtänyt oikein niin vankilassa raiskaajia ja lasten hyväksikäyttäjiä ei katsota hyvällä, joten he suorittavat rangaistuksensa "pelkääjien" osastolla.
Jos he ovat toimineet sotilaina tai poliiseina, niin tuskin heidän ajattelutapansa lyhyen vankeuden aikana miksikään muuttuu.ajattelutapa on selkäytimessä ja kulttuuri on vanha
uskomukset menevät yli kaikesta
aina lopulta
jopa oma vaimo, siskot ja lapset uhrataan uskomuksen hyväksi, se on ainoa ykkönen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279880- 113877
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 48745
- 52719
- 30713
- 49629