Edward Dutton kirjoittaa kirjassaan Suomen ja Oulun vaietusta raiskausepidemiasta. Kirja on nyt saatavana myös suomeksi käännettynä ja sen voi tilata Amazon-verkkokaupasta. Kannattaa pitää kiirettä tilaamisen kanssa, sillä kirja on varmasti tiettyjen piirien sensuurilistalla.
www.amazon.de/s?k=Suomen vaiennettu raiskausepidemia: Miten suomalaiset valjastettiin rakastamaan hyväksikäyttäjiään&ref=nb_sb_noss
Edward Duttonin kirja Oulun raiskausepidemiasta saatavana nyt suomeksi
8
280
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä parempi, toimiva linkki
https://www.amazon.de/s?k=Suomen vaiennettu raiskausepidemia: Miten suomalaiset valjastettiin rakastamaan hyväksikäyttäjiään&ref=nb_sb_noss - Anonyymi
Voi olla ettei tätä kirjaa tilata Oulun kirjastoihin.
- Anonyymi
Amiksen matikkataidoilla laskeskelin, että hädänalaiset ovat varmaan istuneet jo puolet tuomiostaan, joten "ensikertalaisina" ovat jo vapaina ? Ilmeisesti sitten palailevat pikkuhiljaa vuokra-asuntoihin keskustan liepeille?
- Anonyymi
Onneksi vankilassa mieli muuttuu toiseksi ja raiskuu ei enää kiinnostakaan...? Vai voisiko olla, että sama ajattelutapa on päässä vielä vankilan jälkeenkin?
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi vankilassa mieli muuttuu toiseksi ja raiskuu ei enää kiinnostakaan...? Vai voisiko olla, että sama ajattelutapa on päässä vielä vankilan jälkeenkin?
Jos olen ymmärtänyt oikein niin vankilassa raiskaajia ja lasten hyväksikäyttäjiä ei katsota hyvällä, joten he suorittavat rangaistuksensa "pelkääjien" osastolla.
Jos he ovat toimineet sotilaina tai poliiseina, niin tuskin heidän ajattelutapansa lyhyen vankeuden aikana miksikään muuttuu.- Anonyymi
Troubleshooter kirjoitti:
Jos olen ymmärtänyt oikein niin vankilassa raiskaajia ja lasten hyväksikäyttäjiä ei katsota hyvällä, joten he suorittavat rangaistuksensa "pelkääjien" osastolla.
Jos he ovat toimineet sotilaina tai poliiseina, niin tuskin heidän ajattelutapansa lyhyen vankeuden aikana miksikään muuttuu.Sama peli jatkuu ja suvakit huutaa hoosiannaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sittenhän se vasta kiinnostaakin, kun on itse joutunut vankilassa raiskatuksi, niin haluaa kostaa ja kostaa ja kostaa vapauduttuaan, koska kaikkihan on loppujenlopuksi vain ja ainoastaan naisten ja tyttöjen syytä aina!!!
- Anonyymi
Troubleshooter kirjoitti:
Jos he ovat toimineet sotilaina tai poliiseina, niin tuskin heidän ajattelutapansa lyhyen vankeuden aikana miksikään muuttuu.ajattelutapa on selkäytimessä ja kulttuuri on vanha
uskomukset menevät yli kaikesta
aina lopulta
jopa oma vaimo, siskot ja lapset uhrataan uskomuksen hyväksi, se on ainoa ykkönen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175117
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301880
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351847Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301678Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1571219
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81214Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43994