eli siis noin vuosi sitten harrastin tätä pro anailua pari kuukautta. sinä aikana laihduin noin 5kg, en muista ihan tarkkaan. kuitenkin jouduin lopettamaan sen kun äiti huomasi että olin laihtunut. tahtoisin nyt aloittaa sen uudestaan mutta äiti on ongelma. miten laihdutan (tai siis harrastan pro anailua) ilman että äiti huomaa? varsinkin kun mulla on muita mielenterveysongelmia (ahdistusta, masennusta, itsetuhoisuutta) ja käyn psykologilla. nyt äiti varmaan huomaisi vielä helpommin. joten nyt VINKKEJÄ!!! ja ennen kuin joku valittaa. tiedän että anoreksia on vakava sairaus mutta minulle se on (tai oli silloin vuosi sitten) rakas harrastus. se tuotti minulle iloa ja sisältöä elämään. ja se tunne kun huomaat laihtuneesi! ah niin ihanaa! mutta joo... nyt niitä VINKKEJÄ!
pro ana asiaa (please help)!!!
Anonyymi
2
97
Vastaukset
- Anonyymi
heiii voisko joku nyt antaa niitä vinkkejä!!!
- Anonyymi
ei voi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769132Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per603343- 422738
- 272251
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto412223Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj202208- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151783- 681715
- 181649