Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jos ei ole varaa kuin daciaan...

Anonyymi

Niin eikö ole parempi ostaa laadukas polkupyörä???

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mökille pääsee nopeammin autolla kuin polkupyörällä. Mukaan mahtuu myös enemmän ihmisiä ja tavaroita.

      • Anonyymi

        Silloin pitää ostaa auto, ei Daciaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin pitää ostaa auto, ei Daciaa.

        Paremmin ja nopeammin Dacialla pääsee 100 kilometrin päähän mökille kuin polkupyörällä. Kaasugrillin ja kaasupullon kuljettaminen fillarilla on aika hankalaa.


    • Anonyymi

      Humoristit taas liikkeellä.

    • Anonyymi

      Tuohon aloitukseen vastaisin :: Olen ajatellut tuota samaa iskulausetta monen kohdalla kun varsinkin nuoremmat perheet ottavat mittavat autolainat ja ostavat 200000-300000km ajetun premiumin ja kun tulee talvi eteen niin ei ole varaa ostaa talvirenkaita vanteineen, Jostain romulasta löydetään sitten vanhat jotka juuri ja juuri menevät katsastuksen läpi. Eiköhän se tässä kohtaa ole paikallaan ( SIIS TODELLISUUDESSA) Daciamiehenä minä laittaisin uudenkarheat alle tarvittaessa kun tulee säästöä automaattisesti niiden ostoon !!!

    • Anonyymi

      Tuo polkupyörä saattaa olla paikallaan silloin kun premium Dieselillä ei uskalla ajaa matalilla kierroksilla lyhyenmittaisia mökkiteitä pelossa että hiukkasfilltteri tukkeutuu ja joutuu tilaamaan hinurin !!!

      • Anonyymi

        Aika onneton provo


    • Anonyymi

      13000e daciassa samat moottorit kuin monessa mersu mallissa joka maksaa 40000e

      ihan miten vaan

      • Anonyymi

        Niin?


      • Anonyymi

        Yhdessäkään Daciassa ei ole samaa konetta kuin Mersussa. Mersuissa on aina firman omat moottorit.
        Tuo on tahallinen väärinymmärrys väittää, että samat koneet näissä merkeissä. Daciassa on samoja moottoreita kuin vanhemmissa Renault-malleissa eli sellaisia, joita emomerkki ei enää käytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdessäkään Daciassa ei ole samaa konetta kuin Mersussa. Mersuissa on aina firman omat moottorit.
        Tuo on tahallinen väärinymmärrys väittää, että samat koneet näissä merkeissä. Daciassa on samoja moottoreita kuin vanhemmissa Renault-malleissa eli sellaisia, joita emomerkki ei enää käytä.

        Yhdessäkään Daciassa. Hö hö !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdessäkään Daciassa ei ole samaa konetta kuin Mersussa. Mersuissa on aina firman omat moottorit.
        Tuo on tahallinen väärinymmärrys väittää, että samat koneet näissä merkeissä. Daciassa on samoja moottoreita kuin vanhemmissa Renault-malleissa eli sellaisia, joita emomerkki ei enää käytä.

        Renaultin, Mercedesin ja Nissanin yhdessä kehittämä moottori, jota myös Dusterissa käytetään ei ole mikään väärinymmärrys, vaan täyttä totta. Tätä on velkamersumiesten vaikea hyväksyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Renaultin, Mercedesin ja Nissanin yhdessä kehittämä moottori, jota myös Dusterissa käytetään ei ole mikään väärinymmärrys, vaan täyttä totta. Tätä on velkamersumiesten vaikea hyväksyä.

        Dacian 1.3 tce tehdään Intiassa ja laivataan Eurooppaan, MB:n pienet A- ja B-mallien 1.3-litraiset ovat yli 70 prosenttisesti eri moottoreita, lähinnä lohko ja sylinteri mitat ovat samat, ei muuta yhteistä.
        Sanoisin, että aika lailla eri kone.


    • Anonyymi

      Joo, mut Audii, Mersuu, Bemarii, Opelii, Volkkarii.

      • Anonyymi

        Minä ajan dacialla ja haistatan paskat preemiumeille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ajan dacialla ja haistatan paskat preemiumeille

        Minä myös. Ei ne ns. premiumit mitään ylivoimaisia ole.


    • Anonyymi

      Niinpä, tai sähköpotkulauta. Harvemmin siellä mökillä pitää ravata useasti. Polkupyörä ja sähköpotkulauta antavat ympäristötietoista kuvaa itsestäsi auton sijaan. Tosin Daciasta kuullut enemmän positiivista palautetta suhteutettuna hintaansa.

    • Anonyymi

      Olis kyllä ollut monta tuskallista hetkeä polkupyörällä . 383 tuhatta tuli viime kesänä Daciaan täyteen ja annoin seisoa talven kun talvirenkaat oli loppuneet ja nokkaremmihomma oli edessä Ajoin toisella autolla talven jossa oli uudet kumit mutta nyt vaihdoin nokkaremmit sun muut ja matka jatkuu kesärenkailla taas . Ajeleppa tuo 383000km polkupyörällä ensin niin tulen sitten sinua tapaamaan vanhainkodille pokaali mukana ja pyörän valmistajan Diplomin kera. Voitais ottaa yhteyttä uudelleen jo silloin kun minä saan mittariin 500000 ja kuultais montako kilometriä sait aikaiseksi !!!

    • Anonyymi

      Aloittajahan on selvästi tehnyt oman ratkaisun, ja ostanut polkupyörän. Julkisilla sitten ne pidemmät matkat!! 🤣😅

    • Anonyymi

      "Olis kyllä ollut monta tuskallista hetkeä polkupyörällä . 383 tuhatta tuli viime kesänä Daciaan täyteen"

      Valehtelisitko vielä sen verran, että kertoisit mikä oli tuo aikajana, jolloin nuo mainitsemasi kilsat tulivat täyteen?

      • Anonyymi

        Valehtelisitko vielä sen verran::::: Minä olen tällä palstalla jo näkynyt niin paljon ja näyttänyt faktaa teidän helppoheikki tarinoille että en noteeraa tuota sinun siteeraustasi pennin vertaa . Lue tältä palstalta Justuksen Loganista ja mene taaksepäin. youtubessa on peräti video mittarinäkymästä. useimmat täällä sen jo tietää. saatan tehdä uuden videon kun 400000 tulee täyteen ja sitten 50000km välein. Videon voin lähettää peräti kotisähköpostiin tarvittaessa !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelisitko vielä sen verran::::: Minä olen tällä palstalla jo näkynyt niin paljon ja näyttänyt faktaa teidän helppoheikki tarinoille että en noteeraa tuota sinun siteeraustasi pennin vertaa . Lue tältä palstalta Justuksen Loganista ja mene taaksepäin. youtubessa on peräti video mittarinäkymästä. useimmat täällä sen jo tietää. saatan tehdä uuden videon kun 400000 tulee täyteen ja sitten 50000km välein. Videon voin lähettää peräti kotisähköpostiin tarvittaessa !!

        0:33 / 0:50
        Justuksen MCV Logan x264 YOUTUBE


    • Anonyymi

      On se kuitenkin hyvä että Romaniassa tehdään autoja joita ei tarvitse romuttaa puoliajassa öljynsyönnin ja katkenneitten kettinkienja nokkaremmien takia,, ,,vaihteistojen ja osalla merkeistä pakkasella tulvahtelee moottoriöljyt asfaltille tai talvella hyvällä lykyllä kun keula luistaatieltä kinokseen niin nokkaremmit katkeaa pakkautuneen lumen takia ( Peräti Volvoissakin on tapahtunut). Siis rahaa jää muuhunkin kuin autojen vaihtoihin

    • Anonyymi

      Mikäli asuinpaikka on keskihesassa niin polkupyörä on oikeasti hyvä valinta. Tunnen erään ihmisen joka ei poistu Helsingistä muualle Suomeen kuin Seutulan lentoasemalle. Hänellä on useitakin polkupyöriä mutta ei ajokorttia. Ikää yli 50 v. Autoilu on melko kallista puuhaa vaikka miten päin ajelee. Autoilun kustannuksilla saa aika paljon ketjurasvaa ja rahaa jää vielä kaikkeen muuhun.

      • Anonyymi

        Mikäli asuinpaikka on keskihesassa::: Niin ja jos on peräti ajanut johtaja luokan autoilla niin ketjurasvaan jää paljon varaa !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2394
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2141
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1961
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe