Kukonpojat orrella

Anonyymi

Hyötykäyttöasemalle on palkattu "kukonpoikia" jotka istuskelevat, kun minä 80 v vein hyöty tavaraa, olen luullut että heidät on palkattu avustamaan kuormien purkamisessa.
Pitääkö alkaa viemään jätteet lähimpään pusikkoon en "jaksa katsella" tuomosta touhua se voi tarttua vielä minuunkin vanhoilla päivillä.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne taitavat olla pelimiehiä, pelisilmä ei kehity ja taito tehdä jotakin kulkee aina jälkijunassa.
      Heitä ei ole varmaankaan palkattu tekemään töitä tuskin he kykenevät kentälläkään tekemään mitään hyödyllistä.

      • Anonyymi

        Laiskoja vätyksiä ne ovat .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laiskoja vätyksiä ne ovat .

        Niin ovat ja jotkut pomottelevat asiakkaille jotka viime kädessä heidänkin palkat maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ovat ja jotkut pomottelevat asiakkaille jotka viime kädessä heidänkin palkat maksaa.

        Vihaista ja töykeää "palvelua" on tuolla tullut myös vastaan, vähän kuin valtion firmoissa asioidessa entisaikaan.


    • Anonyymi

      Eikös sun 80V pitäis olla suositusten mukaan kotona karanteenissa?
      Ihme homma,ettei oma elämä kiinnosta tuon vertaa?
      Olisko siellä voinut käydä viemässä ne kierrätystavarat joskus toisten?
      Onko valtio vihollinen kun rajoittaa elämääsi?
      EI.
      Koittaa pitää sinut hengissä kun et ITSE sitä ymmärrä tehdä.
      No,kritisoit liikkumisrajoituksia niin kuin haluat ja saamaasi palvelua mutta ihmettelen kyllä kirjoitustasi.

      • Anonyymi

        Yli 70-kymppisten kotikaranteenisssa pidättäytymimen on vain suositus! Olisit kouluja ja opetellut edes kirjoittamaan!


      • Anonyymi

        Idiootti etkö ymmärrä, että 80v pitää istua autossa kun kon ekoroskat ja kukonpojat purkavat kuorman.
        Mitä kierrätystavaraa, teen remonttia ja sitä mukaan vien jätteet ekorosk hyötykäyttöasemalle.
        Perjantai eli jatka sinä kaljottelua sillä aikaa kun minä teen oikeita töitä.
        Ohjeitten mukaan minäkin elän, mutta se ei tarkoita, että istun kotona odottamassa apua.


      • Anonyymi

        Typerys eihän 80 vuotiaat ole karanteenissa!
        Turvaväleistä pitää huolehtia nuoret, kun he näkevät riskiryhmään kuuluvia heidän pitää väistää eikä kantaa koronaa kohti ikäihmistä.
        Valtio tukee kaikessa riskiryhmään kuuluvia ikäihmisiä, mutta näyttää siltä että "pöhölöt" eivät ymmärrä asioiden sisältöä.


    • Anonyymi

      Onko Realisti siellä kukkopoikana, sopis Realistin luonteelle, sais nauraa hekotella siellä orrella Hah, hah, haaaaaa...

    • Anonyymi

      STM:n selvitys: kasvomaskien hyöty on arjessa vähäinen tai olematon .

      • Anonyymi

        Kasvomaskit ovat terveille täysin hyödyttömiä, eivät estä saamasta korona virusta, vaan hiostavat ja haittaavat hengitystä.
        Terve on siis se, joka ei yski, pärski, aivastele, eikä muutenkaan puhu, jolloin ei pisarat lentele.
        Ei sellainen levitä koronaa.
        Ne, jotka yskivät, pärskivät, aivastelevat ja paasaavat sylki suusta lentäen tulee käyttää maskia, ettei pisarat lentele.
        Pysykää kotona pärskijät, yskijät ja turpa kiinni joka puolella, jos ei maskia ole suun edessä.


    • Anonyymi

      Olen saanut hyötykäyttöasemalla aina asiallista palvelua.

      • Anonyymi

        Olet kuitenkin vähemmistö noin 0,01% , enemmistö päättää kuten eduskunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kuitenkin vähemmistö noin 0,01% , enemmistö päättää kuten eduskunnassa.

        Hirveää hössötystä ja vouhottamista koko korona. Keskipohjanmaalla noin 6 tartunnan saanutta ja aivan järjetöntä älämölöä solkenaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirveää hössötystä ja vouhottamista koko korona. Keskipohjanmaalla noin 6 tartunnan saanutta ja aivan järjetöntä älämölöä solkenaan.

        Olenkin päättänyt että lopetan säännöllisen hoitajille taputtamisen parvekkeellani kello
        18 00 enkä enää soita myöskään Darudea. Koska sain flunssan taputtaessani kylmällä parvekkeella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe