Nyt selvitettään haapavetisten musamaku!

Anonyymi

Haapavesi on tunnetusti kantelepitäjä, mutta kuunnellaan täällä toisenlaistakin musiikkia.

Mistä mussiikista sinä erityisesti pidät?
Lempibändi/laulaja ja tyylisuunta?

Ite oon jotenkin tykästynyt viime aikoina räppiin.
Minuun tepsii erittäin hyvin mm. Gasellit, Mikaveli, Sana ja JVG lukuunottamatta niitä biisejä, joissa on liikaa edm-vaikutteita. Sekä tietysti Elastinen ja fintelligens.
Pidän myös jonkinverran industrial-rockista ja erityisesti Rammsteinista.

26

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ÄLÄ RUOKI TROLLIA!

      • Anonyymi

        Ootko vainoharhainen? Mitä trollaamista tuossa näet?
        Tiedätkö edes, mitä trollaaminen tarkoittaa?
        Suosittelisin lämpimästi ottamaan aamulääkkeet. Yksi näkee pyhäjärvisiä joka ketjussa!!!!


    • Anonyymi

      Minuun tepsii parhaiten kunnon vanha tanssimussiikki. Souvarit on ykköspumppu, jota kuuntelen paljon. Myös moni muu humppa mennee tosi kovaa!

      • Anonyymi

        Minuun tepsii balalaikkamussiikki, joka on soitettu kuutamon alla.


    • Anonyymi

      Kannelmussiikkia kuuntelen. Tämän lisäksi levylautasella pyörii Vivaldi ja Mozart. Virsiä ja siioninlauluja myös laulelen välillä! Paras siioninlaulu on ”mä laulelen nyt verestä, tuosta armon lähtehestä”. Tosi hyvä biisi. Sitä minä laulelen paljon!

    • Anonyymi

      Ai mikä on mielimussiikkia?
      No ite oon ainaki huomannut, että musa joka tepsii, vaihtelee kovasti eri aikoina.
      Juuri tällä hetkellä tykkään rymyrokista. Kaikki trasmetal, hardroc ja hardcore uppoaa ja syvälle! Toisinaan minuun tepsii rauhallisempi mussiikki tyyliin Antti Tuisku, Irina, tai Jippu.

    • Anonyymi

      Antti Tuiskua täälläkin kuunnellaan JVG, Sanni menee kans

      • Anonyymi

        Hyvää musiikkia kuuntelet!


    • Anonyymi

      Rock on hyvää musiikkia, esim. Bon Jovi ja sitten esim. Type O Negative

      • Anonyymi

        ÄLÄ RUOKI TROLLIA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄLÄ RUOKI TROLLIA!

        Mitä nää höpiset! Näät trolleja joka puolella! Onko mielipiteiden kysely trollaamista? Ota käsitteistä selvää ennen, ku tuut tänne pätemään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nää höpiset! Näät trolleja joka puolella! Onko mielipiteiden kysely trollaamista? Ota käsitteistä selvää ennen, ku tuut tänne pätemään!

        Kuulehhan nyt papparainen sivupersoonisi kun rymyrokista ei ole puhuttu sitten 50-luvun eikä trashmetallin kuuntelija todellakaan kuuntele Antti Tuiskua tms. Siinähän jatkat keskustelua itsesi kanssa surullinen tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehhan nyt papparainen sivupersoonisi kun rymyrokista ei ole puhuttu sitten 50-luvun eikä trashmetallin kuuntelija todellakaan kuuntele Antti Tuiskua tms. Siinähän jatkat keskustelua itsesi kanssa surullinen tapaus.

        Miksei monenlainen musiikki voisi tepsiä? Ookko kuullu ns. moniruokasesta, tai oikeammin monimusiikkisesta, jolle käy monenlainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄLÄ RUOKI TROLLIA!

        Kuolet nälkään.


    • Anonyymi

      Juutuben kiistaton mestariartisti on, Jösse Järvenpää. Nykyajan Irwin !!

      • Anonyymi

        Jösse on hyvä laulaja, mut sen uusimmat biisit ei oo kivoja! Aivan liian rasistisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jösse on hyvä laulaja, mut sen uusimmat biisit ei oo kivoja! Aivan liian rasistisia!

        Miksi Jössen biisit saa olla juutuupissa? Ihimettelen kovasti. Ne on järkyttävän rasistisia ja ihmisvihaa täynnä olevia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Jössen biisit saa olla juutuupissa? Ihimettelen kovasti. Ne on järkyttävän rasistisia ja ihmisvihaa täynnä olevia!

        voi hellantuutinen taas tedraikas kun sensuuri on sinulla taas niin saatanan herkässä? Ja mikä oli viestin sisältö minkä katsoit tarpeelliseksi tällä kertaa sensuroida? No sellainen missä kerroin että keksi jotain uutta koska olet käyttänyt jo tässäkin viestiketjussa sivupersoona-asetelman missä yhdellä sivupersoonalla käyt kirjoittamassa että jösse on jees vastaten siihen itse toisella sivupersoonalla eipäs ole kuin rasisti alkaen toistamaan edellistä.


    • Anonyymi

      Pooki päälle ja juontajana Ari Kettukangas!!

      • Anonyymi

        Ärsyttävin mitä voi olla


    • Anonyymi

      Ai mikä musa tepsii parhaiten?
      Ite tykkään kovasti edm-musiikista. Kaikki edm-artistit käy. Myös edm-vaikutteiset räppikipaleet on jees.

    • Anonyymi

      Homppeli Hätä-Miikka tepsii!

      • Anonyymi

        Miikka on mukava poika, ja osaa vielä laulaakin. Käykää kokeilemassa Väinämöiset


    • Anonyymi

      Gas Ellit ne vaan tuottaa melkoiset päästöt.

    • Anonyymi

      Siioninlaulu 122 on suosikkini

    • Anonyymi

      Joo en tykkää samasta kuin sinä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe