Jes, pääsin 2.vaiheeseen! EN olisi ikinä uskonut. Eka koe ei mennyt erityisen hyvin
Viesti tuli!
15
1692
Vastaukset
- Anonyymi
Tsemppiä paljon!
- Anonyymi
Onnea! Luulin viestien saapuvan 1.6. jatkoon päässeille, no, on jatkettava kertaamista sormet ristissä
- Anonyymi
Eilen tiedottivat että 1.6 ilmoitetaan eli hyvä trolli :D
- Anonyymi
Anteeks oli pakko :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeks oli pakko :D
Suht levottomana tässä täytyy pyristellä itse kunkin :D motivaatiota tähän rimpuiluun toki tuo se että ilmeisesti about kaikilla tuo koe meni enemmän tai vähemmän päin sitä itseään :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suht levottomana tässä täytyy pyristellä itse kunkin :D motivaatiota tähän rimpuiluun toki tuo se että ilmeisesti about kaikilla tuo koe meni enemmän tai vähemmän päin sitä itseään :D
Motivaatioo myös siihen et varmasti kovin moni ei tässä välissä jaksa aikaansa tuhlata kirjojen parissa kunse suurimmalla osalla kuitenkin on turhaa. Itse ainakin kiroon sitä sitten 1.6 ja kertailen sen viikon jos kakkoseen pääsee. En todellakaan saa tai halua noita kirjoja tässä välillä lukea
- Anonyymi
Kyllähän opiskelemaan yleensä otetaan lähes kenet vain mutta työpaikat menevät yleensä suhteilla. Jos ei ole näitä suhteita niin ei kannata tuhlata aikaansa opiskeluun.
- Anonyymi
Mihin aikaan tulokset tulevat? Anyone????
- Anonyymi
Oikeustieteellisen 2020 ensimmäisen vaiheen kokeen onnistuneesti siis läpi päässeille?
- Anonyymi
Tää on ihan helvettiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on ihan helvettiä
Samaa mieltä. Tässä ei ole mitään kohtuullista et saat jumalauta jännittää määrittämättömän ajan tietääksesi että vituiksi meni tai että pitäisi lukea hampaat irvessä...
- Anonyymi
Vastaus tulee ohjeiden mukaan vain jatkoon päässeille. Jatkosta pudonneet eivät saa tässä vaiheessa mitään viestiä, jos oikein ymmärsin. Eli taisi jäädä tyhjä käteen, kun postilaatikko näyttää tässä kohtaa päivää tyhjältä :( Onnittelut ja tsemppiä jatkoon päässeille!
- Anonyymi
Onko tosiaan niin että kokelas ei saa tietää edes omia pisteitään ja tehdä tarkistusta? Jos miettii esim heitä ketkä eivät saaneetkaan luvattua lisäaikaa? Kyllähän omat pisteet täytyy saada tietää vaikkei jatkoon pääsisikään.. tää kevät meni kyllä aivan sanonko miten näiden koe järjestelyiden kanssa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tosiaan niin että kokelas ei saa tietää edes omia pisteitään ja tehdä tarkistusta? Jos miettii esim heitä ketkä eivät saaneetkaan luvattua lisäaikaa? Kyllähän omat pisteet täytyy saada tietää vaikkei jatkoon pääsisikään.. tää kevät meni kyllä aivan sanonko miten näiden koe järjestelyiden kanssa..
Omat pisteet näkee oikeustieteet.fi-sivustolla julkaistusta taulukosta myös ne, jotka eivät päässeet jatkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tosiaan niin että kokelas ei saa tietää edes omia pisteitään ja tehdä tarkistusta? Jos miettii esim heitä ketkä eivät saaneetkaan luvattua lisäaikaa? Kyllähän omat pisteet täytyy saada tietää vaikkei jatkoon pääsisikään.. tää kevät meni kyllä aivan sanonko miten näiden koe järjestelyiden kanssa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62925
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm52670- 41648
- 88577
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 38492
- 41481
- 72473