Viesti tuli!

Anonyymi

Jes, pääsin 2.vaiheeseen! EN olisi ikinä uskonut. Eka koe ei mennyt erityisen hyvin

15

1692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tsemppiä paljon!

    • Anonyymi

      Onnea! Luulin viestien saapuvan 1.6. jatkoon päässeille, no, on jatkettava kertaamista sormet ristissä

    • Anonyymi

      Eilen tiedottivat että 1.6 ilmoitetaan eli hyvä trolli :D

      • Anonyymi

        Anteeks oli pakko :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks oli pakko :D

        Suht levottomana tässä täytyy pyristellä itse kunkin :D motivaatiota tähän rimpuiluun toki tuo se että ilmeisesti about kaikilla tuo koe meni enemmän tai vähemmän päin sitä itseään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suht levottomana tässä täytyy pyristellä itse kunkin :D motivaatiota tähän rimpuiluun toki tuo se että ilmeisesti about kaikilla tuo koe meni enemmän tai vähemmän päin sitä itseään :D

        Motivaatioo myös siihen et varmasti kovin moni ei tässä välissä jaksa aikaansa tuhlata kirjojen parissa kunse suurimmalla osalla kuitenkin on turhaa. Itse ainakin kiroon sitä sitten 1.6 ja kertailen sen viikon jos kakkoseen pääsee. En todellakaan saa tai halua noita kirjoja tässä välillä lukea


    • Anonyymi

      Kyllähän opiskelemaan yleensä otetaan lähes kenet vain mutta työpaikat menevät yleensä suhteilla. Jos ei ole näitä suhteita niin ei kannata tuhlata aikaansa opiskeluun.

    • Anonyymi

      Mihin aikaan tulokset tulevat? Anyone????

      • Anonyymi

        Oikeustieteellisen 2020 ensimmäisen vaiheen kokeen onnistuneesti siis läpi päässeille?


      • Anonyymi

        Tää on ihan helvettiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on ihan helvettiä

        Samaa mieltä. Tässä ei ole mitään kohtuullista et saat jumalauta jännittää määrittämättömän ajan tietääksesi että vituiksi meni tai että pitäisi lukea hampaat irvessä...


    • Anonyymi

      Vastaus tulee ohjeiden mukaan vain jatkoon päässeille. Jatkosta pudonneet eivät saa tässä vaiheessa mitään viestiä, jos oikein ymmärsin. Eli taisi jäädä tyhjä käteen, kun postilaatikko näyttää tässä kohtaa päivää tyhjältä :( Onnittelut ja tsemppiä jatkoon päässeille!

      • Anonyymi

        Onko tosiaan niin että kokelas ei saa tietää edes omia pisteitään ja tehdä tarkistusta? Jos miettii esim heitä ketkä eivät saaneetkaan luvattua lisäaikaa? Kyllähän omat pisteet täytyy saada tietää vaikkei jatkoon pääsisikään.. tää kevät meni kyllä aivan sanonko miten näiden koe järjestelyiden kanssa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tosiaan niin että kokelas ei saa tietää edes omia pisteitään ja tehdä tarkistusta? Jos miettii esim heitä ketkä eivät saaneetkaan luvattua lisäaikaa? Kyllähän omat pisteet täytyy saada tietää vaikkei jatkoon pääsisikään.. tää kevät meni kyllä aivan sanonko miten näiden koe järjestelyiden kanssa..

        Omat pisteet näkee oikeustieteet.fi-sivustolla julkaistusta taulukosta myös ne, jotka eivät päässeet jatkoon.


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      670
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      648
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe