Viesti tuli!

Anonyymi

Jes, pääsin 2.vaiheeseen! EN olisi ikinä uskonut. Eka koe ei mennyt erityisen hyvin

15

1528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tsemppiä paljon!

    • Anonyymi

      Onnea! Luulin viestien saapuvan 1.6. jatkoon päässeille, no, on jatkettava kertaamista sormet ristissä

    • Anonyymi

      Eilen tiedottivat että 1.6 ilmoitetaan eli hyvä trolli :D

      • Anonyymi

        Anteeks oli pakko :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks oli pakko :D

        Suht levottomana tässä täytyy pyristellä itse kunkin :D motivaatiota tähän rimpuiluun toki tuo se että ilmeisesti about kaikilla tuo koe meni enemmän tai vähemmän päin sitä itseään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suht levottomana tässä täytyy pyristellä itse kunkin :D motivaatiota tähän rimpuiluun toki tuo se että ilmeisesti about kaikilla tuo koe meni enemmän tai vähemmän päin sitä itseään :D

        Motivaatioo myös siihen et varmasti kovin moni ei tässä välissä jaksa aikaansa tuhlata kirjojen parissa kunse suurimmalla osalla kuitenkin on turhaa. Itse ainakin kiroon sitä sitten 1.6 ja kertailen sen viikon jos kakkoseen pääsee. En todellakaan saa tai halua noita kirjoja tässä välillä lukea


    • Anonyymi

      Kyllähän opiskelemaan yleensä otetaan lähes kenet vain mutta työpaikat menevät yleensä suhteilla. Jos ei ole näitä suhteita niin ei kannata tuhlata aikaansa opiskeluun.

    • Anonyymi

      Mihin aikaan tulokset tulevat? Anyone????

      • Anonyymi

        Oikeustieteellisen 2020 ensimmäisen vaiheen kokeen onnistuneesti siis läpi päässeille?


      • Anonyymi

        Tää on ihan helvettiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on ihan helvettiä

        Samaa mieltä. Tässä ei ole mitään kohtuullista et saat jumalauta jännittää määrittämättömän ajan tietääksesi että vituiksi meni tai että pitäisi lukea hampaat irvessä...


    • Anonyymi

      Vastaus tulee ohjeiden mukaan vain jatkoon päässeille. Jatkosta pudonneet eivät saa tässä vaiheessa mitään viestiä, jos oikein ymmärsin. Eli taisi jäädä tyhjä käteen, kun postilaatikko näyttää tässä kohtaa päivää tyhjältä :( Onnittelut ja tsemppiä jatkoon päässeille!

      • Anonyymi

        Onko tosiaan niin että kokelas ei saa tietää edes omia pisteitään ja tehdä tarkistusta? Jos miettii esim heitä ketkä eivät saaneetkaan luvattua lisäaikaa? Kyllähän omat pisteet täytyy saada tietää vaikkei jatkoon pääsisikään.. tää kevät meni kyllä aivan sanonko miten näiden koe järjestelyiden kanssa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tosiaan niin että kokelas ei saa tietää edes omia pisteitään ja tehdä tarkistusta? Jos miettii esim heitä ketkä eivät saaneetkaan luvattua lisäaikaa? Kyllähän omat pisteet täytyy saada tietää vaikkei jatkoon pääsisikään.. tää kevät meni kyllä aivan sanonko miten näiden koe järjestelyiden kanssa..

        Omat pisteet näkee oikeustieteet.fi-sivustolla julkaistusta taulukosta myös ne, jotka eivät päässeet jatkoon.


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe