Viesti tuli!

Anonyymi

Jes, pääsin 2.vaiheeseen! EN olisi ikinä uskonut. Eka koe ei mennyt erityisen hyvin

15

1691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tsemppiä paljon!

    • Anonyymi

      Onnea! Luulin viestien saapuvan 1.6. jatkoon päässeille, no, on jatkettava kertaamista sormet ristissä

    • Anonyymi

      Eilen tiedottivat että 1.6 ilmoitetaan eli hyvä trolli :D

      • Anonyymi

        Anteeks oli pakko :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks oli pakko :D

        Suht levottomana tässä täytyy pyristellä itse kunkin :D motivaatiota tähän rimpuiluun toki tuo se että ilmeisesti about kaikilla tuo koe meni enemmän tai vähemmän päin sitä itseään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suht levottomana tässä täytyy pyristellä itse kunkin :D motivaatiota tähän rimpuiluun toki tuo se että ilmeisesti about kaikilla tuo koe meni enemmän tai vähemmän päin sitä itseään :D

        Motivaatioo myös siihen et varmasti kovin moni ei tässä välissä jaksa aikaansa tuhlata kirjojen parissa kunse suurimmalla osalla kuitenkin on turhaa. Itse ainakin kiroon sitä sitten 1.6 ja kertailen sen viikon jos kakkoseen pääsee. En todellakaan saa tai halua noita kirjoja tässä välillä lukea


    • Anonyymi

      Kyllähän opiskelemaan yleensä otetaan lähes kenet vain mutta työpaikat menevät yleensä suhteilla. Jos ei ole näitä suhteita niin ei kannata tuhlata aikaansa opiskeluun.

    • Anonyymi

      Mihin aikaan tulokset tulevat? Anyone????

      • Anonyymi

        Oikeustieteellisen 2020 ensimmäisen vaiheen kokeen onnistuneesti siis läpi päässeille?


      • Anonyymi

        Tää on ihan helvettiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on ihan helvettiä

        Samaa mieltä. Tässä ei ole mitään kohtuullista et saat jumalauta jännittää määrittämättömän ajan tietääksesi että vituiksi meni tai että pitäisi lukea hampaat irvessä...


    • Anonyymi

      Vastaus tulee ohjeiden mukaan vain jatkoon päässeille. Jatkosta pudonneet eivät saa tässä vaiheessa mitään viestiä, jos oikein ymmärsin. Eli taisi jäädä tyhjä käteen, kun postilaatikko näyttää tässä kohtaa päivää tyhjältä :( Onnittelut ja tsemppiä jatkoon päässeille!

      • Anonyymi

        Onko tosiaan niin että kokelas ei saa tietää edes omia pisteitään ja tehdä tarkistusta? Jos miettii esim heitä ketkä eivät saaneetkaan luvattua lisäaikaa? Kyllähän omat pisteet täytyy saada tietää vaikkei jatkoon pääsisikään.. tää kevät meni kyllä aivan sanonko miten näiden koe järjestelyiden kanssa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tosiaan niin että kokelas ei saa tietää edes omia pisteitään ja tehdä tarkistusta? Jos miettii esim heitä ketkä eivät saaneetkaan luvattua lisäaikaa? Kyllähän omat pisteet täytyy saada tietää vaikkei jatkoon pääsisikään.. tää kevät meni kyllä aivan sanonko miten näiden koe järjestelyiden kanssa..

        Omat pisteet näkee oikeustieteet.fi-sivustolla julkaistusta taulukosta myös ne, jotka eivät päässeet jatkoon.


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1860
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      809
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      444
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      439
    Aihe