Puheluhinnat
Puhelun hinta on oman liittymäsopimuksesi mukainen, myös jonotusajalta (matkapuhelinmaksu/paikallisverkkomaksu).
Jos käytät puhepakettia, sinun kannattaa tarkistaa operaattoriltasi, sisältyvätkö 0295-alkuiset puhelut siihen. Operaattorin veloitus alkaa siitä, kun yhteys aukeaa.
Neuvonta itsessään on maksutonta.Kaikki TE-palvelujen puhelinnumerot ovat 0295-alkuisia.
eli jos 0,07€/min x 30min= 2,1€
0295-alkuiset puhelut
9
1110
Vastaukset
- Anonyymi
MItä siitä? Jos ei ole betaalasta itse soittaa, te-toimiston omien sivujen kautta voi jättää soittopyynnön. Viikossa kilauttavat takaisin.
- Anonyymi
Soittaa kyllä . Vahdi puhelintasi viikon ja jos ei satu oleen just takataskussa kun antavat pirahtaa,niin se on sitte siinä. Palvelunumeroon soitatessa eivät hoida yhtikäs mitään ,menee jonnekin valtakunnaliseen palvelukeskukseen, mutta henkilökohtaisen Te virkailijan kautta asiat saattaa hoitua joten itse en jäisi odottamaan kuuta taivaalta. Pikku juttu tuo puhelin maksu siinä vaivan näössä,minkä shown voi saada aikaan kun asiat etenee olmalla painollaan eikä kukaan näytä hoitavan tuolloin yhtikäs mitään. Parempi hoitaa kun antaa karenssien paukkua,jos vain jotenkin on heti hoidettavissa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soittaa kyllä . Vahdi puhelintasi viikon ja jos ei satu oleen just takataskussa kun antavat pirahtaa,niin se on sitte siinä. Palvelunumeroon soitatessa eivät hoida yhtikäs mitään ,menee jonnekin valtakunnaliseen palvelukeskukseen, mutta henkilökohtaisen Te virkailijan kautta asiat saattaa hoitua joten itse en jäisi odottamaan kuuta taivaalta. Pikku juttu tuo puhelin maksu siinä vaivan näössä,minkä shown voi saada aikaan kun asiat etenee olmalla painollaan eikä kukaan näytä hoitavan tuolloin yhtikäs mitään. Parempi hoitaa kun antaa karenssien paukkua,jos vain jotenkin on heti hoidettavissa .
Paskapuhetta kenenkään karenssi ei ole omasta puhelinsoitosta kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kevään aikana kummallisesti jatkettu työnhaun voimassaoloaikaa kahden viikon pätkissä, esim työkkärin puhelu piti tulla viimeistään 16.5, ei tullut. Omilla sivuilla oli teksti että työnhaku voimassa 31.5 asti, jota ennen työkkäri soittaa, eipä taaskaan soittanut. Nyt varmaan ovat jatkaneet 15.6 asti, tarkistan pvm alkuviikosta. No tietenkin tärkeintä, että siellä maininta, että työnhakuni on voimassa! Ennen soittivat noin 3 kk välein ja puhelu tuli aina. Olen ollut työtön pian pari vuotta. Onko kellään muulla tällaista että jatkavat työnhaun voimassaoloaikaa parin viikon pätkissä eivätkä kuitenkaan jostain syystä soita ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kevään aikana kummallisesti jatkettu työnhaun voimassaoloaikaa kahden viikon pätkissä, esim työkkärin puhelu piti tulla viimeistään 16.5, ei tullut. Omilla sivuilla oli teksti että työnhaku voimassa 31.5 asti, jota ennen työkkäri soittaa, eipä taaskaan soittanut. Nyt varmaan ovat jatkaneet 15.6 asti, tarkistan pvm alkuviikosta. No tietenkin tärkeintä, että siellä maininta, että työnhakuni on voimassa! Ennen soittivat noin 3 kk välein ja puhelu tuli aina. Olen ollut työtön pian pari vuotta. Onko kellään muulla tällaista että jatkavat työnhaun voimassaoloaikaa parin viikon pätkissä eivätkä kuitenkaan jostain syystä soita ?
Mulla kans vuoden verran vaan jatkettu ja jatkettu. Ei mitään muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle soitetaan edelleen 3 kk välein. Viime viikolla tuli puhelu ja seuraava yhteydenotto vasta alkusyksystä. Hieno juttu, kesän saa olla rauhassa ja nautiskella. Tuollainen työnhaun jatkaminen 2 viikkoa kerrallaan eikä tule edes luvattua yhteydenottoa, kuulostaa lähinnä karenssiansalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle soitetaan edelleen 3 kk välein. Viime viikolla tuli puhelu ja seuraava yhteydenotto vasta alkusyksystä. Hieno juttu, kesän saa olla rauhassa ja nautiskella. Tuollainen työnhaun jatkaminen 2 viikkoa kerrallaan eikä tule edes luvattua yhteydenottoa, kuulostaa lähinnä karenssiansalta.
3kk välein, aktivointi pskaan vaikka oon 60+ 2 ämmää manipuloi ja puhuu soopaa.
- Anonyymi
Kuten yläpuolella kerrotaan, niin jätä netissä yhteydenotti pyyntö, ne kyllä soittelee takas.
Suosittelen myös jättää noi puhe paketit yms pois, kiintee netti luurii ja yhteydenotot whatsapp kautta. Selvää säästöä. heips
omistan tuollaisen SMART Fortwo 2017 ja nyt ajattelin tummentaa laseja no selvä että takalasin saa tummentaa mutta tuulilasia ja tuulilasista seuraavia taakse päin olevia ei saa tummentaa mutta nyt itse kysymys kun ovessa on kaksi ikkunaa takimmainen pieni kolmion mallinen niin saako sen myös tummentaa.
kun katsastus konttoreilta oon kysellyt niin vastauksia kyllä ja ei tulee aina
poliisilta kysyin vielä niin sielläkin vastauksia ei saa ja senkun vain tummenat
ikkuna sijaitsee paikassa johon pään pitäisi kääntyä yli 90 astetta
joten mikä on oikea vastaus kun ei kukaan tiedeä tähän mennessä mitä saa ja mitä ei saa tehdä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559