Kaunissaareen purjeveneellä

Anonyymi

Hei.
Miten on pääseekö Helsingin Kaunissaareen purjeveneellä(syväys 1,7m). Kaunissaaren esitteessä lukee 1,9m , mutta väylä on merkortissa merkitty 1,5m.

13

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pääsee ihan hyvin vielä 2,00 metrisellä.

• Anonyymi

Juu, noissa dokumenteissa on varavettä reilusti. Laguuniin pääsee vaikka Barlitilla tai Telfacatilla.

• Anonyymi

3,70 syväyksellä pääsee, kun katsoo mistä menee.

• Anonyymi

Itselläni kolahti köli suuaukolla (plotterin mukaan keskellä väylää) 1,75 cm syväyksellä. Taisi olla vesi alhaalla tai jotain. Ainakin tästä lähtien pyrin käyttämään sisään ajettaessa sataman suuaukon oikeaa laitaa. Ja takaisinpäin sitä samaa eli vasenta.

• Anonyymi

Fagerö kolahtaa tosi monelle. Vuokista kun saa uppotukin laguuniin on jo tajunta hämärän rajoilla. Eeppisiä matkoja ja olemista. Nähdään taas keskilaiturillla!

• Anonyymi

Varokaa sitä Barlit-rallia sitten. Ne on aika äkäisiä, jos merikytklin on luistanut.
      Tapsan tuoksu ohjaa varmasti perille. Erantona voi käyttää paria napsua...

• Anonyymi

Mitens monta CA:ta mahtuu riviin laguunissa?

• Anonyymi

Voiko Reiskaa laskea istumaan pukspröötille? Mikä voi mennä pielee?

• Anonyymi

Pukspröötille ei sitten tarjoilua!

• Anonyymi

Käykääs nyt laskemassa Anneli alas sieltä toppitynnyristä...

• Anonyymi

Ei yhtään venettä, edes satamassa ei rättiveneitä ollut laiturissa, vaikka parhaat kalakelit. On passiivista porukkaa.

Hiilikamina hohkaa lämpöä, tulkaapa nyt, minä tarjoan.

• Anonyymi

Tervasin juuri mun hallisukset. Toista sompaa on hieman korjattava mutta sitten lähden tulemaan. Laitetaan iskukoukut pyyntiin samalla.

• Anonyymi

Onko latu vielä auki. Levillä korona jyllää siihen malliin, että on pakko lähteä. Kunhan lento laskeutuu, suuntaan suoraan Vuokkiin ja matkalla laitan vähän pitovoidetta. Pitääkö repun pohjalle ottaa Tapsukan ja helapään lisäksi jotain muuta tarpeellista?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      257
      1928
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      15
      1438
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      210
      1287
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1135
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      69
      988
    6. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      933
    7. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      904
    8. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      856
    9. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      820
    10. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      813
    Aihe