Hei.
Miten on pääseekö Helsingin Kaunissaareen purjeveneellä(syväys 1,7m). Kaunissaaren esitteessä lukee 1,9m , mutta väylä on merkortissa merkitty 1,5m.
Kaunissaareen purjeveneellä
13
765
Vastaukset
- Anonyymi
Pääsee ihan hyvin vielä 2,00 metrisellä.
- Anonyymi
Juu, noissa dokumenteissa on varavettä reilusti. Laguuniin pääsee vaikka Barlitilla tai Telfacatilla.
- Anonyymi
3,70 syväyksellä pääsee, kun katsoo mistä menee.
- Anonyymi
Itselläni kolahti köli suuaukolla (plotterin mukaan keskellä väylää) 1,75 cm syväyksellä. Taisi olla vesi alhaalla tai jotain. Ainakin tästä lähtien pyrin käyttämään sisään ajettaessa sataman suuaukon oikeaa laitaa. Ja takaisinpäin sitä samaa eli vasenta.
- Anonyymi
Fagerö kolahtaa tosi monelle. Vuokista kun saa uppotukin laguuniin on jo tajunta hämärän rajoilla. Eeppisiä matkoja ja olemista. Nähdään taas keskilaiturillla!
- Anonyymi
Varokaa sitä Barlit-rallia sitten. Ne on aika äkäisiä, jos merikytklin on luistanut.
Tapsan tuoksu ohjaa varmasti perille. Erantona voi käyttää paria napsua... - Anonyymi
Mitens monta CA:ta mahtuu riviin laguunissa?
- Anonyymi
Voiko Reiskaa laskea istumaan pukspröötille? Mikä voi mennä pielee?
- Anonyymi
Pukspröötille ei sitten tarjoilua!
- Anonyymi
Käykääs nyt laskemassa Anneli alas sieltä toppitynnyristä...
- Anonyymi
Ei yhtään venettä, edes satamassa ei rättiveneitä ollut laiturissa, vaikka parhaat kalakelit. On passiivista porukkaa.
Hiilikamina hohkaa lämpöä, tulkaapa nyt, minä tarjoan. - Anonyymi
Tervasin juuri mun hallisukset. Toista sompaa on hieman korjattava mutta sitten lähden tulemaan. Laitetaan iskukoukut pyyntiin samalla.
- Anonyymi
Onko latu vielä auki. Levillä korona jyllää siihen malliin, että on pakko lähteä. Kunhan lento laskeutuu, suuntaan suoraan Vuokkiin ja matkalla laitan vähän pitovoidetta. Pitääkö repun pohjalle ottaa Tapsukan ja helapään lisäksi jotain muuta tarpeellista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5406746Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3212516Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271196
- 301132
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51114- 84952
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97919Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 40789