Pysykää kotona !

Anonyymi

Kansliapäällikkö Kirsi Varhila kehottaa olemaan matkustamatta edes kotimaassa. Mika Lintilä taas kehottaa kannattamaan kotimaan matkailua. Koko maa pidetään kiinni, että tehohoitopaikat riittäisivät. Nyt niitä on käytössä koko maassa 11 , eli meitä hauraita vanhuksiakin mahtuisi. Mitä teette. uskallatteko uhmata Varhilaa ja ajaa mökille omalla autolla omaan rauhaan ja puhtaaseen luontoon ? Sinnekkin saa tilata kauppakassit, oma kyläkauppias on varautunut.

49

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä minä pysyn kotona.

• Anonyymi

Lintilä kehoitti kotimaassa matkakailua.

• Vanhuksien pitää liikua.
      Vanhusten pitää sairastua ja kuolla!
      Etenkin Stadissa.
      Silloin Stadin teini-tyttö-hallitukselle jää paljon eläke-varoja.
      Varoja, joita he eivät ole vieläkään kerineet ansaitsemaan.
      Ja terassinsa päästään tienaamaan taas.

H.

• Anonyymi

Kalkkispersun mielipide.

• Äskenhän tuo puhui, mutten kyllä ihan samanlailla asiaa ymmärtänyt, kun aloittaja.
      En kuulluut tuommoistakaan, että koko maa pidetään kiinni.

• Anonyymi

Näillä saiteilla on yllättävän paljon tyyppejä, joilla on joko huono kuulo tai vajaa ymmärryskyky. - Nm. Tai molemmat

• Anonyymi kirjoitti:

Näillä saiteilla on yllättävän paljon tyyppejä, joilla on joko huono kuulo tai vajaa ymmärryskyky. - Nm. Tai molemmat

Juu, se on kyllä. Sitten on myös niitä, jotka luulevat ymmärtävänsä kaiken vaikkeivat olisi asiasta kuulleetkaan.

• Anonyymi

Mika Lintilä on kepulipuolueen ministeri. Tietenkin toivoo että kansa matkustaisi maalle ja tukisi samalla yritystoimintaa.

• Anonyymi

Poliitikot on mitä on. Oisko se oma puolue paras vaihtoehto...minun mielestä on.

• Aika päiviä lopetin noitten kaiken mualiman tiedotuksien kuuntelun ja katselun.
      Turhaa ajan hukkaa.
      Ne seilasi edestakaisin, joskus tuli tunne, että mahtavatko puhua muistisairaille,
      kun tänään tuli sitä ja huomenna tätä. Vai olikohan ne itse muistisairaita, mene ja tiedä. Ehkä liikaa neuvonantajia.

Tänään kävin kaupungissa ja monissa kaupoissa ja kaikissa oli valtavasti väkeä,
      ei siellä yhtään maskia näkynyt, muutamilla hanskat, siinä se korona sitten oli.
      Kassajonoissa välit pidettiin kuitenkin.

Olen koti-ihminen ja viihdyn kotona, avatkoot tai sulkekoot koko maan, ei heitä tämmöistä pientä eläjää mihinkään, uimahalliin menen kun se avautuu, muuten vietän hiljaiseloa. loppuvuoden.
      Toisaalta olen tarvinnut esim rakennuspalveluja ja kaikki on hoitunut koronasta huolimatta.
      Edelleenkin tuntuu turhalta vouhotukselta. kauheeta, vallan kauheeta tänään Yksi kuoli koronaan.
      Montako kuoli moneen muuhun sairauteen. Ei niitä ilmoitella uutisissa.

• Minä luin äsken YLE:n sivuilta Lintilän mielipiteen. Täysin asiallinen ja perusteltu.
      Olen samaa mieltä.

• Anonyymi

Ei aloituksessa ollut Lintilästä kyse.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei aloituksessa ollut Lintilästä kyse.

Kaksi kertaa se tuolla ylenpänä mainittiin, niin, että mikset sitten aikaisemmin huomautellut.

• Eliaana kirjoitti:

Kaksi kertaa se tuolla ylenpänä mainittiin, niin, että mikset sitten aikaisemmin huomautellut.

Niin ja tuossa alenpanakin näyttää olevan kaksi kertaa Lintilän nimi, nyt sitten vaan huomauttelemaan.

• Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

No anteeksi! En oikein osaa palstan käytöstapoja.

• Anonyymi kirjoitti:

No anteeksi! En oikein osaa palstan käytöstapoja.

No en minäkään , yhtä hyvin olisin voinut pitää pääni kii.

• Anonyymi

Lintilä on hyvä jätkä, myös Leppä maalaisten asialla.
      Ohisalo ja Tuppurainen, oikeesti hallituksessa ei huonoja ookkaa.

Kotimaan matkailussa tulee 5 miljardin säästö, vielä enemmänkin kun tuhlataan rahat suomeen, hedelmä pelit on kiellettyjä korona aikaan.
      Kaikkei eniten tulee säästöä 70-kymppisille karanteenissa, jos ovat.

• Anonyymi

Olen ymmärtänyt että tehohoitopaikkoja on yksin Hesassa yli 300.

• Anonyymi

Varhila on STM:n kansliapäällikkö (terveysala) ja
      Mika Lintilä on elinkeinoministeri (sis. matkailubisneksen).

On selvä, että heidän katsantokantansa ovat vähän erilaiset.

• Anonyymi

Minä sulkeuduin pois tästä "maailmasta" täysin turhautuneena. Joten pysyn loitolla kaikesta, keskityin aivan muihin asioihin.

Jonnekkin se elämän ilo ja riemu vain hävisi. Maailma on niin lavea, näin se vaan on.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Suomi laiva upposi jo 1993, sen jälkeen sitä on oltu omassa paatissa. Kiitos.

• Anonyymi

Kuvitteleeko joku, että maailma ei muuttuisi koskaan enää ?
      Se on muuttunut kautta historian ja tulee muuttumaan.
      Ei mikään pysähdy paikalleen,
      paitsi jämähtänyt ihminen.

• Anonyymi

Jep, maailma muuttuu koko ajan. Nyt pitää olla omissa oloissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, maailma muuttuu koko ajan. Nyt pitää olla omissa oloissaan.

90% koronaan kuolleista on yli 70-vuotiaita. Korona on menoa iäkkäälle,
        joka muuten voisi nauttia elämästä vielä monta vuotta.
        Jos siitä henkiin jää, jälkiseuraukset voivat huonontaa radikaalisti elämänlaatua lopuksi
        ikää. Kivulias elämä esim. hengistysvaikeuksissa on kituliasta.

• Anonyymi

Kotimaan matkailu ei kiinnosta tippaakaan.
      Olen hoitanut asioitani. Junalla Helsinkiin yli 3 tuntia. H:ssa harhailua kohdetta etsien.
      Yli tunnin leikkaus. Kotiin.
      Silmälääkärissä naapurikaupungissa.
      Parturissa. Hieronnassa. Ei taikku!
      Koko ajan kuntosalilla. 6 viikkoa ponniskelukiellon johdosta vain kahvilla 5krt/vko. Sittemmin normaalit slitreenit.
      Hammaslääkärissä yhden nastahampaan juuren pois repiminen kappaleina.
      Viikoittain kaupassa useampia kertoja.
      Ja varmaan jotain muutakin "laitonta".
      Hui kamalaa.
      Ukko vuosimallia 1943

• Anonyymi

Eiköhän sinne Epsanjaan kohta jo pääse. Siellä on niin ihka ihanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan siellä miellyttävät puolensa ja vaihtelua meikäläisiin oloihin nähden.
        Näillä näkymin syksyllä ei olisi muita esteitä kuin vaimoni epäluulo lähteä mihinkään ilman koronarokotetta ja sehän ei ehdi syksyksi.
        Juhannuskin taitaa mennä lähiläänin lomakeskuksessa.
        Hyvä, että ehdimme olemaan joulun ja uuden vuoden toisissa ympyröissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En lakkaa ihmettelemästä näitä tyyppejä, jotka hinkuvat takaisin sinne, mistä taudin kotimaahansa kantoivat. Joku ymmärrysvaje varmaan, jos taudin vakavuuskerroin ei ole menneitten kuukausien aikana selvinnyt. - Nm. Oma napa, tärkein napa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En lakkaa ihmettelemästä näitä tyyppejä, jotka hinkuvat takaisin sinne, mistä taudin kotimaahansa kantoivat. Joku ymmärrysvaje varmaan, jos taudin vakavuuskerroin ei ole menneitten kuukausien aikana selvinnyt. - Nm. Oma napa, tärkein napa

En ole tavannut enkä havainnut tuollaisia hinkujia!Pahoittelijoita kylläkin.
        Riskiryhmäläisen oma napa on muiden kannalta merkityksellinen vain siinä mielessä, että tartunnan saanut riskiryhmäläinen oletettavasti sairastuu eikä jää levittämään virusta.
        Hyväkuntoiset, nuoret ovat vaarallisia. Saattavat olla tietämättään pöpön levittäjiä.

Ilmeisesti palasimme Italiasta liian aikaisin ja väärästä paikasta. Kaksi reippaasti riskiryhmäläistä, minä vain ikäni puolesta mutta vaimoni iän lisäksi astman takia, tulimme Roomasta jo tammikuun alussa ja koska emme ole sairastuneet, niin ilmeisesti ilman tartuntaa.

Vaikka olen riskiryhmäläinen niin mielestäni voisimme antaa luonnon hoitaa tehtävänsä. Huoltosuhde paranisi hieman ja meidän riskiryhmäläisten viimeiset, kaikkein kalliit ja hyödyttämät elinvuodet jäisivät pois rasitteista.
        Oma napa on todellakin lähinnä. Oikosääristen pataljoonaan mahdollisimman lyhyen kipristelyn jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tavannut enkä havainnut tuollaisia hinkujia!Pahoittelijoita kylläkin.
        Riskiryhmäläisen oma napa on muiden kannalta merkityksellinen vain siinä mielessä, että tartunnan saanut riskiryhmäläinen oletettavasti sairastuu eikä jää levittämään virusta.
        Hyväkuntoiset, nuoret ovat vaarallisia. Saattavat olla tietämättään pöpön levittäjiä.

Ilmeisesti palasimme Italiasta liian aikaisin ja väärästä paikasta. Kaksi reippaasti riskiryhmäläistä, minä vain ikäni puolesta mutta vaimoni iän lisäksi astman takia, tulimme Roomasta jo tammikuun alussa ja koska emme ole sairastuneet, niin ilmeisesti ilman tartuntaa.

Vaikka olen riskiryhmäläinen niin mielestäni voisimme antaa luonnon hoitaa tehtävänsä. Huoltosuhde paranisi hieman ja meidän riskiryhmäläisten viimeiset, kaikkein kalliit ja hyödyttämät elinvuodet jäisivät pois rasitteista.
        Oma napa on todellakin lähinnä. Oikosääristen pataljoonaan mahdollisimman lyhyen kipristelyn jälkeen.

Et ole huomannut vai? - Nm. Lue ja kuuntele tarkemmin

• Anonyymi

Ruotsista tulee ohjeet joita Aatu totteli......

Da jag lever son ja gör siis samoi kuin aina 50 vuotta ruotsissa ja täällä paljon kuolleita. kuolleet ruotsissa Mennele ja Vedin tässä totuus haluavat tappaa kaikki vanhat-----sosiaalidemodkraadit kun saksassasa.

• Anonyymi

Jos kukaan ei liiku kukaan ei kuole----- da pandemia.

Kiina oli kaiken alku ja monissa aikesemmin---- Suomi nuolee virusta!!!!!!

• Anonyymi

Eikö näitä 70 saataisiin jo lain voimalla eristettyä, vaikka vanhoille armeijan hylkäämille saarille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö näitä 70 saataisiin jo lain voimalla eristettyä, vaikka vanhoille armeijan hylkäämille saarille?

Ja miksi ne 70 pitäisi jonnekin eristää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti pysyn omissa oloissani, ei ole tämä homma ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti pysyn omissa oloissani, ei ole tämä homma ohi.

Samoin, omassa "karanteenissä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin, omassa "karanteenissä".

Oppineiden ylilääkäreiden ym. lausunnot kannattaa lukea ja vetää omat johtopäätökset.

• Anonyymi kirjoitti:

Eristää siksi, etteivät saisi tartuntaa nuoremmilta, jotka sitä levittävät?

Tähän asti näköjään aika hyvin välttyneet vanhemmat ihmiset koronalta, kun on järki säteillyt sen verran enemmän kuin nuoremmilla, etteivät ole altistaneet itseään tartunnalle.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006524545.html

• Anonyymi

Hän on oikeassa jos kukaan ei liiku kuolee virus ajalla----aikaa en tiedä.

• Anonyymi

vieläkö yli 70v on suosituksien alla, vai saako mennä ens viikolla kahvilaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vieläkö yli 70v on suosituksien alla, vai saako mennä ens viikolla kahvilaan

70 v töyttäneiden karanteeni jatkuu. Ei ole tietoa loppumisesta. Se ilmeisesti puretaanviimeisenä, voi kestää jouluun tai pitempäänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

70 v töyttäneiden karanteeni jatkuu. Ei ole tietoa loppumisesta. Se ilmeisesti puretaanviimeisenä, voi kestää jouluun tai pitempäänkin.

70-vuotiaidenkin "karanteeni" on vain suositus. Terve ihminen saa kaikin mokomin mennä kauppaan tai kahville, kunhan muistaa terveyskäyttäytymisohjeet turvaväleineen, käsien pesuineen, osaa yskiä ja aivastaa oikeaan paikkaan (hiha / nenäliina) ja käyttää vaikka maskiakin, jos tahtoo, ettei puheen mukana lentele partikkeleita. Eikä jää kauppoihin ja kuppiloihin koko päiväksi. - Nm. Onko tämä epäselvää vieläkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

70-vuotiaidenkin "karanteeni" on vain suositus. Terve ihminen saa kaikin mokomin mennä kauppaan tai kahville, kunhan muistaa terveyskäyttäytymisohjeet turvaväleineen, käsien pesuineen, osaa yskiä ja aivastaa oikeaan paikkaan (hiha / nenäliina) ja käyttää vaikka maskiakin, jos tahtoo, ettei puheen mukana lentele partikkeleita. Eikä jää kauppoihin ja kuppiloihin koko päiväksi. - Nm. Onko tämä epäselvää vieläkin

En ole piitannut karanteenisuosituksesta pätkääkään. Ikäni puolesta olen reilusti riskiryhmässä.
        Silmälääkäreissä naapurikaupungissa.
        Junamatkailu Helsinkiin.
        Harhailu rautatieasemalla.
        Yli tunnin leikkaus Kampissa.
        Ruoka- ja apteekkiostokset normaalisti.
        Optikolla muutaman kerran.
        Parturi.
        Hammaslääkäri.
        5 krt/vko kuntosalin kahviossa 6:n viikon ajan jonka jälkeen salipuolen treenit.
        Hieronnassa kahdesti.

Hirveä syntilista! Olen kaikessa noudattanut yleisiä ohjeita karanteenisuosituksista piittaamatta.
        Salilla ja sieltä lähtiessä olen muita tunnollisempi hölvääjä.
        Marketista käytän pesu- ja hölväysmahdollisuudet hyväkseni hölväten myös ostoskärrin kaikki ajateltavissa olevat paikat ja lhtessä kunnon käsipesu.
        Kotiin tultuani olen aina pessyt käteni. Vessassa on ollut käsidesitörppö jo yli 8 vuotta.
        Kaikki ostamani hedelmät, tomaatit yms. olen aina pessyt tiskiaineella ja lämpimällä vedellä.
        Koronan tuomana lisukkeena olen ajoittain hölvännyt kotona kaikki ajateltavissa olevat kohteet oven rivoista sähkökatkaisijoihin, lieden säätimiin, ovien pieliin yms. ajateltavissa oleviin paikkoihin.

Miksi minun pitäisi välittää iästäni hittojakaan. Minunhan tämä elämä on ja asiantuntijoiden mukaan riskiläiset sairastuvat niin nopeasti etteivät ehdi levittää pöpöä päinvastoin kuin riskittömät!
        MOT!

• Anonyymi

Kuunnelkaa jotain lintilöintiä että napa narisee
      Lintilöiden narinan tahtiin

Maalis-huhtikuun vaihteessa virukset olivat ohi
      Vastaanottokeskukset oli virusta täynnä vielä, te maksatte niiden hoidon ei matubisnes ei liandersson en minä

Lianderssonilla opiskelijana ei ole koskaan ollut niin kovia tuloja kuin nyt, nämä tienaavat suoraviivaisesti saavat lopuksi eläkkeetkin viruksen tukemana

Virusrahat on nyt saatu markkinoilta. Nyt on EU--rahojen vuoro

Miten niitä saa kotiin kun hallitus maksattaa Ranskan pankkituet Italiassa
      Lianderssonit saavat ministerinetunsa se on suoraviivaista lintilät antavat hauskoja lausuntoja tyyliin tehkää oikein älkää väärin

Nyt pitää keksiä mikä on oikein että pääsee EU- tukivaikutukseen sieltä tulee nousuaalto jossain vaiheessa

Suomen aikaan eilen pe iltana Trump haukkui Kiinan rosvojoukoksi ja löi Kiinaa terveysjärjestöllä WHO epäsuorasti mutta ei tehnyt mitään kauppa-aseoperaatioita ja juoksi pois paikalta vastaamatta huutaville toimittajille, seuraus, pörssikurssit rauhoittuivat

Tästä voisi olettaa että Kiinan vastainen operointi alkaa vasta kun Trump on valittu??? Amerikkalaiset tarvitsevat pörssikurssinsa elämiseen. Osalle työttömyyskorvaus on palkkaa suurempi, joten sen loppuminen voi notkahduttaa. Trumpin korjattava taloutta ja vasta sitten Kiina käsittelyyn???

• Anonyymi

miks pullonpalautusautomaateilla ei ole ohjeita etäisyydestä tai sermiä, eilenkin tuli viereen ihan kii melkein palauttaja

• Anonyymi

Ihmeellisiä ministereitä, toinen kieltää ja toinen käskee. Jotkut ovat noudattaneet ohjeita ja pysyneet sisätiloissa. Ja mitä siitä seuraa, pää menee sekaisin ja yleiskunto rapistuu aika äkkiä.

• Eilen en kehannut ja tänään en viitti.

• Anonyymi

Kesä näyttää mihin mennään, parasta kun pysyy karanteenissa. Ihmiset herpaantuu kun kesä tulee, äkkiä unohtuu varoitukset ym.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      231
      7314
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2937
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2422
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      106
      2366
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2091
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      98
      1607
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1590
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1458
    9. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      402
      1425
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1414
    Aihe