Onko 80+ palsta hiljentynyt

sini.s

Onkohan uuden koneeni yhteydessäni vika, kun mitään liikettä ei tunnu olevan 80 palstalla? Ehtiskö joku vilkaista, miltä siellä näyttää kun en löydä ylläpidonkaan puh.numeroa.
😎)) Ymmälläni mykkyydestä

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikea sanoa.
      Palstahan on tuolla tasolla jo pitkälti kirkolliset vaunut.
      Vaunut, jotka kulkevat pois-päin.
      Olen pahoillani epä-toivostasi.

H.

• Sain jo meilin ylläpidolta 😀)) uusi Mac Air'ini toimii loistavasta, huruksz voit olla minun suhteeni huoleton !

• Anonyymi
        sini.s kirjoitti:

Sain jo meilin ylläpidolta 😀)) uusi Mac Air'ini toimii loistavasta, huruksz voit olla minun suhteeni huoleton !

jos sini.sirkka on siellä tehny tyhmyyksiä,
        poistanu omavaltasesti toisten musiikkia ym. sekoa touhunnu,
        suoli 24 sulki sini.sirkan joksiki aikaa pois miettimään tekojaan,

• Kyllä minulla aukeni ihan normaalisti. On siellä ketjuja niinkuin ennenkin.

• Anonyymi

Menee varmaa välillä valkoiseksi koko sivu.
      Saman se tekee täälläkin.
      Hunksin kommentista ei kannata välittää.

• Mulla on myös joskus tehnyt tuota, että menee valkoiseksi tai, että ketju vaan vilahtaa ja häviää.
        Itsellään sitten palautunut.

• Eliaana kirjoitti:

Mulla on myös joskus tehnyt tuota, että menee valkoiseksi tai, että ketju vaan vilahtaa ja häviää.
        Itsellään sitten palautunut.

Moikka kaikki 🌷 kiitos kun kävitte vilkaisemassa,..kaikki hyvin, lähinnä konetta epäilin kun ajan sitä vasta sisään! Kesäaika ja ulkoilut taas sallittuja.
        heippa !

• Anonyymi

Joskus tulee minullekkin ilmoitus, että ei keskusteluja ikäryhmässä 70 . Mutta sitten taas pelittää jonkin ajan päästä. En tosin käy yleensä 80:ssä. 70:ssä ei ole nyt mitään tavallista leppoisaa juttelua, on vaan vanhat kauna-Eetlat ihtiään kehumassa. Ja se toinen haukkuu palstan tasoa .

• Ihme kun joillekin tää on pahanmielen purkupaikka ?, joskin alkaa se naurattaa jos vähänkin ois huumorinpilkettä kinastelussakin. Pitää ehkä ottaa huomioon, jos on mielenterveydessä onkelmia, tai vihaa niin maan peevelisti 🐝

Niin, datan mennäkseni, on niitä *lyö tyhjää* hetkiä siinäkin, heis veis!

• Mikäpä siellä liikkuisi, kun sinäkin olet palannut tänne "pikkupaskiaisten" palstalle.

• Anonyymi

Alajuoksun kaunosielu haikailee Hannibalia norsuineen.

• Niin tuttuja nimiähän täälläkin on... joskaan en voi sanoa palaneeni entiseen, sitä kun ei enää ole.
        S 24 karsinoissa en koskaan pysynytkään, niiden aitojen yli olen aina ilokseni tähystellyt ! 😋))
        Voikaahan täälläkin hyvin aamuauringossa !

• Anonyymi

Sovitaanko näin, että tämä Korona hoitaa tämän palstan omalla lopullisellaan ratkaisullaan, kuten yritti taannoin eräs kolmannen valtakunnan kanslerikin ratkaista omia ongelmiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      701
      2773
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      31
      1376
    3. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1324
    4. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      51
      1259
    5. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      113
      1245
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1085
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      112
      973
    8. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      105
      959
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      779
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      761
    Aihe