1. Rakkaus seuraavat puoli vuotta aikuiselle naiselle? Olen sinkku ja maantienväriset hiukset omaava. 2. Saanko työpaikan jota haen ennen vuoden loppua?
Mies791 kysymysja Kiitos ajastasi
5
100
Vastaukset
Hei! Anteeksi että on kestänyt näin pitkään. Tuli kuitenkin tunne että pitääpä vilkaista miltä näyttäisi.
1. Rakkausasioissa jotain pientä voi olla ilmassa. Hiusten väri ei vaikuta tässä asiassa, mutta rennosti menet eteenpäin. Pidä pää kylmänä.
2. Työpaikka-asiassa näyttäisi, että voi olla taistelua. Älä luovu nykyisestä työpaikastasi ennenkuin uuden sopimus on allekirjoitettu.- Anonyymi
Juu nuo vastauksethan olisi voinut antaa vaikka naapurin lissu joka on ikänsä ollut siwassa töissä, eikä omaa mitään "kykyjä". Toki järkevää todeta ettei hiustenvärillä ole mitään tekemistä asioiden kanssa, samoin tuo yleisneuvo joka jokaisen aikuisen tulisi hallita, ei lähdetä varsinkaan epävarmoina aikoina olemassaolevasta työstä ellei uusi työ ole 100% varma ja sopparit allekirjoitettu. Ja ne kaikki sopparitkin tulisi lukea tarkkaan läpi ennen kun allekirjoittaa mitään. Toivottavasti et nimimerkki mies791 oikeasti rahasta noilla "taidoillasi" näitä hyväuskoisia. Jos jotain näkisit osaisit vaikka kysymättä kertoa minusta jotakin, mutta villiveikkaus et osaa kertoa yhtään mitään pätevää. Hauska tuo nimimerkkisi, miksiköhän noin ? :-D :-D
Anonyymi kirjoitti:
Juu nuo vastauksethan olisi voinut antaa vaikka naapurin lissu joka on ikänsä ollut siwassa töissä, eikä omaa mitään "kykyjä". Toki järkevää todeta ettei hiustenvärillä ole mitään tekemistä asioiden kanssa, samoin tuo yleisneuvo joka jokaisen aikuisen tulisi hallita, ei lähdetä varsinkaan epävarmoina aikoina olemassaolevasta työstä ellei uusi työ ole 100% varma ja sopparit allekirjoitettu. Ja ne kaikki sopparitkin tulisi lukea tarkkaan läpi ennen kun allekirjoittaa mitään. Toivottavasti et nimimerkki mies791 oikeasti rahasta noilla "taidoillasi" näitä hyväuskoisia. Jos jotain näkisit osaisit vaikka kysymättä kertoa minusta jotakin, mutta villiveikkaus et osaa kertoa yhtään mitään pätevää. Hauska tuo nimimerkkisi, miksiköhän noin ? :-D :-D
no mä en oo koskaan penniäkään keltään ottanut.
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Mitä ihmettä sillä on väliä minkä väriset hiukset jollakin kyselijällä on ? Tätä olen useinkin ihmetellyt, kuka vaan voi värjätä hiuksensa vaikka sinisiksi, kuten se yksi dorka tekonäkijä teki. Ei ulkoisilla asioilla ole yhtään mitään tekemistä todellisen näkemisen tai tulkinnan suhteen. Oikea näkijä ei noilla tiedoilla tee mitään, minkä näköinen joku on, tai mikä horoskooppimerkki tai hiustenväri :-D :-D
Itseasiassa vain asian suunta on tärkeä, älkää olko hölmöjä ja kertoko näille huijareille itse elämäänne nehän vaan toistaa sen mitä itse kerroitte :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944