Mies791 kysymysja Kiitos ajastasi

Anonyymi

1. Rakkaus seuraavat puoli vuotta aikuiselle naiselle? Olen sinkku ja maantienväriset hiukset omaava. 2. Saanko työpaikan jota haen ennen vuoden loppua?

5

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei! Anteeksi että on kestänyt näin pitkään. Tuli kuitenkin tunne että pitääpä vilkaista miltä näyttäisi.

      1. Rakkausasioissa jotain pientä voi olla ilmassa. Hiusten väri ei vaikuta tässä asiassa, mutta rennosti menet eteenpäin. Pidä pää kylmänä.

      2. Työpaikka-asiassa näyttäisi, että voi olla taistelua. Älä luovu nykyisestä työpaikastasi ennenkuin uuden sopimus on allekirjoitettu.

      • Anonyymi

        Juu nuo vastauksethan olisi voinut antaa vaikka naapurin lissu joka on ikänsä ollut siwassa töissä, eikä omaa mitään "kykyjä". Toki järkevää todeta ettei hiustenvärillä ole mitään tekemistä asioiden kanssa, samoin tuo yleisneuvo joka jokaisen aikuisen tulisi hallita, ei lähdetä varsinkaan epävarmoina aikoina olemassaolevasta työstä ellei uusi työ ole 100% varma ja sopparit allekirjoitettu. Ja ne kaikki sopparitkin tulisi lukea tarkkaan läpi ennen kun allekirjoittaa mitään. Toivottavasti et nimimerkki mies791 oikeasti rahasta noilla "taidoillasi" näitä hyväuskoisia. Jos jotain näkisit osaisit vaikka kysymättä kertoa minusta jotakin, mutta villiveikkaus et osaa kertoa yhtään mitään pätevää. Hauska tuo nimimerkkisi, miksiköhän noin ? :-D :-D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu nuo vastauksethan olisi voinut antaa vaikka naapurin lissu joka on ikänsä ollut siwassa töissä, eikä omaa mitään "kykyjä". Toki järkevää todeta ettei hiustenvärillä ole mitään tekemistä asioiden kanssa, samoin tuo yleisneuvo joka jokaisen aikuisen tulisi hallita, ei lähdetä varsinkaan epävarmoina aikoina olemassaolevasta työstä ellei uusi työ ole 100% varma ja sopparit allekirjoitettu. Ja ne kaikki sopparitkin tulisi lukea tarkkaan läpi ennen kun allekirjoittaa mitään. Toivottavasti et nimimerkki mies791 oikeasti rahasta noilla "taidoillasi" näitä hyväuskoisia. Jos jotain näkisit osaisit vaikka kysymättä kertoa minusta jotakin, mutta villiveikkaus et osaa kertoa yhtään mitään pätevää. Hauska tuo nimimerkkisi, miksiköhän noin ? :-D :-D

        no mä en oo koskaan penniäkään keltään ottanut.


    • Anonyymi

      Kiitos

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä sillä on väliä minkä väriset hiukset jollakin kyselijällä on ? Tätä olen useinkin ihmetellyt, kuka vaan voi värjätä hiuksensa vaikka sinisiksi, kuten se yksi dorka tekonäkijä teki. Ei ulkoisilla asioilla ole yhtään mitään tekemistä todellisen näkemisen tai tulkinnan suhteen. Oikea näkijä ei noilla tiedoilla tee mitään, minkä näköinen joku on, tai mikä horoskooppimerkki tai hiustenväri :-D :-D
      Itseasiassa vain asian suunta on tärkeä, älkää olko hölmöjä ja kertoko näille huijareille itse elämäänne nehän vaan toistaa sen mitä itse kerroitte :-D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe