Elämäni parasta seksi N19 &M55

Anonyymi

Tutustuin n. puoli vuotta sitten baarissa itseäni reilusti vanhempaan, melko varakkaaseen mieheen. Mies on 55 ja itse 19v. Toissapäivänä
sitten päätettiin nähdä hänen luonaan ja harrastaa seksiä. Harrastettiin seksiä ja täytyy sanoa, että kokemus näkyi ja tuntui. Oon itse ollut aina tosi seksuaalinen ihminen ja kerinnyt kokeilemaan kaikenlaista. En kuitenkaan ikinä oo saanut niin montaa orgasmia niin monella eri tapaa, mitä tämän miehen kanssa.

Seksi oli todella rajua (Rakastan rajua seksiä) ja venyin asentoihin joihin en edes tiennyt venyväni. Miehellä oli myös heittämällä isoin kyrpä, joka on ikinä mun sisällä käynyt. Aluksi oli vaikeuksia saada sitä sisälle, koska se oli niin paksu ja pitkä. Mies tietysti nautti ja kehui miten märkä ja tiukka mun pillu on. Me harrastettiin seksiä ihan törkeen monta tuntia. Välillä mies sormitti, nuoli, hieroi ja käytti vibraa. Sitten otin siltä suihin ja taas pantiin. Me myös pantiin eri paikoissa, miehellä oli pieni uima-allas jossa pantiin, tää oli myöskin mun eka kerta kun harrastin seksiä uima-altaassa. Pantiin myös suihkussa, keittiössä, sohvalla, sängyssä ja eteisen lattialla taisin saada yhdet sormitus orgasmitkin.

Tämän avautumisen pointtina oli: Uskaltakaa kokeilla seksiä eri-ikäisten kanssa. En olisi uskonut, että mua yli 30v vanhemman miehen kanssa tulisi mun elämän parasta seksiä.
Molemmat nautti tästä täysillä ja miehen kanssa sovittiin, että jatkossa säännöllisesti nähdään samoissa merkeissä. Paikathan tässä tuli niin kipeäksi, että nyt muutama päivä täytyy kyllä taukoa pitää😂

23

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ohoh tyttönen. Tuollaista suorittamista haluaisin naiselta... Nuori nainen ja tiukka märkä pillu kiihottaa aina... Kamikä orgasmikuningatar oletkaan... Kyrvälläni ja Sormillani orgasmit sinulle saisin... ehkä vähän squirttaamaankin ;) Tuollaista herkkupillua haluaisin...

    • Anonyymi

      Wau, oon niin kade!
      Oon kerran pannut itteeni 10vuotta vanhempaa miestä, mutta hä oli kyllä ihan surkea eikä mikään ulkonäöllisestikkään viehättävä😂 Tuohan kuulostaa ihan huikeelta, ei muutakun siitä vaan vakio fuckbuddy itelles!

      • Anonyymi

        Oivoi, no ehkä sun täytyy kokeilla vaan uudestaan 😂 Kyllä tästä miehestä tulee mun vakio seksikumppani ihan varmasti!!


    • Anonyymi

      Apua en voi ees kuvitella miten on ollu pillu tulessa ja kaikki lihakset jumissa tuon jälkee. Miulla ihan normaalistakin seksistä tulee niin reidet kipeäksi. Mutta ihanan kuulosta seksii ollut siulla. Kunnon sugardaddy-vibat

      • Anonyymi

        Peeeeeeeeeeeeeeenis on esillä täällä wanraaallla


    • Tuohan kuulostaa ihan unelmalta. Oon niiin kauan ettinyt itteeni vanhempaa miestä joka osais hommansa juurikin noin. Itekin oon aika seksuaalinen ja tykkään toosi rajusta seksistä. Mun yksii lemppareita on miehet jotka saa sormillaan mut tulemaan, tuo sun miekkoses kuulostaakin just siltä. Mistä mä (n22v) löydän itelleni tollasen aarteen😫

      Btw, vittu että alko panettamaan. Ei muutakun satisfyer ja dildo kaapista ja hommiin😂

      • Anonyymi

        Jkl:stä löytyis...kokenut fistaajamies 😋
        Takuuorgut...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jkl:stä löytyis...kokenut fistaajamies 😋
        Takuuorgut...

        Heti heräsi kiinnostus. Minkä ikänen mahdat olla?🤔


      • Anonyymi
        Chancy kirjoitti:

        Heti heräsi kiinnostus. Minkä ikänen mahdat olla?🤔

        47v, 180/90


      • Anonyymi kirjoitti:

        47v, 180/90

        Kuulostaa hyvältä😋 Onko mielihaluja nimenomaan rajuun touhuun? Itse pidän siitä, kun mies alistaa


      • Anonyymi
        Chancy kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä😋 Onko mielihaluja nimenomaan rajuun touhuun? Itse pidän siitä, kun mies alistaa

        Jep, mies vie ja nainen vikisee...nuolen, sormetan ja dildotaan sulle orgut, ennenkuin fistaan sua saaden sut squirttaamaan 😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, mies vie ja nainen vikisee...nuolen, sormetan ja dildotaan sulle orgut, ennenkuin fistaan sua saaden sut squirttaamaan 😋

        Okei, mun pillu on märkänä pelkästä ajatuksesta. 😍Onko mahdollisuutta tavata sun luona?


      • Anonyymi
        Chancy kirjoitti:

        Okei, mun pillu on märkänä pelkästä ajatuksesta. 😍Onko mahdollisuutta tavata sun luona?

        Uuhh, märkä pillusi houkuttelee todellakin 😋
        Mut mielellään sun luona 🙄


      • Anonyymi
        Chancy kirjoitti:

        Okei, mun pillu on märkänä pelkästä ajatuksesta. 😍Onko mahdollisuutta tavata sun luona?

        Voin kyllä ottaa sut luonnossa, autossakin 😋


      • Kyllä miehiä löytyy. Täällä on vanhempia miehiä kuten minä jotka eivät saa seksiä kuin harvoin. Eikä kaikki ole kaljamahoja vaan hyvä kuntoisia kavereita


      • Anonyymi
        Chancy kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä😋 Onko mielihaluja nimenomaan rajuun touhuun? Itse pidän siitä, kun mies alistaa

        ota yhteyttä: [email protected]
        Alustan, sirmetan, dildotaan ja fistaan sulle unohtumattomat orgut.


    • Anonyymi

      Määki halluuun

    • Anonyymi

      Ihana herkkupillu. Jos kiinnostaa mies 48v Lohjalta, täällä olisi. Lupaan nussia sinulta aivot pellolle ja antaa niin monta orgasmia että pyydät taukoa välillä.

    • Anonyymi

      Tollaselle 19v seksipedolle löytyy varmasti vientiä. Varsinkin vanhempien miehien keskuudessa. Eriasia onkin, osaako moni mies tuollaisia juttuja🤔

    • Anonyymi

      Täyttä paskaa

    • Anonyymi

      Pääkaupungissa

      • Anonyymi

        Vantaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vantaa?

        Vantaalta löytyis osaavat sormet ja posliinikulli.......


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe