Menthol savukkeethan poistettiin myynnistä, mutta onko silti vielä jotain
vihreää röökiä myytävänä? Luin jodelista keskustelun missä joku "ärrätäti"
sanoi että vielä saa jotain vihreää tai valkovihreää röökiä tms mutta mietin miten
luotettava lähde on nimimerkki ärrätäti. :D
Kiitos etukäteen jos joku osaa sanoa!
Vihreää tupakkaa?
5
3180
Vastaukset 5
- Anonyymi
20.5.2020 alkaen on kiellettyä myydä savukkeita joissa tunnusomainen tuoksu tai maku.
- Anonyymi
Frizc maustamiskortti on yksi tapa saada menthol makua, näyttäisi löytyvän ainakin K-kaupasta.
- Anonyymi
Itse olen tilannut tuolta https://makukortit.com/ verkkokaupasta, kun tilaa kunnon satsin saa huomattavasti edullisemmalla maustettua tupakit kuin noilla muilla vastaavilla.
- Anonyymi
Ainakin vihreää mallua on myynnissä. Siitä tulee hyvää menthol tupakkaa kun laittaa makukortin askiin.
- Anonyymi
Paras on kun laittaa sellasen vadelma minttu makuisen makulätkän mallun kultaseen askiin. Aivan ku vanhaa kunnon "napsutupakkaa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l236738- 67645
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45417- 38416
- 30414
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27396- 37377
- 41361