Evinrude lopettaa, panic.
Kiitos korona.
E-Tec valmistus loppuu
21
2803
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän taustalla ollut muuta, kuten olematon markkinaosuus eli huono myynti koko E-tec historian ajan.
- Anonyymi
Hyvä uutinen.
Evoluutio toimii onneksi tälläkin saralla. Heikot, sairaat ja rammat karsiutuvat pois.
Etec on tuonut tällekin palstalle vain ja ainoastaan hulluutta.- Anonyymi
E-tec leipoi monilla osa-alueilla nelarit suohon, myös pakokaasujen puhtaudessa, joka aiheutti hämmästyttävää järjettömyyttä osassa nelariporukkaa, jotka pitivät nelareita muka puhtaina koneina.
Luuletteko te ajatuskyvyttömät, ettei joku tule, ja osta koko E-tecin tuotantolaitoksia, ja aloita entistä paremmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
E-tec leipoi monilla osa-alueilla nelarit suohon, myös pakokaasujen puhtaudessa, joka aiheutti hämmästyttävää järjettömyyttä osassa nelariporukkaa, jotka pitivät nelareita muka puhtaina koneina.
Luuletteko te ajatuskyvyttömät, ettei joku tule, ja osta koko E-tecin tuotantolaitoksia, ja aloita entistä paremmin.Luulen että kukaan ei jatka tai osta Evinrude Etec valmistusta. Kone oli ehkä ripeä ja huoleton ongelma oli vain että kukaan ei niitä ostanut. Markkinaosuus oli aivan mitätön ja sekin hävisi tämän kriisin aikana.
- Anonyymi
Nelarien kehujien porukasta jotkut sairastui, ja pahasti , liekkö vieläkään päässeet tärinästään. Siiinä oot oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
E-tec leipoi monilla osa-alueilla nelarit suohon, myös pakokaasujen puhtaudessa, joka aiheutti hämmästyttävää järjettömyyttä osassa nelariporukkaa, jotka pitivät nelareita muka puhtaina koneina.
Luuletteko te ajatuskyvyttömät, ettei joku tule, ja osta koko E-tecin tuotantolaitoksia, ja aloita entistä paremmin.Ei tullut eikä ostanut.
- Anonyymi
Konkasta konkkaan konkkaa evinrutku.
Bombardier osti puljun ja sijoitti varmasti isot rahat Etecin kehittämiseen. Eipä alkanut kauppa käydä, suurista puheista huolimatta.
Saa nähdä, uskooko joku vielä puljuun, Powerpointit on kyllä jenkkityyliin jo tehty valmiiksi myyntipuheita varten....- Anonyymi
Olet kyllä jäljillä, itseasiassa etecin edeltäjä "ficht" tuotiin markkinoille tavallaan keskeneräisenä, markkinamiesten toimesta. Ingenjöörit olis halunnu vielä testata...
Mutta maine oli sit jo menny ja etecci ei enää luonut riittävää luottoa koneeseen, toki alku sarjan koneissa oli lapsentauteja. G2 on sit jo eri planeetalta. Harmi 115hp G2 olis ollu lähiaikojen hankinnassa.
Mut who knows, ehkä joku "pelastaa" evarin.
BRP panostaa projektiin nimeltä Ghost, näkymätön perämoottori
https://www.boatindustry.com/news/32295/ghost-evinrude-is-working-on-the-invisible-outboard-motor- Anonyymi
Joo ei tuu kesää. Ihan ufo juttu. Sisäperäkoneet on jo keksitty 70 vuotta sitten. Evinrude voisi ihan todenteolla nyt keskittyä vaikka kunnon sähköperämottoreiden kehittämiseen.
- Anonyymi
Yrittihän ne joskus Sea-Drivee jossa perämoottori oli omassa rungossaan veneen ulkopuolella. E-Tec on ihan ok kone kun raaskii käyttää siihen suunniteltua öljyä; paitsi uistelu söi älyboxeja naapurimökkiäiseltä 3kpl jolloin vasta uskoi ettei kestä uistelua
- Anonyymi
Kehityksessä täytyy pysyä mukana ja mielellään johdossa. Painava ja monimutkainen ratkaisu vanhaan 2-tahtirattkaisuun ei kiinnostanut veneilevää yleisöä.
- Anonyymi
Nyt kun hankin 50hv nelari jammun niin totesin heti laiskaksi kiihtymään ja juopommaksi kuin edellinen koneen evari e-tec 50. Jammusssa hienompaa on ääni ja värinättömyys. Siinä ne plussat sitten olikin.
- Anonyymi
Ja sitten heräsit ja huomasit tulleesi....
- Anonyymi
sen verran voin entisenä jammumiehenä sanoa että 4t jammu on todellakin ehkä laiskin 4t kone, honda,suzuki siinä 2 tekniikaltaan parhaat ja pirteät 4t koneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sen verran voin entisenä jammumiehenä sanoa että 4t jammu on todellakin ehkä laiskin 4t kone, honda,suzuki siinä 2 tekniikaltaan parhaat ja pirteät 4t koneet.
Ei Oo. Honda on laiskin isoin ja äänekkäin. Ainakin Yamahan 3 sylinteriset ovat ripeitä luokassaan. Kokoluokassa 10-15 hv täytyy myöntää että vanhat 2tahtiset pesivät vastaavat nelarit noin 4 metrin pienveneissä vauhdin osalta. Nää oli siis niitä vanhoja kaasari 2-tahteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Oo. Honda on laiskin isoin ja äänekkäin. Ainakin Yamahan 3 sylinteriset ovat ripeitä luokassaan. Kokoluokassa 10-15 hv täytyy myöntää että vanhat 2tahtiset pesivät vastaavat nelarit noin 4 metrin pienveneissä vauhdin osalta. Nää oli siis niitä vanhoja kaasari 2-tahteja.
Jä käry kävi niin että koko järvenselkä savusta sinisenä.
Täysin tyynellä säällä 2t-koneen hajujälkeä pystyi seuraamaan tuntien päästäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jä käry kävi niin että koko järvenselkä savusta sinisenä.
Täysin tyynellä säällä 2t-koneen hajujälkeä pystyi seuraamaan tuntien päästäkin.Seuraamista auttoi myös pinnalle pulppuava vana 2-t öljyä ja palamatta jäänyttä bensaa...
- Anonyymi
Jokainen etec-keskustelu kerää ympärilleen kaikkea outoa.
- Anonyymi
Siitä saa kiittää E-tec-hörhön provoja.
- Anonyymi
Kyllä. Kaikki fanaattiset nelarihörhöt huitovat jakopään hihnoilla laitureiltaan järjetöntä älämölöään, kuin muslimit saatanallisia säkeitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768792Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593311- 382664
- 272211
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151743- 681705
- 181629