Onks kohtalotovereita joilla on ollu vaikeuksii pysyy omassa kropassaan ja lähteny satunnaisesti irtautuun ja joutunu mitä erikoisempiin tilanteisiin?
Astraalimatkailu
9
1215
Vastaukset
- Humanoidi
Onhan niitä matkoja tullut tehtyä. :) Olen matkaillut astraaliruumissani monessa Maan kaupungissa ym. En nyt sanoisi tuota vaikeudeksi, vaan etuoikeudeksi. Minusta se on tosi kivaa, tapahtuisi vain useammin.
Iratudutko ruumiistasi aivan tahdonvoimalla vai ns. vahingossa?- make
Sekä että. Kiusalliseks sen tekee se jos satun olemaan kiinnostunut naapurin tytöstä niin saatanpa paukahtaa sinne käymään ja kun matkailen olen täysin näkyvä ja pystyn esim liikutteleen tavaroita ja keskusteleen, noloja tilanteita runsain mitoin
- liinu
make kirjoitti:
Sekä että. Kiusalliseks sen tekee se jos satun olemaan kiinnostunut naapurin tytöstä niin saatanpa paukahtaa sinne käymään ja kun matkailen olen täysin näkyvä ja pystyn esim liikutteleen tavaroita ja keskusteleen, noloja tilanteita runsain mitoin
itse en ole vielä onnistunut,vaikka olen kovasti koettanu.kertokaa lisää omista tapauksistanne,toi olisi köyhälle tosi kiva harrastus,päästä matkusteleen.ihan ilmaseksi.
- minttu1969
liinu kirjoitti:
itse en ole vielä onnistunut,vaikka olen kovasti koettanu.kertokaa lisää omista tapauksistanne,toi olisi köyhälle tosi kiva harrastus,päästä matkusteleen.ihan ilmaseksi.
Ehkä sinulla on maadoitusongelma, ettet ole tarpeeksi maadoittanut kehoasi maatsakrastoosi kiinni...
- Astraali tyttå
Mo eli oon yrittäny astraalii pääsin siis
eri paikkoihin eli sielu lähti liikkeelle
se voi olla siis myös tosi vaarallista- 666,1
Anaalimatkailu on vaarallista, älkää vaan kokeilkos.
- Xillie
Kertoisko joku miten sielu irrotetaan ruumiista? Ja mitä ruumis sitte sillä välin duunaa... Hengaako se sielu jossain muiden tyyppien ruumiissa?
- daabadaa
Itsellä tätä tapahtuu tupakkalakon aikana,eli niitä lakkoja onkin sitten aika usein.Itse rupean makaamaan sängylle vatsalleni yleensä ilman paitaa ja löysät boxerit jalassa.Sitte kun rupeaa oikeasti nukuttamaan,niin taistelen hieman unta vastaan ja hups.Jalkani tuntuvat nousevan ylöspäin ja selkäranka vääntyy,sitä kestää hetken ja sitten nousen leiailemaan.Irtautumiseen liittyy aina outo jatkuvan sähkön tai jonkun värinän tunne.
- Jake.
Ketä sitten kiinnostaakin...
http://www.astraldynamics.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778