E-Tec loppuu, odotellaan kommenttia

Anonyymi

Mikäs on palstalla vuosikausia riehuneen e-tec pellen kommentti.
Nelarit vei tämän pelin 6-0.

36

1687

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei taida sun kiusanteko nyt oikein toimia.

    • Anonyymi

      Outo tyyppi tämänkin ketjun aloittaja, lopetuspäätös koskettaa maailman laajuisesti satojen ehkä tuhansien ihmisten toimeen tuloa. Työttömiä lisää ja hajonneita perheitä. Ja tämä on sun mielestä ilahduttava uutinen?

      • Anonyymi

        Taitaa olla sama peräkammarin poika, joka etecistä täällä jauhaa yrittäen saada kunnon riitaa aikaan ja ei tiedä kuitenkaan mistään mitään. Ainakaan perämoottoreista.


      • Anonyymi

        Herää kysymys, mistä on kysymys.


      • Anonyymi

        Ei varmaankaan jää yhtään perämoottoria tämän takia ostamatta, eli ne työpaikat vain siirtyvät muualle. Tietysti jos koko markkina hyytyy niin silloin se vaikuttaa, myös muihin kun E-teciin. Ja kyllähän Evinrude jatkaa perämoottoreiden myyntiä, siis nelitahtisten.


    • Anonyymi

      Aloittajan järki ei riitä niin pitkälle, että joku voi ostaa E-tecin tuotantolaitokset, ja aloittaa puhtaimpien moottoreiden valmistuksen entistä paremmin.

      • Anonyymi

        Itse asiassa olen leikitellyt ajatuksella ostaa etecin tehdas ja kaikki mikä siihen kuuluu. Onkohan edes mahdollista, että joku ulkomaalainen voisi niin tehdä? Jenkeillähän on kaikenmaailman ihme sääntöjä. Mut olishan se aika päheetä jos evinrude palais takas pohjolaan...


    • Anonyymi

      ETEC/ 2t röpötin hörhölle annettu aikaisemminkin vinkki et 3D mallinna se ihme kone Johnson 25 joka kulkee Suvi 410 veneellä 50 kn ja bensa vaan lisääntyy tankissa.Myy näitä ihme koneita muutama miljoona ja yritä sit ostaa ETEC tuotanto niillä rahoilla. . tämän pitäis olla harraste palsta jossa jaetaan korjaus ja huolto ym vinkkejä. .ei mt hörhön viihde ja ajankulu palsta jolla trollataan ja häiriköidään. . eli häivyppä ja pysykkin muinais museo värkkiesi ja röpöttiminesi pois.

      • Anonyymi

        Ja näin viisaita sanoja asettelee muiden kummasteltavaksi tämän ketjun aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja näin viisaita sanoja asettelee muiden kummasteltavaksi tämän ketjun aloittaja.

        2t hakkaa 4t mennentullen kaikessa, eli kulutukessa, päästöissä, painossa, tehossa ja mitä 4t höperöt vielä haluaa.? Talvihuolto yhden napin painallukesen takana. Peräöljyt kerran viiteen vuoteen ja ei muuta ölynvaihtoa. Miltä kuullostaa, mitä..?
        On suuri vahinko, että sen valmistus loppuu, mutta ei myynti onneksi ja varaosia saa kymmeniä vuosia eteenpäin. Kokemusta paljon molemmista ja hyvin tiedän mistä puhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2t hakkaa 4t mennentullen kaikessa, eli kulutukessa, päästöissä, painossa, tehossa ja mitä 4t höperöt vielä haluaa.? Talvihuolto yhden napin painallukesen takana. Peräöljyt kerran viiteen vuoteen ja ei muuta ölynvaihtoa. Miltä kuullostaa, mitä..?
        On suuri vahinko, että sen valmistus loppuu, mutta ei myynti onneksi ja varaosia saa kymmeniä vuosia eteenpäin. Kokemusta paljon molemmista ja hyvin tiedän mistä puhun.

        No eihän sua kukaan oo kieltänyt 2t koneella ajamasta!
        Ei muutako savuhunnun saattelemana kohti horisonttia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2t hakkaa 4t mennentullen kaikessa, eli kulutukessa, päästöissä, painossa, tehossa ja mitä 4t höperöt vielä haluaa.? Talvihuolto yhden napin painallukesen takana. Peräöljyt kerran viiteen vuoteen ja ei muuta ölynvaihtoa. Miltä kuullostaa, mitä..?
        On suuri vahinko, että sen valmistus loppuu, mutta ei myynti onneksi ja varaosia saa kymmeniä vuosia eteenpäin. Kokemusta paljon molemmista ja hyvin tiedän mistä puhun.

        Jos se olisi oikeasti niin hyvä, eikä vain vilkkaassa mielikuvituksessasi, niin se olisi nyt markkinajohtaja. Sen sijaan tuotanto lopetetaan kysynnän puutteessa, ja tämä ei ole mielikuvitusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2t hakkaa 4t mennentullen kaikessa, eli kulutukessa, päästöissä, painossa, tehossa ja mitä 4t höperöt vielä haluaa.? Talvihuolto yhden napin painallukesen takana. Peräöljyt kerran viiteen vuoteen ja ei muuta ölynvaihtoa. Miltä kuullostaa, mitä..?
        On suuri vahinko, että sen valmistus loppuu, mutta ei myynti onneksi ja varaosia saa kymmeniä vuosia eteenpäin. Kokemusta paljon molemmista ja hyvin tiedän mistä puhun.

        No mulla on 115 etec, et tiedän kyl koneen. Anon: 19.57


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla on 115 etec, et tiedän kyl koneen. Anon: 19.57

        Käytännössä.
        Paaliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytännössä.
        Paaliin.

        Hv.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hv.

        Tässä on nyt se huono puoli että jälkimarkkinat sulivat samaan aikaan puhumattakaan moottorien arvosta. Tavalliset käytetyt 2 tahti koneet ovat kyllä kysyttyjä pienveneisiiin mutta nää 200 Etecit menettivät arvonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on nyt se huono puoli että jälkimarkkinat sulivat samaan aikaan puhumattakaan moottorien arvosta. Tavalliset käytetyt 2 tahti koneet ovat kyllä kysyttyjä pienveneisiiin mutta nää 200 Etecit menettivät arvonsa.

        Kyllä Kuusakoski Oy huoltaa jatkossa E-tecit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Kuusakoski Oy huoltaa jatkossa E-tecit.

        Se on paras paikka huoltaa OMC tuotteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on paras paikka huoltaa OMC tuotteet.

        Ruoste ja korroosio hoiteleekin muut merkit. Kuulin jutun, että yhdestä vanhasta 2t omssista saadaan kaksi nelitahti konetta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on paras paikka huoltaa OMC tuotteet.

        Eihän Etec mikään OMC tuote ole vaan Kanadalaisen BRB:n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän sua kukaan oo kieltänyt 2t koneella ajamasta!
        Ei muutako savuhunnun saattelemana kohti horisonttia!

        Mitähän autonrenkaita sinä oikein poltat siinä alumiiniruuhessasi. Minun moottori ei savua, vaikka on vuosikymmeniä vanha, uutta vastaava kaksitahtinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän autonrenkaita sinä oikein poltat siinä alumiiniruuhessasi. Minun moottori ei savua, vaikka on vuosikymmeniä vanha, uutta vastaava kaksitahtinen.

        Mitähän sä oikein horiset? Mikä alumiini?
        Ja vaatteet haisee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän sä oikein horiset? Mikä alumiini?
        Ja vaatteet haisee!

        Etkönä älyö. Paistinpannu alumiinia, oot senkin polttanu pohjaan joka kerta, kun vaatteesi haisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytännössä.
        Paaliin.

        Kerro kuka sulle on neuvonut tuon, eli kopioi ja liitä kun et ymmärrä muuta mistään ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän autonrenkaita sinä oikein poltat siinä alumiiniruuhessasi. Minun moottori ei savua, vaikka on vuosikymmeniä vanha, uutta vastaava kaksitahtinen.

        "Vuosikymmeniä vanha , uutta vastaava" Tuossa ajatuksessa on niin paljon satua !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vuosikymmeniä vanha , uutta vastaava" Tuossa ajatuksessa on niin paljon satua !

        Upposiko lukemasi ymmärrys kiljusaaviin. Siinä on joka sana täyttä totta. Usko vaan omiin satuihisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro kuka sulle on neuvonut tuon, eli kopioi ja liitä kun et ymmärrä muuta mistään ?

        Ihan kuule käytännön kokemuksesta sekä E-tecistä että muistakin 2t-romuista.

        Terveisin
        Paalari (se aito ja alkuperäinen)


    • Anonyymi

      Itselle tuli pari vuotta sitten uusi vene hommattua jossa E-tec Evinrude. Verrattuna entisen veneen 4 tahti Yamahan ei tuossa eroa juuri ole. Kulutus melko sama. Ja ei kyllä E-tec savutakaan. Talvihuolto napin painalluksilla tehtävissä. Painoa on saman verran kuin 4 tahtisessa joten siinä ei mitään voiteta. Yhteysveneenä saarimökille ja uistellaan. Nyt 500 tuntia mittarissa. Tulpat kahdesti vaihdettu ja peräöljyt kerran.

    • Anonyymi

      Eipä auttanut ETEC/2T höööpö dissaukset ja mielikuvitus vika ym asiattomat spammit 4t koneista vaan kaikki nauroi kippurassa sen vöyhkäykselle. Omc epäonnistuneet kokeilut Elan Ficht Etec meni kaikki suteen ja pahasti ryssittiin. . 100-0 meni nelarille ja loputkin hermot ETEC höööpölt. . Itkupotku raivari. . astiat lentää. . karsea eläimellinen karjunta kuuluu. . .

      • Anonyymi

        E-tec (=kaksitahti ruisku) oli konseptina ihan hyvä.

        Vikaa oli vaan pikku asioissa ja markkinamiehissä sekä jälkimarkkinoinnissa, jotka vei nelarit paremmin maaliin. Ehkäpä vikaa oli myös tuossa fight sarjassa, joka pilasi etukäteen e-tecin maineen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E-tec (=kaksitahti ruisku) oli konseptina ihan hyvä.

        Vikaa oli vaan pikku asioissa ja markkinamiehissä sekä jälkimarkkinoinnissa, jotka vei nelarit paremmin maaliin. Ehkäpä vikaa oli myös tuossa fight sarjassa, joka pilasi etukäteen e-tecin maineen..

        Loppujen lopuksi paska paljastuu aina jossain kohtaa paskaksi.
        Niin kävi E-tecillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppujen lopuksi paska paljastuu aina jossain kohtaa paskaksi.
        Niin kävi E-tecillekin.

        50 miljardia kärpästä ei voi olla väärässä, paska on hyvää...


      • Anonyymi

        Ooh mikä asiantuntemus. Kommodorisainesta, jatkoon!


    • Anonyymi

      Eipä olis auttanut vaikka markkinointiin panostettu miljardeja,sähkö ja muut viat suurin ongelma jos koneesi seisoo korjaamolla suurimman osan kesästä niin helposti kerron sen naapureille kavereille tai nettiin,eipä sen jälkeen kauppa käy. Luokaton laatu ja epäonnistunut suunnittelu tuhon aiheutti. Parempi ajaa tuotanto alas ettei firma konkassa,vaihtoehdot aika vähissä,

      • Anonyymi

        On se sitten ainakin vähiten saastuttava ja pienipäästöisin moottori. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se sitten ainakin vähiten saastuttava ja pienipäästöisin moottori. :D

        Ja hiljaisin. XD


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikävöin sinua kokoyön!

      En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      53
      3796
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

      jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      118
      2837
    3. Kova karman laki

      Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      642
      2470
    4. Päivieni piristys, missä olet?

      Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      20
      2117
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

      https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      88
      2104
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

      Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      44
      1801
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

      En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1723
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

      Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      1675
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

      Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      97
      1526
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

      Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1486
    Aihe