Kävin maanantaina kemossa ja otin tiistai-ltana Lonquex-pistoksen. Torstaina alkoi tulla kipuja ja viime yönä oli pakko ottaa kaksi Panacodia, että pystyin nukkumaan. Nyt on pää jumissa ja niveliä vihloo. Tosi paha olo. Tietääkö kukaan, miten pitkään tätä kipua kestää?
Kokemuksia Lonquex -pistoksista?
Anonyymi
2
998
Vastaukset
- Anonyymi
On kokemuksia, parhaillaan. Mulle nää aiheuttaa kipuja selkään, rangan kohdalle sellasta jomotusta. Joudun myös ottamaan särkylääkettä etenkin yöksi. Inhottavaa!!
- Anonyymi
Todella kamalaa. Olen ketjun aloittaja. Perjantaina särki joka paikkaa niin helvetisti, etten päässyt sängystä ylös. Eilen alkoi kipu hellittää ja nyt on pientä ripulia lukuunottamatta hyvä olo. Rintaa myös puristi pahimpina hetkinä. Pahinta tässä on se, ettei tiedä, koska jokin kipu tai muu oire on normaalia, koska taas pitäisi ottaa yhteyttä lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031392
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361350Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211014viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799