mitä sarjakuvia omistat

pallo

mitä sarjakuvia sulla on? ja minkä kielisenä?
mulla on ainakin nää:
1. Aku ankkoja (taskareita noin. 90 roope setiä muutaman vuoden ostoilta ja tilauksilta, kaikki iines lehdet, muutama aku-palat, taskarin teemanumerot 2-7,
roope ankan elämä ja teot,ja don rosan kaksi muuta kovakantista, daan jippesin ihmissusia ja sudenpentujs, romano scarpan lentävä skotlantilainen,
erikois julkaisuja esim: konnakronikka, hiiri joka tiesi liikaa, aku ankan aikakone 1, jne .aku ankan satasivuiset 1, muutama aku ankan näkkäri...)

2. joskus 10 v ostettuja muumi/nakke nakuttaja lehtiä, samoilta ajoilta tilattuja karvisia sekä karvis pokkareita ...

3. viivi ja wagner: kuumaa hiekkaa, viriili vesipeto, sohvaperunoiden kuningas Minä viivi ja sinappihuntu

4. 2 albumillista lucky lukea, kolme Asterixia, kaksi kamut albumia ja yksi Jere.

5. Ranma½ numerot 1,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16.
Conanista nrot 2,4,5,6
One Piecestä nro Yksi.

6. Joskus tilattuja Tom ja jerry lehtiä (en suosittele) noin kansiollinen.

7. jotain mitä unohdin mainita.. x)

9

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palikka

      hirveän läjän lucky lukeja ja aatk:ita. kaikki iines-lehdet, joitakin aku ankkoja (vanhojakin), yksittäisiä tom&jerry- ja muumi-lehtiä. roope setiäkin löytyy n. 20. kyllä niitä varmaan lisää löytyy. en vaan muista-

    • Me-chan

      minun sarjakuvani ovatkin pelkästään mangaa:

      ranmat 1 -16
      conanit 1 - 6
      one piece 1
      love hina 4kpl
      chobits 1 - 8
      fushigi yugi 1 ja 2
      X/1999 2, 5, 7, 8, 9, 10, 13, 14,
      sailor moon 1
      D. N. Angel 1
      XXX holic 3
      Oh! my goddess 1, 3, 4, 6,

      ja pari how to draw manga -kirjaa ja manga mania -pokkari

    • ...jättää täydellisen listauksen suorittamatta... Mutta erityiset helmet:

      Kokoelmani todellinen helmi on Frank Millerin singneeraama erikoispainos Elektra lives again-albumista.

      Frank Millerin Sin Cityt, kaikki suomennetut, joitakin jenkkilehtiä.

      Ken Parkerit yhtä numeroa lukuunottamatta.

      Helvetistä 1-5

      Aku Ankkoja, Mustanaamioita, Hämiksiä, Ryhmä-X:iä, Batmaneja, Witchblade & Darknesseja läjäpäin puhumattakaan kaikenmaailman albumeista...

    • Laama.

      Luupäät 1-7
      Iso kasa vanhoja Aku Ankan taskukirjoja
      .Hack-Legend of the Twilight 1-3
      D.N.Angel 2-5
      Magic knight Rayearth 3-6
      Inu Yasha 5
      Rurouni kenshin 1,2,4,8,9
      Chobits 2-7
      Cardcaptor Sakura 1-3
      Tsubasa-reservoir chornicle 1-4
      Fruits basket 6
      Pita Ten 1
      Iso muumisarjis, pari Karvista ja yks Jere englanniksi..

    • Viiivi

      Dragonball 18,19,20 Salapoliisi Conan 5,6,7 Aku Ankkoja PALJON. Witchejä aikakirjat ja joitaki yksittäisiä numeroita, Lucky Lukeja ja Asterixeja monta kappaletta...

    • Maria-88

      Noh... Minä omistan

      n.60kpl Lucky Lukeja (lähes kaikki)

      Rantanplanit (muutama uupuu)

      One Piece 1 & 2

      Sitten joitakin Asterixeja ja Aku Ankkoja...

    • piilupart

      ...kaikkein eniten. Suomen kielellä ja ainakin 80- luku kokonaan ja suurin osa 90-luvulla ilmestyneistä ja jonkin verran myös 70- lukua.

      Vironkielisiä Tommy ja Jerry lehtiä sekä aku ankkoja jonkin verran. Pari vironkielistä Asterixia myöskin.

    • joddae löödyy

      - aku ankkoja
      - tex villereitä muutama
      - isoveljen antama spider men sarja (jota en ole lukeu)
      - yksi lucky luke sarjakuva
      - Wolf's rain 1
      - gng 1-11
      - no man's land
      - Trinity blood
      - fma 1,11-15
      - naruto 1-28

      ja jotai muutaki

    • vanha pieru

      Paha sanoa. Joskus 15 vuotta sitten laskin ne ja luku oli kappaleina jotain 3000 . Nyt niitä on karkean arvion mukaan noin 25 hyllymetriä, lukumäärästä ei hajuakaan. Varastoituna kahteen eri osoitteeseen kun yhteen ei mahdu. Kokoelma kyllä mahtuisi muutoin yhteen osoitteeseen mutta kun minulla on vielä lisäksi erilaista "oikeaa" kirjallisuutta toiset 25 hyllymetriä ja leffahyllyt muutama metri päälle.

      Kielet: suomi, englanti, ruotsi

      Genret: scifi, superhörhöt, kauhu, huumori, moderni sarjakuva, manga, kaikenmoinen muu jännä. Eri nimikkeitä ei voi muistaa. Sen verran olen kuitenkin rajoittanut että pysyn irti Disney ym. lasten lehdistä, agentti-, sota- ja lännensarjoista.

      Kokelman helmistäkään en osaa sanoa. Harvinaisimmasta päästä ovat ehkä 50-luvun "avaruuskorkkarit", Rick Random -tarinat. Samoin 70-luvun Ihmissusi & Frankenstein lehdet, Avaruusmatkat (Star Trek), joitain Shokkeja ym. Seassa on kaikenmoista, esim. alkuperäinen Wendy & Richard Pinin omakustannesarja Elfquestistä. Signeerattuja kappaleita en erityisemmin metsästä vaikka niitäkin on muutama joukkoon kertynyt.

      Ongelmaksi on muodostunut etten enää muista mitä kaikkea minulla on, joten muutaman kerran vuodessa tulee ostettua kakkoskappaleita. Aloin n. 10 v. sitten tekemään listaa kokoelmistani mutta homma jäi kesken. Sittemmin pelkästään jo olemassa olleen listan ylläpito (uusien isäämiset, myytyjen/vaihdettujen poistamiset) alkoi menemään niin mahdottomaksi että luovuin projektista.

      Toinen suuri ongelma on että kasvettuani "isoksi" olen joutunut jakamaan aikaani myös muille tehtäville kuin harrastuksilleni (perhe), enkä enää ehdi lukemaan kaikkea.

      Kolmas ongelma, perheellisellä, on kokoelmien säilytys. Ne pitää pakata ja arkistoida nin etteivät pienet tahmatassut saa niitä käsiinsä. Ja senkin jälkeen kun tassut ovat kuivuneet, täytyy kokoelman arkaluontoisimmat kappaleet pitää poissa lasten kätösistä. Tämä tietysti johtaa siihen että rakkaat sarjikseni ovat paketoituina varastoissa ja komeroissa ja niistä nauttiminen ei ole itsestään selvää.

      Tiedän, olen addiktoitunut. Varoittavana esimerkkinä kaikille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe