Baravo one tietäjiä? vesivuoto pakoputkessa

Anonyymi

Eli nyt venettä laskiessa alkoi pilssiin tulla vettä nopeudella 20 L / 10 min. Ajoin sitten testimielessä veneen trailereineen veteen niin että vetolaite oli puoleen väliin vedessä. Vettä tulee vetolaitteen sisäpuolisen kilven alareunassa olebasta syvennyksestä. Siinä on lähellä jotain letkujen , ilmeisesti trimmin läpivientejä. Otin kuvankin kohteesta. Sitten kotona kokeilin puutarhaletkulla laittaa vettä ulkopuolelta pakoputkeen, tässä kun on avonainen se ulkopuolinen pakopalje. Vettä alkoi taas valua pilssiin. Eli vuoto on pakojärjestelmässä. Onko kellään kokemusta , miten kyseinen vaiva korjataan? Vesille ei ole muuten asiaa. Vuotokohta on pahassa paikassa moottorin alla.

5

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No jo pomppas, täällä oli 2v sitten sama homma. Vika oli pakoputkessa. Sinne oli syöpynyt pistemäisiä reikiä.
      Vene ylös, kone pois, uusi pakoputki. Vaatii vähän erikoisemman hylsy, et saa pultit sieltä alhaalta auki. Päivän homma...

• Anonyymi

Eli tarkoitat pakoputkella sitä metallista osaa , joka on kiinni siellä kilvessä ja jonka toiseen päähän tulee pakoletkun pätkä , joka taas tulee turbon ulostuloon kiinni, ja siihen kylkeen tulee myös poistuva merivesi mukaan.

• Anonyymi

Mjoo , eli kilvestä moottooriin tuleva,/menevä aluminseos putki. Typical vika sanoivat kivitiskillä. Maadoitukset pitäs olla kunnos.. mit kai ne sen 30 v kestää....
      Mulla v8. Sori kirotusvihreet jallupullo alla ja lasir hukassa..

• Anonyymi

Ei mitään itekki oon juonu kaikkee muuta muttei Jallua. Mullahan on diesel, mut alumiinia kai tuokin on. Mulla se ei kyllä vesi tule pakoputken kyljestä vaan sieltä kilvestä päin jostain. Pakko kai on nyt rakentaa katos ja nosturia varten pukit jne.

• Anonyymi

Yeep, vuotokohra nimenomaan siellä ihsn slimmasa paikassa, tarttis olla hiiren kokonen ja härän voimat ni pystyis vaihtaan ilman koneen irrotusta. Näin ite pähkäilin ku 355 nosteltiin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      28
      3151
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      35
      2874
    3. 150
      2358
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2299
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1970
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      396
      1778
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      110
      1723
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      323
      1630
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      15
      1492
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1489
    Aihe