Tekstiviestivahvistus ei tule puhelimeen, olen jo viikonajan soitellut asiakaspalveluun, luvataan korjata asia mitään ei tapahdu, tili on
S-pankissa.
Mitä tehdä?
Tekstiviestivahvistus
29
6375
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se aikaisemin tullut?
- Anonyymi
On toiminut vuosia, viikko sitten lakkas toimimasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On toiminut vuosia, viikko sitten lakkas toimimasta.
ootko vahingossa laittanu puhelimeen sen pankki numeron estot päälle, joskus joku oli vahingossa laittanu ja sillonhan ne txt-viestitkään ei tule perille....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ootko vahingossa laittanu puhelimeen sen pankki numeron estot päälle, joskus joku oli vahingossa laittanu ja sillonhan ne txt-viestitkään ei tule perille....
Ei ole estoja päällä, tarkisettu.
- Anonyymi
Onko sitä vahvistusta tuolien. Esim. OP selaimessa se tapahtuu sovelluksen, ei tekstiviestin kautta.
- Anonyymi
S-pankin tunnusluku taulukko vaatii tekstiviesti vahvistuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S-pankin tunnusluku taulukko vaatii tekstiviesti vahvistuksen.
Minne voi tehdä valituksen pankin toiminnasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne voi tehdä valituksen pankin toiminnasta?
:Minne voi tehdä valituksen pankin toiminnasta?
https://www.finanssivalvonta.fi/
- Anonyymi
Voisiko olla että tapahtumat pitää vahvistaa S-Mobiilissa? Eli Minä / tunnistaudu.
- Anonyymi
Anteeksi, mutta mistä tekstiviestivahvistuksesta oikein on kysymys? Sehän on vasta äskettäin tullut S-pankkiin nettipankissa laskuja maksaessa. Ei sellaista ole vuosikausia ollut, niinkuin tuolla edellä sanottiin.
- Anonyymi
Kun kirjaudut S-Pankin verkkopankkiin tunusluku taulukolla, niin pitäisi tulla puhelimeen tekstiviesti vahvistus pyyntö, mutta kun ei tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kirjaudut S-Pankin verkkopankkiin tunusluku taulukolla, niin pitäisi tulla puhelimeen tekstiviesti vahvistus pyyntö, mutta kun ei tule.
S-Pankki parantaa tunnuslukutaulukon turvallisuutta entisestään tekstiviestivahvistuksella, joka lähetetään asiakkaan puhelimeen maksuja vahvistaessa tai verkkopankkiin kirjautuessa. Vahvistus tulee käyttöön keskiviikkona 26.2.
Jatkossa kun kirjaudut verkkopankkiin tai vahvistat maksuja verkkopankissa tunnuslukutaulukon avulla, lähetämme matkapuhelimeesi tekstiviestinä vahvistuskoodin. Kirjautuminen tai maksu vahvistetaan sen avulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S-Pankki parantaa tunnuslukutaulukon turvallisuutta entisestään tekstiviestivahvistuksella, joka lähetetään asiakkaan puhelimeen maksuja vahvistaessa tai verkkopankkiin kirjautuessa. Vahvistus tulee käyttöön keskiviikkona 26.2.
Jatkossa kun kirjaudut verkkopankkiin tai vahvistat maksuja verkkopankissa tunnuslukutaulukon avulla, lähetämme matkapuhelimeesi tekstiviestinä vahvistuskoodin. Kirjautuminen tai maksu vahvistetaan sen avulla.Olen jo 10 päivää odottanut ongelman ratkaisua, mitään ei tapahdu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo 10 päivää odottanut ongelman ratkaisua, mitään ei tapahdu.
Tuleeko ylipäätään mitään tekstiviestejä läpi? Jos ei, niin operaattorilla (Telia, Elisa tai mikä-se-onkaan) on jotain häikkää.
- Anonyymi
Olet maksanut puhelinlaskusi?
- Anonyymi
Mulla meni S-pankin tekstiviestit tekstiviestisovelluksen roskasisältö ja estetyt kansioon, siellä oli ne kaikki vahvistusviestit mitä olen pyytänyt lähettämään.
Ongelma löytyi googlella kuten tämä keskustelukin:D- Anonyymi
Kiitos tästä, ongelma ratkesi minullakin :)
- Anonyymi
Onko tili kaapattu??? Meinaan vain että jos tili on on onnistuttu kaappaamaan niin Puh numero on vaihdettu
- Anonyymi
Itseäni aina on S-pankki palvelut toimineet hyvin. En käytä pankki tunnuksia tietoinen valintani.. Jos asioitani pankissa hoida? Menen Itä-Keskus Prisma pankki palvelu pisteeseen.On auki kaikki päivät paitis suljettu Sunnuntai ja pitkät aukiolo ajat! Joten töistäkin hyvin kerkiää ja lauantai vapaa päiväni .Palvelu todella laadukasta.En osta luotolla mitään.Pankki hoitaa perusmaksuni suoramaksuna.
- Anonyymi
Korjaa puhelinnumerosi oikein järjestelmään.
- Anonyymi
Itse olen op asiakas enkä muista enää koodia! Toisaalta kun käyttää mobiilia omien asioitten kanssa, niin on se vahvistuskoodi laskussa!
- Anonyymi
Sama ongelma. Ei ole kiinni selaimesta, puhelinnumero on oikein, viestit tulee läpi eli ei operaattorilla häikkää ja roskapostikansio on tyhjä. Vahvistuskoodia ei vaan tule vaikka on oikea puhelinnumero. Yritän siis uudelle laitteelle laittaa S-pankkia mutta näyttää siltä että pysynki vanhassa puhelimessa jos tästä ei tuu mitään.
Viestiä laitettu asiakaspalveluun mut vähän pelottaa etteivät tee mitään. - Anonyymi
Ei toimi niin ei toimi.
Nämä monopoliasemassa olevat liikkeet ( S ja Kesko) eivät välitä tuon taivaalista mistään, pistävät kaikki sinut syylliseksi.
Näin Neuvostoliitossa. - Anonyymi
Täällä sama ongelma vanhemman sukulaisen kännykän kanssa kohta kuukauden ajan. S-pankin tekstiviestivahvistukset eivät tule hänen vanhaan kännykkäänsä, joten ei pääse tililleen. On kokeiltu kaikkea, oltu yhteyksissä s-pankkiin ja operaattoriin. Viimeiseksi ehdotettu kännykän vaihtoa uuteen, mutta vanhemman henkilön tapauksessa toki uuden opettelu on aina hankalaa, joten yritetään vielä keksiä muita keinoja ja selvitellä asiaa. Jotakin operaattori selitti 4g-uudistuksesta, että sen takia eivät s-pankin viestit tulisi läpi, mutta miten sitten (oletettavasti ainakin) kaikki muut viestit tulevat? Minun järkeen ei käy, että kys.pankin viestit eroaisivat jotenkin muista viesteistä. Kovasti kaupittelivat omia tuotteitaan, liekö sitten ollut vain taka-ajatuksena saada meidät ostoksille...
Tarkoituksena kuitenkin ennen uuden kännykän ostoa yrittää löytää jostakin toinen kännykkä, jolla testata, tulevatko viestit sitten läpi. sim-kortti vain on vanhaa, isoa mallia, niin ei ihan jokaiseen moderniin kännykkään mene (esim. omaani). Eikä uudenkaan kännykän kanssa ole takuita, alkavatko viestit tulla läpi. Apua otetaan vastaan, jos jollain on lisää tietoa asiasta.- Anonyymi
Selviskö tää ongelma?
- Anonyymi
Minullakaan ei vahvistusviestit tulleet läpi. Ongelma oli puhelimen asetuksissa, oli pelkkä 2G päällä. Kun laitoin kaikki päälle 5G asti niin heti tuli!
- Anonyymi
Siitä on muuten vuosia aikaa, kun pankki on pyytänyt tekstiviesti vahvistusta. Taisi olla joku aivan oman talouden ulkopuolinen juttu, kun sain maksun yhteydessä ilmoituksen, että saan tekstiviestin jossa on turvakoodi.
Enää ei ole mitään itse määritettyä koodia vaan se vaihtuu ja tulee pankkitunnuksen haltijan puhelimeen. Korjasin vian kirjautumalla gr-koodilla verkkopankkiin. Silloin homma onnistui
sama ongelma. mutta kokeilin gr.koodilla kirjautmista ja sillä homma onnsitui
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi627443Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."
Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se164894Samuli Vasala vakava tauti
Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h133545- 1102670
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän631994En voi oikein lähestyä sinua nainen
koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???711905- 591686
Sydän on niin rikki
Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso621661- 771453
Laaja törkeä petos- ym. kokonaisuus Kajaanissa
Että semmoista. https://www.kaleva.fi/poliisi-paljasti-valtavan-rikosvyyhdin-kajaanissa/11404894441441