Elämä voi olla kurjaa..

Anonyymi

Kun joutuu elämään ilman sitä..
Että jos miehet joutuu olla ilman , niin joutuu näköjään olemaan naisetkin..
Että se siitä intohimosta..

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikka kirjoituksessa on ikävää ilmassa niin on se jotenkin hauska samaan aikaan :D

      • Anonyymi

        Niin , surkuhupaisaa kyllä.
        Tosiasiassa hymy on hyytynyt ajat sitten.
        Olen kuin joku traaginen clowni , arjessaa hymyilee mutta sieluun sattuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin , surkuhupaisaa kyllä.
        Tosiasiassa hymy on hyytynyt ajat sitten.
        Olen kuin joku traaginen clowni , arjessaa hymyilee mutta sieluun sattuu..

        Tämä edellinen (11.28)on aloittajalta.


    • Anonyymi

      Tasan yhden kerran seksiä tänä vuonna hänen kanssaan, muita en halua. Sooloseksiä en laske, se on paineen purkua. Silkkaa kärsimystähän tämä on, kun on hyvin seksuaalinen. Ja nainen tarvitsee myös spermaa ollakseen onnellinen. Ihan tutkittu juttu. Ei ole normaalia tämä, elämänhalu hiipuu vähitellen.

      • Anonyymi

        Ai haluat tasan yhden kerran tänä vuonna seksiä hänen kanssaan? Aika vähällä tulet toimeen :s


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai haluat tasan yhden kerran tänä vuonna seksiä hänen kanssaan? Aika vähällä tulet toimeen :s

        Tule jo olen tässä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai haluat tasan yhden kerran tänä vuonna seksiä hänen kanssaan? Aika vähällä tulet toimeen :s

        Ei se ole multa pois, jos luetun ymmärtäminen ei suju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule jo olen tässä!!!

        Menen suihkuun niin koputa kovaa oveen jos tuut!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menen suihkuun niin koputa kovaa oveen jos tuut!!

        Hyvä että on tasapuolista.
        Hähähjää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että on tasapuolista.
        Hähähjää

        Olipas sadistinen kommentti joltain.


    • Anonyymi

      Mieluummin seksitön elämä kuin joku hyväksikäyttö suhde. Tämän tajuaa vasta aikuisena. Mut parempi myöhään.

    • Anonyymi

      Naiset kyllä pärjää miehiä paremmin ilman seksiä ja hyvin ilmankin sitä.

      • Anonyymi

        Kyllä, naisilla on kiva tapa hoitaa seksielämä. Ei tarvii käyttää edes rahaa siihen.


      • Anonyymi

        Seksi on ihmisen normaali perustarve , miksi pitäisi olla ilman??
        Se vaan mistä ihmiset viehättyy , on eri asia.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On se kurjaa. Ja kaikista kurjinta on elää puutteessa av(i)oliitossa, jos oma moraali ei anna myöten pettämiseen ja jos mikään keskustelu tai viettely ei auta ollenkaan. Useamman vuoden kokemuksella sanon tämän. Sinkkuna voi valita itse selibaatin tai odottaa häntä omasta valinnasta tai voi halutessaan hakea s-seuraa pahimpaan turhautumiseen. Silloin nuo kaikki on omia tietoisia valintoja. Sen sijaan varattuna on kuin vankilassa varsinkin jos läheisyys, vuorovaikutus, keskustelu ja kosketus myös puuttuu samalla ja tilanne on jatkunut vuosia. Todellakin on kyseessä perustarpeista, itse oot hoituu myös yksin tarvittaessa. Siis vaikka on kyse seksistä, ei se silti ole kyse vain seksistä vaan koko parisuhteesta ja puolison systemaattisesta torjunnasta.

      Itse olen vapautunut jo n. 9kk sitten parisuhteen velvollisuuksista ja kulissinkin purku on selvä ja toteutusta suunniteltu. Kun olen taas suhteessa (toivottavasti Hänen kanssa), minua ei pidättele mikään. Nyt tekee usein monta kertaa päivässä mieli, näen hänestä kuumia unia. Hän saa minut haluamaan, vaikka emme ole tai ole olleet suhteessa koskaan vielä. Tällä Ässällä tunteet vaikuttaa voimakkaasti haluihin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe