neuroleptit ja hapenpuute

Anonyymi

Aiheuttaako neuroleptit jollain lailla hapenpuutetta. Usein näkee vähän hitaalla käyviä ihmisiä, joilla on suu auki. Tarkoitan, että pitääkö hengittää suun kautta jotta saa riittävästi happea.

17

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voin sanoa, että kyllä aiheuttavat. Hengittäminen on todella vaikeaa, eikä meinaa saada millään tarpeeksi happea. Neuroleptejä käytettäessä täytyisi olla jokin lisähappea antava laite jatkuvasti käytössä. Ainakin Risperdal ja Risperidon ovat järkyttäviä, koska tukehtumisen tunne on painajaismainen. Mutta välittävätkö psykiatrit tästä ongelmasta? Eivät pätkän vertaa.

    • Anonyymi

      Vahva lääkitys näkyy joskus myös ulospäin.
      Juuri tuo että on suu auki ja kasvot ovat muutenkin vähän apaattisen näköiset.
      Myös kävelystä pystyy huomaamaan kun kädet roikkuvat sivulla eivätkä liiku edestakaisin kuten normaalisti kävellessä.

      Olen joskus käyttänyt neuroleptejä mutta en huomannut hapen puutteen tunnetta.
      Silloin kun lääkitykseni oli rankka myös istuessani " heijasin " itseäni edestakaisin.

      Vähäisellä lääkemäärällä ei välttämättä tule tällaisia oireita.

      • Anonyymi

        Kyllä tuohon muutkin elämäntavat vaikuttavat. Harvoin skitsofreenikko on huippu-urheilija tai seurapiirien viihdyttäjä.


    • Anonyymi

      Ensin oli opioidit ja saadakseen niistä runsaasti rahaa tohtorit teki teorioita ihmisen näkymättömästä sisimmästä (psyyke)
      Ja oli pakko leimata ihmisten näkymttömiä sisimpiä tautisesksi, koska vain tautia voi lääkitä opioideilla,

      Siitä alkoi maapallon suurin huijaus : psykiatria.

      Kun insuliinilla oli kova hinta, psykiatrit merkkasi valtavan joukon ihmisiä skitsofreenikoksi, ja valehtelivat se paranee insuliinilla, kun insuliinin hinta laski, psykiatrit sanoi ei insuliini enää parannakaan skitsofreniaa, jota noilla ihmisillä ei koskaan ollutkaan.

      Sama on litiumien ja muiden kanssa jos pillereillä saa vährmmän kuin300 €/kk kelalta nypittyä rahaa, sen vaikutus lakkaa heti tautiin jota ihmisellä ei koskaan ole ollutkaan.

      Pitää olla suoraan sanottuna manipuloitava, ellen sanoisi ajattelematon on se joka koululääketieteen huijaus teorioita uskoo ihmisen näkymättömästä sisimmästä.

      Ja sadistinen natsi on se tohtori joka toisia mielisairaaksi solvaa.
      Ja psykopaatti on se tohtori joka ei sitä kadu

      Ja super typerys on se joka uskoo että.maksaa, munuaisia ja haimaa myrkyttämällä näkymätön sisin paranee.

      PDYSYKIATRIT TEKEVÄT KEMIALLISEN EPÄTASAPAINON HERMOMYRLYILLÄÄN,
      KENELLÄKÄÄN EI OLE KEMIALLSTA EPÄTASAPAINOA, SIKSI DOBA, SEROTONIINI JA MUITA ARVOJA RI MITATA LABRASSA, ETTÄ IHMISET EI HUOMAA ETTÄ HEITÄ HUIJATAAN.

      Valtio ei ole kelvollinen nyky myodossa huolehtimaan eikä turvaamaan sitä että kansaa ei myrkytetä. maamme julkishallinto on autoritaarisempi ja raskaampi kone muutokseen kuin soviet venäjä, joten suomen itsenäisyyden aikana mitään kansan elämää ja kohtaloa parantavia muutosksia ei tule tapahtumaan, koska autoritaari julkishallito pitää kansan mielipiteitä naurettavina ja kansaa potkittavana roskana, (kuin pphjois korean johtaja) jota saa kaupata hermomyrkky tehtaille orjaksi valheilla, suomi naulaa sen päälle oikeusvaltion leiman ja asia on käsitelty.
      Ei tallainen maapallon jäykin järjestelmä pysty koskaan muuttumaan kuin pahempaan suuntaan.


      Vasta sitten kun maamme on kansanäänestys yhteiskunta voimme äänestää KELA KORVAUKSEN POIS HERMOMYRKYILTÄ,
      eli kun.hermomyrkyillä ei ole maksajaa, niillä ei silloin tapeta kansaa. Niin kauan kuin rahoittaja on ihmisiä myydään kauppatavarana hermomyrkky tehtaille väkivalloin, joka osoittaa järkyttävän koululääketieteen tohtoreisden ahneuden ja äärimmäisen vaarallisen todellisen luonteen eli barbarismin.



      Me olemme samassa tilassa kuin soviet 1970 me emme voi muuttaa emmekä poistaa niitä asioita elämästämme joista kärsimme, koska juolkishallinto on yhtä jäykkä sosialistinen koneisto kuin bresnevin venäjä, ainoa ero on että täällä KGB ei hengitä niskaan, mutta pidättää kyllä terkkarista suoraan jos krisoit julkishallintoa tai psykiatriaa tai mitään yhteiskunnan MAHTI raha rakennelmia..esuskuntaa saat kritisoida..mutta kritisoipa julkisterveyttä, julkishallintoa tai psykiatriaa,
      Silloin suomen virkamiehistö on kuin stalinin KGB
      Ja pidättää jos erehdyt valtion terveyteen menee päänsärkyjäs valittaa, suomi on anakrampi kuin stalinin hallinto, sen tunnet siitä kun rautapihdit julmin ilmein kostoksi kritiikistä napsahtaa niskaasi ja sinua viedään kuin kulakkia kommunismissa mielisairaalaan, jotka toimivat myös poliitrisina eli kritiikistä kidutus paikkoina..

      Sen koettuasi pelkäät suomea ja sen kauhu julkishallintoa ja julkiterveyttä joka on näyttänyt stalin kasvonsa.

      Yhdessä koko julkishallinto harjoittaa tätä poliittista kidutusta kriitikoille ja antisosialisteille..
      Eli yhtä turha suomessa on silloin hakea oikeuksia kuten stalinin hallinnolta stalin vainoista.

      Meillä haetaan oikeutta julkishallinnon mielivallasta julkishallinnolta (avi) joka ei ole tähän päivään mennessä käsitellyt yhtä ainutta julkisesta tehtyä valitusta,
      Ainoastaan yksityisen tekemät virheet käsitellään.

      • Anonyymi

        Siis, on onhan minulla risperdal, mutta se ei tee minusta hitaalla käyvää, tai aiheuta hapen puutetta, seksuaalinen halukkuus on ainakin lisääntynyt, aivotoiminta ihan suhteellisen hyvä, ja tietysti on vähän ylipainoa, joten ei mahdottoman hyvä lääke, minun aikaisempi ehdotus oli ihan hyvä, kun mietit sitä tarkemmin. Eikös itse kuuluisa Freud sanonut että, ihminen on onnellisimmaan kun saa rakastella, eikä työtä tehdessä? Taitaa Freud olla yksinkertainen kun pistää työn ensisijaiseksi, ihmisen luontaisten taipumusten edessä? En edes minä ole sen verran yksinkertainen.🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis, on onhan minulla risperdal, mutta se ei tee minusta hitaalla käyvää, tai aiheuta hapen puutetta, seksuaalinen halukkuus on ainakin lisääntynyt, aivotoiminta ihan suhteellisen hyvä, ja tietysti on vähän ylipainoa, joten ei mahdottoman hyvä lääke, minun aikaisempi ehdotus oli ihan hyvä, kun mietit sitä tarkemmin. Eikös itse kuuluisa Freud sanonut että, ihminen on onnellisimmaan kun saa rakastella, eikä työtä tehdessä? Taitaa Freud olla yksinkertainen kun pistää työn ensisijaiseksi, ihmisen luontaisten taipumusten edessä? En edes minä ole sen verran yksinkertainen.🤔

        Minullakin on Risperdal ja välillä Risperidon. Kaikki seksuaaliset tunteet ovat kuolleet, ja painan nykyisin noin 150 kg. Lisäksi tajunnantasoni on laskenut voimakkaasti. Ja hengitysvaikeudet ovat ihan hirveät. Pystyn kävelemään vain 10 cm
        pituisia askeleita. Kaikenlisäksi olen saanut diabeteksen liikkumattomuuden takia, jonka Risperidon on aiheuttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin on Risperdal ja välillä Risperidon. Kaikki seksuaaliset tunteet ovat kuolleet, ja painan nykyisin noin 150 kg. Lisäksi tajunnantasoni on laskenut voimakkaasti. Ja hengitysvaikeudet ovat ihan hirveät. Pystyn kävelemään vain 10 cm
        pituisia askeleita. Kaikenlisäksi olen saanut diabeteksen liikkumattomuuden takia, jonka Risperidon on aiheuttanut.

        Ketä tuota uskoo? Olet aika hauska, väsyttää, kylläkin risperdal jonkisen verran ja tuntuu että olen pettänyt hyvän kaverin, joskus haaveilee siitä kaverista, mutta ei viitsi pitää yhteyttä kun tuntuu kuin olisin jonkin sortin pettymys hänelle, se on mielessäni että petän hänen odotukset, mutta hän voi tulla aina minua moikkaamaan kesän jälkeen, tai oikeastaan kummassa haluat että olen alhaalla vai ylhäällä? Taidan tietää vastauksen, mutta kysyn vielä. Pääsisit oikein kunnolla herkuttelemaan minulla, vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä tuota uskoo? Olet aika hauska, väsyttää, kylläkin risperdal jonkisen verran ja tuntuu että olen pettänyt hyvän kaverin, joskus haaveilee siitä kaverista, mutta ei viitsi pitää yhteyttä kun tuntuu kuin olisin jonkin sortin pettymys hänelle, se on mielessäni että petän hänen odotukset, mutta hän voi tulla aina minua moikkaamaan kesän jälkeen, tai oikeastaan kummassa haluat että olen alhaalla vai ylhäällä? Taidan tietää vastauksen, mutta kysyn vielä. Pääsisit oikein kunnolla herkuttelemaan minulla, vai mitä?

        Vastaa vain. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa vain. 🙂

        Ylhäällä tarkoitan vanhempien paikkaa, alhaalla omaa paikkaa. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä tuota uskoo? Olet aika hauska, väsyttää, kylläkin risperdal jonkisen verran ja tuntuu että olen pettänyt hyvän kaverin, joskus haaveilee siitä kaverista, mutta ei viitsi pitää yhteyttä kun tuntuu kuin olisin jonkin sortin pettymys hänelle, se on mielessäni että petän hänen odotukset, mutta hän voi tulla aina minua moikkaamaan kesän jälkeen, tai oikeastaan kummassa haluat että olen alhaalla vai ylhäällä? Taidan tietää vastauksen, mutta kysyn vielä. Pääsisit oikein kunnolla herkuttelemaan minulla, vai mitä?

        Tule katsomaan, jos et usko. Saat kuulla koko tarinan. Olen psykiatrian uhri oikein isoilla kirjaimilla. En meinaa edes pystyssä pysyä.


    • Anonyymi

      Kyllä risperidon on aika kovan luokan myrkky kuten muutkin psykoosilääkkeet.Hengitys vaikeuksien lisäksi aiheuttaa sydämen rytmihäiriöitä.Mikäli käyttää psykoosilääkkeitä kannattaa tutustua haittoihin alla olevasta linkistä jotta osaa tunnistaa ne.

      https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=lam00033

      Psykoosilääkkeiden haittavaikutukset

      Lihasjäykkyys ja pakkoliikkeet
      Hitaasti kehittyvät pakkoliikkeet
      Väsymys
      Suun kuivuminen, ummetus ja muut antikolinergiset haittavaikutukset
      Seksuaalitoimintojen häiriöt
      Painonnousu ja diabetes
      Kuukautishäiriöt ja maidoneritys
      Verenpaineen lasku ja huimaus
      Verisolujen määrien muutokset
      Sydänvaikutukset
      Kouristuskynnyksen alentuminen
      Syljen eritys
      Pahanlaatuinen neuroleptioireyhtymä
      Aivoverenkierron häiriöt
      Lämmönsäätelyn häiriöt
      Herkkyys auringonvalolle

      • Anonyymi

        Tunnistan useita noista oireista itselläni. Vaoherkkyyskin on ihan sietämätöntä. Se koskee myös sähkövaloa. On painajaismainen tunnelma. Lisäksi öisin hirveitä painajaisia, niin että ei uskalla nukkua. Kun omen vähentänyt merkittävästi lääkettä, painajaiset ovat lähes loppuneet. Lääke on aiheuttanut paljon enemmän ongelmia kuin "sairaus" itse. Sitten ihmetellään hoitovastaisuutta. Aivopestyjä kun ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistan useita noista oireista itselläni. Vaoherkkyyskin on ihan sietämätöntä. Se koskee myös sähkövaloa. On painajaismainen tunnelma. Lisäksi öisin hirveitä painajaisia, niin että ei uskalla nukkua. Kun omen vähentänyt merkittävästi lääkettä, painajaiset ovat lähes loppuneet. Lääke on aiheuttanut paljon enemmän ongelmia kuin "sairaus" itse. Sitten ihmetellään hoitovastaisuutta. Aivopestyjä kun ovat.

        Ei noissa psykiatriapiireissä mistään keskustella. Siinä on otettava oman elämän ohjaus omiin käsiin. Itse kuitenkin tietää, mistä on kyse omassa elämässä. Psykiatriassa pidetään täytenä hulluna, sanoi sitten mitä tahansa. Ja liian rehellinen ei kannata olla. Kovan psykiatrian koulun moneen kertaan läpikäyneenä voin sanoa, että kannattaa irroittautua siitä mahdollisimman nopeasti pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noissa psykiatriapiireissä mistään keskustella. Siinä on otettava oman elämän ohjaus omiin käsiin. Itse kuitenkin tietää, mistä on kyse omassa elämässä. Psykiatriassa pidetään täytenä hulluna, sanoi sitten mitä tahansa. Ja liian rehellinen ei kannata olla. Kovan psykiatrian koulun moneen kertaan läpikäyneenä voin sanoa, että kannattaa irroittautua siitä mahdollisimman nopeasti pois.

        Mulla hämärtyi näkö käyttäessäni abilifyta


    • Anonyymi

      Kuuluukohan nuo niihin selosteissa mainittuihin ekstrapyramidaalioireisiin...
      t. lääketehtaan lähetti

      • Anonyymi

        Kukkuu. Keho tarvitsee jotain, missä se saa kokea onnistumisia. Itte vedän lääkkeitä, ehkä, koska häviän tyyliin joka viikko tietyissä yhteiskunnan hyväksymissä (lukion kirja PS1-PS5 mainitaan sosiaalinen taso, liittyy) koitoksissa. En saane enää töitä. En osaa pelata lautapelejä, yhtä nopeasti arvioiden siirron kuin osa muita. En koodaa yhtä paljon yhtä nopeasti. Täällä on myös sanonta: kell' onni on, sen se tyyppi kätkee varmasti, tjsp.

        Enivei, häviöiden jälkeen on kroppa täynnä katkeruutta. Se lievittyy mömmöillä. Joskus toisaalta mömmöt saattavat esim. vaikuttaa liian kirpeiltä. En viitsi nimitellä niitä sen enempää. Ehkä suun jokin hermopolku on tullut lääkkeen... tielle? Niin sanotusti? Psykiatriakäynneillä on joskus olo, että itse on tullut lääkkeiden tielle, kun ja jos niistä raportoi mahdollisia haittoja...


    • Anonyymi

      Kuinka rakennetaan dynamiittipötkö

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe