Mitä lääkettä käytätte allergioidenne hoitoon? Esim. koivuallergiaan?
Ja mikä oikeasti auttaa?
Mitä lääkettä?
9
2901
Vastaukset
- extalkkari
auttaa, kysy apteekista.
- äiti
Pojallani on kokeiltu useammanlaista. Tehokkaimmaksi on osoittautunut Telfast. Se on reseptilääke. Helpottaa parhaiten oireita, täysin kokonaanhan sekään ei poista koska on vaikea allergia, pahinta mallia leppä, koivu, kaikki heinät.
- punasilmänuhanenä
Kokeilemalla vain löytyy tehokkain. Itselläni se on tällä hetkellä Loratadin. Kokeillut olen varmaan yli 10 eri antihistamiinia. Kannattaa hankkia reseptilääkkeenä ja 100 kpl pakkaus, se tulee huomattavasti halvemmaksi kuin pienet pakkaukset.
- kokeillu
oletko kokeillut homeopatiaa. Mä ja mun poika pärjätään sillä eikä väsytä niinku antihistamiinit. Nyt nauttii keväästäkin.
- Nella
Flixonase, Glinor ja Zyrtec. Lisäksi Duactia kuureina aina kun on tarve.
- kokenut duha dedä
olen käyttäny allergialääkkeitä laidasta laitaan,sitten törmäsin tähän duactiin...se on helpottanut oloa eniten,yllättäen se on myös kalliimmasta päästä!
- Vippe2
Disofrol reseptilääke on auttanut vuosia.Kokeilin ihan uuttakin alkukeväästä, mutta sen teho loppui kuudessa tunnissa!
- xxx
Kyllä kannattaisi vaan mennä allergialääkärille, tettää testit ja niiden perusteella antaa allergialääkärin päättää sopiva lääkitys. Itse käytän Aeriusta koko siitepölykauden silmätippoja ja nenäsumutetta tarvittaessa. Myös kortisonisilmätippoja käytän, jos on todella paha siitepölyvuosi...
- jenna
Kokeilemalla löytyy sopiva antihistamiini ja kannattaa kysellä apteekista halvempaa, kuin esim. Zyrtec. Samaa vaikuttavaa ainetta halvemmisakin. Aina ei antihistamiini riitä, vaan nenä-silmäoireisiin nenäsumute ja silmäoireisiin silmätipat. Myös siitepölyallergia aikaan saattaa olla ns. ristiallergia, eli raat juurekset, hedelmät, kuten esim. raaka porkkana, omena, päärynä. Lääkäriin kannattaa mennä, sillä reseptillä lääkkeet halvemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873418
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212123Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621964
- 1141926