Mitä lääkettä käytätte allergioidenne hoitoon? Esim. koivuallergiaan?
Ja mikä oikeasti auttaa?
Mitä lääkettä?
9
2908
Vastaukset
- extalkkari
auttaa, kysy apteekista.
- äiti
Pojallani on kokeiltu useammanlaista. Tehokkaimmaksi on osoittautunut Telfast. Se on reseptilääke. Helpottaa parhaiten oireita, täysin kokonaanhan sekään ei poista koska on vaikea allergia, pahinta mallia leppä, koivu, kaikki heinät.
- punasilmänuhanenä
Kokeilemalla vain löytyy tehokkain. Itselläni se on tällä hetkellä Loratadin. Kokeillut olen varmaan yli 10 eri antihistamiinia. Kannattaa hankkia reseptilääkkeenä ja 100 kpl pakkaus, se tulee huomattavasti halvemmaksi kuin pienet pakkaukset.
- kokeillu
oletko kokeillut homeopatiaa. Mä ja mun poika pärjätään sillä eikä väsytä niinku antihistamiinit. Nyt nauttii keväästäkin.
- Nella
Flixonase, Glinor ja Zyrtec. Lisäksi Duactia kuureina aina kun on tarve.
- kokenut duha dedä
olen käyttäny allergialääkkeitä laidasta laitaan,sitten törmäsin tähän duactiin...se on helpottanut oloa eniten,yllättäen se on myös kalliimmasta päästä!
- Vippe2
Disofrol reseptilääke on auttanut vuosia.Kokeilin ihan uuttakin alkukeväästä, mutta sen teho loppui kuudessa tunnissa!
- xxx
Kyllä kannattaisi vaan mennä allergialääkärille, tettää testit ja niiden perusteella antaa allergialääkärin päättää sopiva lääkitys. Itse käytän Aeriusta koko siitepölykauden silmätippoja ja nenäsumutetta tarvittaessa. Myös kortisonisilmätippoja käytän, jos on todella paha siitepölyvuosi...
- jenna
Kokeilemalla löytyy sopiva antihistamiini ja kannattaa kysellä apteekista halvempaa, kuin esim. Zyrtec. Samaa vaikuttavaa ainetta halvemmisakin. Aina ei antihistamiini riitä, vaan nenä-silmäoireisiin nenäsumute ja silmäoireisiin silmätipat. Myös siitepölyallergia aikaan saattaa olla ns. ristiallergia, eli raat juurekset, hedelmät, kuten esim. raaka porkkana, omena, päärynä. Lääkäriin kannattaa mennä, sillä reseptillä lääkkeet halvemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045281Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy17610821Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369691Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858498Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok02850Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282202- 321485
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261470