Mitä lääkettä käytätte allergioidenne hoitoon? Esim. koivuallergiaan?
Ja mikä oikeasti auttaa?
Mitä lääkettä?
9
2871
Vastaukset
- extalkkari
auttaa, kysy apteekista.
- äiti
Pojallani on kokeiltu useammanlaista. Tehokkaimmaksi on osoittautunut Telfast. Se on reseptilääke. Helpottaa parhaiten oireita, täysin kokonaanhan sekään ei poista koska on vaikea allergia, pahinta mallia leppä, koivu, kaikki heinät.
- punasilmänuhanenä
Kokeilemalla vain löytyy tehokkain. Itselläni se on tällä hetkellä Loratadin. Kokeillut olen varmaan yli 10 eri antihistamiinia. Kannattaa hankkia reseptilääkkeenä ja 100 kpl pakkaus, se tulee huomattavasti halvemmaksi kuin pienet pakkaukset.
- kokeillu
oletko kokeillut homeopatiaa. Mä ja mun poika pärjätään sillä eikä väsytä niinku antihistamiinit. Nyt nauttii keväästäkin.
- Nella
Flixonase, Glinor ja Zyrtec. Lisäksi Duactia kuureina aina kun on tarve.
- kokenut duha dedä
olen käyttäny allergialääkkeitä laidasta laitaan,sitten törmäsin tähän duactiin...se on helpottanut oloa eniten,yllättäen se on myös kalliimmasta päästä!
- Vippe2
Disofrol reseptilääke on auttanut vuosia.Kokeilin ihan uuttakin alkukeväästä, mutta sen teho loppui kuudessa tunnissa!
- xxx
Kyllä kannattaisi vaan mennä allergialääkärille, tettää testit ja niiden perusteella antaa allergialääkärin päättää sopiva lääkitys. Itse käytän Aeriusta koko siitepölykauden silmätippoja ja nenäsumutetta tarvittaessa. Myös kortisonisilmätippoja käytän, jos on todella paha siitepölyvuosi...
- jenna
Kokeilemalla löytyy sopiva antihistamiini ja kannattaa kysellä apteekista halvempaa, kuin esim. Zyrtec. Samaa vaikuttavaa ainetta halvemmisakin. Aina ei antihistamiini riitä, vaan nenä-silmäoireisiin nenäsumute ja silmäoireisiin silmätipat. Myös siitepölyallergia aikaan saattaa olla ns. ristiallergia, eli raat juurekset, hedelmät, kuten esim. raaka porkkana, omena, päärynä. Lääkäriin kannattaa mennä, sillä reseptillä lääkkeet halvemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446