Olet niin seksikäs ja haluaisin vain nähdä sut. En päällisin puolin uskalla näyttää mitä tunnen sinua kohtaan. Kunpa näkisimme lähiaikoina niin pääsisin repimään vaatteet yltäsi. ;)
Mies oot kuuma
8
910
Vastaukset
- Anonyymi
🙂. Voit tulla riisumaan ne vaatteet, ei repimään, ethän tarkoita kirjaimellisesti, 🤔 Toivon mukaan. Kuitenkin, vaikka hylkäisit minut 1000 kertaa, 1 toivonpilkahdus antaa aina minulle voimaa.
- Anonyymi
Jos ap on nainen niin olisihan se miellyttävää
Kuinkahan kiihtynyt sitä itse olisi ;)- Anonyymi
Kai tiedät ettet ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai tiedät ettet ole?
AP en ole. Mutta mies olen. Ap en tiedä kuka ees on.
Mutta nainen jota kaipaan, joka myskin minua kapaa...
Hän nainen siis haluasi minut riisua ja... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AP en ole. Mutta mies olen. Ap en tiedä kuka ees on.
Mutta nainen jota kaipaan, joka myskin minua kapaa...
Hän nainen siis haluasi minut riisua ja...Meneppä rölli virvelille välillä menee aika smähmäiseksi taas
- Anonyymi
Töissä?
- Anonyymi
Haluaisin sinut nainen. Voitasko me t a v a t a siviilissä, eikä töissä?
- Anonyymi
Hyvät naiset, muistakaa aina, että miehet eivät ole ajatusten lukijoita, eikä selvänäkijöitä. Jos haluatte miestä, niin kertokaa se hänelle vieläpä yksiselitteisen ymmärrettävästi. Yksilöikää toiveenne ja kertokaa mitä todella haluatte, niin onnistumisprosenttinne nousee merkittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381