Helsingin teologisen pääsykokeet 2020

Anonyymi

Itse tein nyt Helsingin teologisen pääsykokeen. Vaikea sanoa miten meni.=) Aika näyttää. Toisaalta johonkin osasi vastata ja taas toisiin kysymyksiin ei niin vahvasti. Oma havainto oli että aika oli kuitenkin hieman liian tiukka omaan makuun.

Paljonko mahtoi olla osallistuneita?!

Mitä fiiliksiä ja tunnelmia muille jäi pääsykokeesta?

15

1056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mietin, että vähän tiukka aika oli. Saapa nähä miten meni sitten. En osaa sanoa kans vielä yhtään miten meni

• Anonyymi

Merimies kirkkoon sitten töhin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Merimies kirkkoon sitten töhin.

Ei sekään huono vaihtoehto olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sekään huono vaihtoehto olisi.

Hyvä että hoksasit!

• Anonyymi

Luitko paljon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luitko paljon?

Pikkulapsiarjesta käsin niin hyvin kuin pystyin. Ehkä sillain pari viimeistä viikkoa intensiivisemmin. Mutta en kyllä niin paljoa kokonaisuudessaan päässyt lukee kuin olisin halunnut. Entä itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkulapsiarjesta käsin niin hyvin kuin pystyin. Ehkä sillain pari viimeistä viikkoa intensiivisemmin. Mutta en kyllä niin paljoa kokonaisuudessaan päässyt lukee kuin olisin halunnut. Entä itse?

Ihan jees sain luettua. Mutta todellisuus selviää sitten kun tulokset tulee.

• Anonyymi

Oottako saaneet kutsua 2 vaiheeseen?

• Anonyymi

Kyllä vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vain.

Siis korjaus. En ole vielä saanut mutta odotan kutsua.

Onko joku saanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis korjaus. En ole vielä saanut mutta odotan kutsua.

Onko joku saanut?

Ei oo tullu , toki siinä lukee viimeistään 2 päivää ennen, mutta taisi käydä niin ettei pisteet riittäneet toiseen vaiheeseen....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo tullu , toki siinä lukee viimeistään 2 päivää ennen, mutta taisi käydä niin ettei pisteet riittäneet toiseen vaiheeseen....

Tänään tuli kutsu pääsykokeen 2. vaiheeseen. Näkeeköhän jostain paljonko ihmisiä osallistui pääsykokeeseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään tuli kutsu pääsykokeen 2. vaiheeseen. Näkeeköhän jostain paljonko ihmisiä osallistui pääsykokeeseen?

Sama, kutsu tuli. Yritin itsekin katsoa paljonko osallistui ja paljonko 2.vaiheeseen tarvitsi pisteitä mutta en löytänyt tietoa

• Anonyymi

2. vaihe tuli tehtyä. Nyt sitten odotellaan...

Mitä fiiliksiä porukalla?

• Anonyymi

Opiskelupaikka avautui. Nice.

Muita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 534
      8597
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3688
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      161
      1203
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      846
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      764
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      726
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      715
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe