Itse tein nyt Helsingin teologisen pääsykokeen. Vaikea sanoa miten meni.=) Aika näyttää. Toisaalta johonkin osasi vastata ja taas toisiin kysymyksiin ei niin vahvasti. Oma havainto oli että aika oli kuitenkin hieman liian tiukka omaan makuun.
Paljonko mahtoi olla osallistuneita?!
Mitä fiiliksiä ja tunnelmia muille jäi pääsykokeesta?
Helsingin teologisen pääsykokeet 2020
15
1056
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mietin, että vähän tiukka aika oli. Saapa nähä miten meni sitten. En osaa sanoa kans vielä yhtään miten meni
- Anonyymi
Merimies kirkkoon sitten töhin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merimies kirkkoon sitten töhin.
Ei sekään huono vaihtoehto olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sekään huono vaihtoehto olisi.
Hyvä että hoksasit!
- Anonyymi
Luitko paljon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luitko paljon?
Pikkulapsiarjesta käsin niin hyvin kuin pystyin. Ehkä sillain pari viimeistä viikkoa intensiivisemmin. Mutta en kyllä niin paljoa kokonaisuudessaan päässyt lukee kuin olisin halunnut. Entä itse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkulapsiarjesta käsin niin hyvin kuin pystyin. Ehkä sillain pari viimeistä viikkoa intensiivisemmin. Mutta en kyllä niin paljoa kokonaisuudessaan päässyt lukee kuin olisin halunnut. Entä itse?
Ihan jees sain luettua. Mutta todellisuus selviää sitten kun tulokset tulee.
- Anonyymi
Oottako saaneet kutsua 2 vaiheeseen?
- Anonyymi
Kyllä vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vain.
Siis korjaus. En ole vielä saanut mutta odotan kutsua.
Onko joku saanut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis korjaus. En ole vielä saanut mutta odotan kutsua.
Onko joku saanut?Ei oo tullu , toki siinä lukee viimeistään 2 päivää ennen, mutta taisi käydä niin ettei pisteet riittäneet toiseen vaiheeseen....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo tullu , toki siinä lukee viimeistään 2 päivää ennen, mutta taisi käydä niin ettei pisteet riittäneet toiseen vaiheeseen....
Tänään tuli kutsu pääsykokeen 2. vaiheeseen. Näkeeköhän jostain paljonko ihmisiä osallistui pääsykokeeseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään tuli kutsu pääsykokeen 2. vaiheeseen. Näkeeköhän jostain paljonko ihmisiä osallistui pääsykokeeseen?
Sama, kutsu tuli. Yritin itsekin katsoa paljonko osallistui ja paljonko 2.vaiheeseen tarvitsi pisteitä mutta en löytänyt tietoa
- Anonyymi
2. vaihe tuli tehtyä. Nyt sitten odotellaan...
Mitä fiiliksiä porukalla? - Anonyymi
Opiskelupaikka avautui. Nice.
Muita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005348597Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657