Helsingin teologisen pääsykokeet 2020

Anonyymi

Itse tein nyt Helsingin teologisen pääsykokeen. Vaikea sanoa miten meni.=) Aika näyttää. Toisaalta johonkin osasi vastata ja taas toisiin kysymyksiin ei niin vahvasti. Oma havainto oli että aika oli kuitenkin hieman liian tiukka omaan makuun.

Paljonko mahtoi olla osallistuneita?!

Mitä fiiliksiä ja tunnelmia muille jäi pääsykokeesta?

15

1165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mietin, että vähän tiukka aika oli. Saapa nähä miten meni sitten. En osaa sanoa kans vielä yhtään miten meni

• Anonyymi

Merimies kirkkoon sitten töhin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Merimies kirkkoon sitten töhin.

Ei sekään huono vaihtoehto olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sekään huono vaihtoehto olisi.

Hyvä että hoksasit!

• Anonyymi

Luitko paljon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luitko paljon?

Pikkulapsiarjesta käsin niin hyvin kuin pystyin. Ehkä sillain pari viimeistä viikkoa intensiivisemmin. Mutta en kyllä niin paljoa kokonaisuudessaan päässyt lukee kuin olisin halunnut. Entä itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkulapsiarjesta käsin niin hyvin kuin pystyin. Ehkä sillain pari viimeistä viikkoa intensiivisemmin. Mutta en kyllä niin paljoa kokonaisuudessaan päässyt lukee kuin olisin halunnut. Entä itse?

Ihan jees sain luettua. Mutta todellisuus selviää sitten kun tulokset tulee.

• Anonyymi

Oottako saaneet kutsua 2 vaiheeseen?

• Anonyymi

Kyllä vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vain.

Siis korjaus. En ole vielä saanut mutta odotan kutsua.

Onko joku saanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis korjaus. En ole vielä saanut mutta odotan kutsua.

Onko joku saanut?

Ei oo tullu , toki siinä lukee viimeistään 2 päivää ennen, mutta taisi käydä niin ettei pisteet riittäneet toiseen vaiheeseen....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo tullu , toki siinä lukee viimeistään 2 päivää ennen, mutta taisi käydä niin ettei pisteet riittäneet toiseen vaiheeseen....

Tänään tuli kutsu pääsykokeen 2. vaiheeseen. Näkeeköhän jostain paljonko ihmisiä osallistui pääsykokeeseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään tuli kutsu pääsykokeen 2. vaiheeseen. Näkeeköhän jostain paljonko ihmisiä osallistui pääsykokeeseen?

Sama, kutsu tuli. Yritin itsekin katsoa paljonko osallistui ja paljonko 2.vaiheeseen tarvitsi pisteitä mutta en löytänyt tietoa

• Anonyymi

2. vaihe tuli tehtyä. Nyt sitten odotellaan...

Mitä fiiliksiä porukalla?

• Anonyymi

Opiskelupaikka avautui. Nice.

Muita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4898
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3329
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      19
      2566
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      56
      1653
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1326
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      93
      1269
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      217
      1027
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      69
      965
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      855
    Aihe