Nyt hyvät ihmiset...

Kaikkihan tietysti tykkää pitää puutarhansa kauniina ja huoliteltuna, mutta mitäpä jos nyt muistettaisiin myös pieniä pörriäisiä :)

Elikkäs jätetään vähän sitä luonnonkukkaaki kasvamaan, niin saa pienet, ahkerat pörriäiset nannaa niistä kukista. Nämä pienet uurastajat kun ovat myös meille ihmisille tärkeitä, vaikka ihminen kuvitteleekin olevansa luomakunnan herra.

Kaupunki ei näköjään tätä asiaa ajattele ollenkaan, kun kevään ensimmäiset voikukatkin ajettiin tylysti alas :(
Luonnonkukilla on öttiäisille paljon arvoa, mutta myös silmänruokaa meille kaksijalkaisille tallustelijoille 🌹 🐝

111

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinhän se Ikekin aikoinaan kyseli puutarhan hoidosta ja sai ministerin pallilta kenkää...

• Ike touhas vähän liian ahkerasti monissa puutarhoissa.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ike touhas vähän liian ahkerasti monissa puutarhoissa.

Ihmettelen sitä sen muijaa että miten se viittii katella tuommoista häntäheikkiä. Eikös se tapaile muita muijia, vaikka ovat olevinaan pariskunta. Onko toi sitte niin että ku on tarpeeksi poljettu itsetunto niin nielee mitä vaan p askaa. Kai toi syö ketä vaan, pettäminen ja muiden kaa flirttailu?

Sunflower

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelen sitä sen muijaa että miten se viittii katella tuommoista häntäheikkiä. Eikös se tapaile muita muijia, vaikka ovat olevinaan pariskunta. Onko toi sitte niin että ku on tarpeeksi poljettu itsetunto niin nielee mitä vaan p askaa. Kai toi syö ketä vaan, pettäminen ja muiden kaa flirttailu?

Sunflower

No koska Ike on jo aika iäkäs ja varsinainen rahakansleri.

• Anonyymi

Jep, se on kukkien ja mehiläisten aikaa. Jokos tulee jollekulle palstaneidolle perheenlisäystä, jos saanen kysyä:)

• Anonyymi

Muutoin sanon että voi hulluutta, kesä on lyhyt! Pitääkö luonnon kukkaloisto laittaa maata myöten:(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutoin sanon että voi hulluutta, kesä on lyhyt! Pitääkö luonnon kukkaloisto laittaa maata myöten:(

Voikukka ensinnäkin on pirullinen leviäjä ja kaupunkikuvassa oltava nurmet sheivatut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voikukka ensinnäkin on pirullinen leviäjä ja kaupunkikuvassa oltava nurmet sheivatut.

Jep, mutta kun ostaisit sitä taimitarhalta kalliilla joka kevät olisi eri ääni kellossa.

• No en tiiä, onko jollakulla pullat uunissa :)

Arvatenki on saman ihmisen nää kaksi viestiä, niin toiseen, että on se oikeasti hullua vetää matalaksi kaikki kukkaset.
        Niitä on mukava kävellessä ihailla ja pörriäiset saa pomppia niillä. Ne ei ole kenenkään edessä tai haittana :(

• Anonyymi kirjoitti:

Voikukka kukkii niin vähän aikaa, että sen ei pitäs ketään harmittaa.
        Keltainen väri kukassa saa mielenkin pirteeksi ja on alkavan kesän merkki.

Nytkin kun kahtoi, kun kaupunki oli vetäny nurin, niin jäljellä oli harmahtava ja kulahtanut maa.

• tinttu-liina kirjoitti:

Nytkin kun kahtoi, kun kaupunki oli vetäny nurin, niin jäljellä oli harmahtava ja kulahtanut maa.

Mä en hiffaa tota voikukkain syrjintää ku on vaan mageen näköstä ku maa hehkuu keltaista. Markkinoilla on sit kaiken maailman juurenpoistajaa minkä kaa jengi konttii puutarhoissaan. Voi vaan sit todeta et 'ai et ku meni kesä talteen':D

• artagnan kirjoitti:

Mä en hiffaa tota voikukkain syrjintää ku on vaan mageen näköstä ku maa hehkuu keltaista. Markkinoilla on sit kaiken maailman juurenpoistajaa minkä kaa jengi konttii puutarhoissaan. Voi vaan sit todeta et 'ai et ku meni kesä talteen':D

Voikukat ovat kyllä nättejä, ei haittaa yhtään että niitä kasvaa nurmikolla

• Anonyymi
        Kittiechihunen kirjoitti:

Voikukat ovat kyllä nättejä, ei haittaa yhtään että niitä kasvaa nurmikolla

Ei ehkä kannata perustaa koko nurmikkoa jos antaa voi kukkien valloittaa sen? Ei ne siinä nurtsilla niin kivoja ole sitten kun ne on kukkinu.
        Tietysti kun vain lepäilee ja rentoutuu vuodesta toiseen niin ei ole tuommoisia murheita.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ehkä kannata perustaa koko nurmikkoa jos antaa voi kukkien valloittaa sen? Ei ne siinä nurtsilla niin kivoja ole sitten kun ne on kukkinu.
        Tietysti kun vain lepäilee ja rentoutuu vuodesta toiseen niin ei ole tuommoisia murheita.

Mitä se sinulle kuuluu että olen eläkkeellä? Ei se tarkoita että vaan laiskottelee.

Ja kyllä voikukat saa jossain kohtaa nurmikkoa kasvaa, ei ne häiritse. Ovat nättejä ja just pörriäisille hyviä.

• artagnan kirjoitti:

Just niin...Tuo voikukka on kyllä piristävä näky pitkän talven jälkeen.

Me ihmiset ollaan kyllä itsekkäitä...

• Anonyymi kirjoitti:

Sen kukkineen voi sitten lakastuttua ajaa pois. Eihän tuo kukka edes kuki kauan.

Voivoi....On se sun elämäs nyt vaativaa, kun kyttäät, ettei nurmikkoas mikään pilaa. Tarvikko kunniamitalin?

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Sen kukkineen voi sitten lakastuttua ajaa pois. Eihän tuo kukka edes kuki kauan.

Voivoi....On se sun elämäs nyt vaativaa, kun kyttäät, ettei nurmikkoas mikään pilaa. Tarvikko kunniamitalin?

Tarvi!

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ei se muutaman vuoden kuluttua ole enää mikään nurmikko jos annetaan voikukan kukkia ja siementää vapaasti . Se on sitte voikukkapelto. Eli miksi sitten nähdä vaivaa ja perustaa koko nurmikkoa jos sen annetaan muuttua voikukkapelloksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se muutaman vuoden kuluttua ole enää mikään nurmikko jos annetaan voikukan kukkia ja siementää vapaasti . Se on sitte voikukkapelto. Eli miksi sitten nähdä vaivaa ja perustaa koko nurmikkoa jos sen annetaan muuttua voikukkapelloksi?

No eihän se nyt tarkotuskaan ollut, että koko piha annetaan vallautua, vaan että pieni ala voisi säästää.

Sanotaanhan sitäkin, että siileille ei nykyään ole mitään paikkoja, kun ihmiset liikaa siivoaa pihojaan.

No eihän se nyt tarkotuskaan ollut, että koko piha annetaan vallautua, vaan että pieni ala voisi säästää.

Sanotaanhan sitäkin, että siileille ei nykyään ole mitään paikkoja, kun ihmiset liikaa siivoaa pihojaan.

Sit tulee talvi ja nurtsi on taas piloilla. Mut voikukkaa ei kuiteskaan pukkaa lumen alta ;)

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

No sun pitää säästää omalla pihalla sitte pieni ala.

• artagnan kirjoitti:

Sit tulee talvi ja nurtsi on taas piloilla. Mut voikukkaa ei kuiteskaan pukkaa lumen alta ;)

Ei..voi kukin nukkua yönsä ilman, että murehtii voikukkien pilaamaa nurmikkoa...

• Anonyymi kirjoitti:

No sun pitää säästää omalla pihalla sitte pieni ala.

Niin säästänkin.
        Olen aina tykännyt luonnonkukista ja ne ei koskaan ole mulle mitään rikkakasveja.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Niin säästänkin.
        Olen aina tykännyt luonnonkukista ja ne ei koskaan ole mulle mitään rikkakasveja.

Siis säästät nurmikollasi voikukat jollain alueella ja nyhdät ne muualta pois?

• Anonyymi kirjoitti:

Siis säästät nurmikollasi voikukat jollain alueella ja nyhdät ne muualta pois?

Lobotomiako sulle on tehty??

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Lobotomiako sulle on tehty??

Taidettu tehdä sulle kun noin sekavia horiset tai sitte sulla vaan ei ole nurmikon hoitamisesta mitään kokemusta.
        Siellä ne lobotomian jälkeen istui hoitolaitoksen pihalla ihailemassa voikukkia!

• Anonyymi kirjoitti:

Taidettu tehdä sulle kun noin sekavia horiset tai sitte sulla vaan ei ole nurmikon hoitamisesta mitään kokemusta.
        Siellä ne lobotomian jälkeen istui hoitolaitoksen pihalla ihailemassa voikukkia!

Voisitko jo rauhoittua. Minun vanhemmilla on ollut monesti kesällä voikukkia nurmikolla ja koskaan ne eivät ole liikoja levinneet.

• Anonyymi kirjoitti:

Etkö sä tajua mitenkään??
        EI OLLUT TARKOITUS KOKO S******N PIHAA VOIKUKILLE, VAAN ETTÄ OSAN JÄTTÄÄ, NIIN SAA PÖRRIÄISET KÄYDÄ! TULIKO NYT SELVÄKSI??

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Etkö sä tajua mitenkään??
        EI OLLUT TARKOITUS KOKO S******N PIHAA VOIKUKILLE, VAAN ETTÄ OSAN JÄTTÄÄ, NIIN SAA PÖRRIÄISET KÄYDÄ! TULIKO NYT SELVÄKSI??

Ei ne sua tottele. Ne leviää ihan sun tarkoitusperiä kyselemättä. Kohta on koko pihalla ja naapurissa myös.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ne sua tottele. Ne leviää ihan sun tarkoitusperiä kyselemättä. Kohta on koko pihalla ja naapurissa myös.

No kuule ihan sama!!!

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

No kuule ihan sama!!!

Sulla mitään pihaa edes oo!

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö?? No voi hitto...kenenkähän pihassa mä äsken palloilin :×

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Eikö?? No voi hitto...kenenkähän pihassa mä äsken palloilin :×

Jaa'a sitä on paha näin näkemättä sanoa!

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihme sinua vaivaa?? Anna jo asian olla ja rauhoitu!

• Anonyymi

Mitä se sinulle kuuluu että olen eläkkeellä? Ei se tarkoita että vaan laiskottelee.

Ja kyllä voikukat saa jossain kohtaa nurmikkoa kasvaa, ei ne häiritse. Ovat nättejä ja just pörriäisille hyviä.

Voikukat piristää

• Ariel-the-Wondergirl
        tinttu-liina kirjoitti:

Mulla on teille kaikille hyvä ja käyttökelpoinen idea, eli voikukkaa voi kasvattaa myös ruukussa pihalla tai parvekkeella. Se tekee nimittäin jo parissa vuodessa suorastaan valtaisan ruusukkeen. Kaikkein huvittavinta on nähdä tuttavien ällistyneet ilmeet, että "eihän tuo voi olla voikukka", kun se kukinnan jälkeen alkaa muistuttaa rehevälehtistä viherkasvia. Talveksi se pitää vain muistaa laittaa jonnekin sopivan viileään paikkaan talvehtimaan... ❀(◕‿◕✿)❀

• Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Mulla on teille kaikille hyvä ja käyttökelpoinen idea, eli voikukkaa voi kasvattaa myös ruukussa pihalla tai parvekkeella. Se tekee nimittäin jo parissa vuodessa suorastaan valtaisan ruusukkeen. Kaikkein huvittavinta on nähdä tuttavien ällistyneet ilmeet, että "eihän tuo voi olla voikukka", kun se kukinnan jälkeen alkaa muistuttaa rehevälehtistä viherkasvia. Talveksi se pitää vain muistaa laittaa jonnekin sopivan viileään paikkaan talvehtimaan... ❀(◕‿◕✿)❀

Siis täh?? En ole ikinä kuullut tuollasesta... :•

Jotenki luulis, että se nahistuu samantien..

• Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Kiva idea! 🌸

• Anonyymi

Oliko realisti kuollut ko tänään oli ilmoitus keparissa?

• Anonyymi

Tietyillä elämäntapojen harjoittajilla voi sisuskalut sanoa ihan yllättäen poks ja repiä sopimukset siihen paikkaan.

• Anonyymi

Ootkos tosissasi?

• Mikäs pahan tappais...vanha sanonta vaan.

Kyllä se täällä kohta taas kakittelee ja pissittelee.

• Anonyymi

Se on toinen henkilö, vaikkakin sama sukunimi ja syntynyt Perhossa.
        Varmasti on palstan Realistin sukulaisia, ehkäpä veli.
        Pidetään hiljainen hetki Realistin surua kunnioittaen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Majuri evp. on veljessarjasta Reijo, Keijo, Veijo ja Teijo. Korjannee, mikäli meni väärin.

• Anonyymi kirjoitti:

No suuresti kyllä ihmettelen, jos tuollasta aikaa ny elelis. Meinaan vaa, ku jaksoi täälläki eilen riehua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Majuri evp. on veljessarjasta Reijo, Keijo, Veijo ja Teijo. Korjannee, mikäli meni väärin.

Voi hitto ku repesin tuolle:D Nauraa:D

Sunflower

• Anonyymi

Taisi olla vain saman niminen ikävä kyllä. Nuita turhakkeita syntyi maaseudulla runsaasti sodan jälkeen joista ei ollut tilaa jatkaan.

• Tulla tupsahti tässä mieleen, että kävikös se Artsi uimassa tuolla kylmässä merivedessä??
      Tuus ny kertomaan kuinka rohkee olit...tai et ollut ;))

• No kävin mä... Ai kilin kellit ku oli hemmetin kylmää ku ei oo tota rasvaprossaa nimeksikään:(

• artagnan kirjoitti:

No kävin mä... Ai kilin kellit ku oli hemmetin kylmää ku ei oo tota rasvaprossaa nimeksikään:(

Hyi hitto :[
        Tarkenikko kuiteski ihan uida kauemminki, vai oliko vähän niinku avantokäynti?
        Meni jo vilunväreet...

Luin äsken keparia ja siinä viimesillä sivuilla on työpaikkailmotuksia. Silmään osui, että haetaan sielunvalkaisijaa....Ehin aattelee, että mitä ihmettä tuollanen tekee, kunnes luin tarkemmin. Siinähän haettiin sellunvalkaisijaa :))

Hyi hitto :[
        Tarkenikko kuiteski ihan uida kauemminki, vai oliko vähän niinku avantokäynti?
        Meni jo vilunväreet...

Luin äsken keparia ja siinä viimesillä sivuilla on työpaikkailmotuksia. Silmään osui, että haetaan sielunvalkaisijaa....Ehin aattelee, että mitä ihmettä tuollanen tekee, kunnes luin tarkemmin. Siinähän haettiin sellunvalkaisijaa :))

Ai hemmetti :D Meinasitsä et siinä ois magee duuni ;) Kyl mä vaan nopeesti kävin ja tulin sit pois ku toi arskakin oli jo laskeutumas et oli sillai snadisti viileetä.

• artagnan kirjoitti:

Ai hemmetti :D Meinasitsä et siinä ois magee duuni ;) Kyl mä vaan nopeesti kävin ja tulin sit pois ku toi arskakin oli jo laskeutumas et oli sillai snadisti viileetä.

Joo, mä oisin voinu täälläki alkaa teidän tuhriutuneiden ja likaisten ajatusten valtaamia sieluja puhdistella.. ;))

Eilenkö kävit siis? Jos, nii eilenhän oli kylmä ilma.

Joo, mä oisin voinu täälläki alkaa teidän tuhriutuneiden ja likaisten ajatusten valtaamia sieluja puhdistella.. ;))

Ei ku torstaina iltasella mä kävin. Ai sä alkaisit pitää jonkinlaista rippituolii niinku noi katolilaiset papit? Mä en kyl äkkipäätä keksi mitään syntei mut täytyy täs funtsii ku istuu partsilla ;)

• artagnan kirjoitti:

Ei ku torstaina iltasella mä kävin. Ai sä alkaisit pitää jonkinlaista rippituolii niinku noi katolilaiset papit? Mä en kyl äkkipäätä keksi mitään syntei mut täytyy täs funtsii ku istuu partsilla ;)

Ai pahus...Oliko Artsi noin puhdas??
        Minä ku olin satavarma, että sä olet mun ensimmäinen taattu asiakas ;)

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ai pahus...Oliko Artsi noin puhdas??
        Minä ku olin satavarma, että sä olet mun ensimmäinen taattu asiakas ;)

Hitto toi Artsi ärsyttää, teeskentelee niin puhtoista:D

Sunflower

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

No ite voin tunnustaa että oon kadehtinu täällä (kai tiedätte ketä) ja sanonu liianki suoraan että ei oo semmoista tyyppiä jonka kaa viihtyisin oikeessa elämässä.

Sunflower

• Anonyymi

Taatusti kasteli vaan isovarvastaan:D

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

Hitto toi Artsi ärsyttää, teeskentelee niin puhtoista:D

Sunflower

Kaikilla miehillä on se pyhimysrinkula pään päällä...Tuo on eka asia Sunflower, mikä kannattaa miehistä tietää ;)

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Kaikilla miehillä on se pyhimysrinkula pään päällä...Tuo on eka asia Sunflower, mikä kannattaa miehistä tietää ;)

Tiiän, eksällä se tuli kolisten alas:D

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

No ite voin tunnustaa että oon kadehtinu täällä (kai tiedätte ketä) ja sanonu liianki suoraan että ei oo semmoista tyyppiä jonka kaa viihtyisin oikeessa elämässä.

Sunflower

Jassoo...Nyt sitten luet kymmenen kertaa lausetta:
        En ole vihreä, en ole vihreä jne...
        Tällä lähtee kaikki kateellisuudet ja huomaat, että hän on hän, ja hän elää omaa elämäänsä. Sä olet sä, joka elät just tuota elämää, ku mitä elät. Kyllä alkaa helpottamaan ;)

Tällä lähtee kaikki kateellisuudet ja huomaat, että hän on hän, ja hän elää omaa elämäänsä. Sä olet sä, joka elät just tuota elämää, ku mitä elät. Kyllä alkaa helpottamaan ;)

Nii juu...ja ruman tekstin saat pois, ku joka kerta ku sorrut sellaseen, niin sun pitää juoda desi etikkaa raakana ;)

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Toi on hiton vaikeeta ku ympärillä on paikat vihreenä;)

Sunflower

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Nii juu...ja ruman tekstin saat pois, ku joka kerta ku sorrut sellaseen, niin sun pitää juoda desi etikkaa raakana ;)

Ei saa keli ku paha:D

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

Toi on hiton vaikeeta ku ympärillä on paikat vihreenä;)

Sunflower

No silläpä just on hyvä, ettet sä viherrä, ku sillon sä erotut ruohikosta tai pensaikosta :))

Eikä vihree kannata muutenkaa olla, sillä se on ryynäystautisen väri ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Ei saa keli ku paha:D

Sunflower

Katos ny..alkoi jo tehoamaan pelkkä ajatus :))

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

No silläpä just on hyvä, ettet sä viherrä, ku sillon sä erotut ruohikosta tai pensaikosta :))

Eikä vihree kannata muutenkaa olla, sillä se on ryynäystautisen väri ;)

Mikä hitto on ryynäystautinen? Koskaan oo kuullutkaan:)

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä hitto on ryynäystautinen? Koskaan oo kuullutkaan:)

Sunflower

Se on ykätauti eli oksutauti :))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Tuollaisella geenilotossa voittaneella vaikeaa vasta onkin. Rupsahtaminen ottaa taatusti luonnon päälle kun ulkonäkö on kuin jumalattaren. Tavisnaamaa ei tarvi murehtia.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuollaisella geenilotossa voittaneella vaikeaa vasta onkin. Rupsahtaminen ottaa taatusti luonnon päälle kun ulkonäkö on kuin jumalattaren. Tavisnaamaa ei tarvi murehtia.

Haista ny kakka...

Kun ei kukaan yhdessä yössä vanhene, vaan vuosien myötä, niin silloin on kasvanut jo henkinen puoli siinä mukana. Elikkäs sen ottaa luonnollisena asiana, oli sitten kaunotar tai tavis. Tietenkään se nyt ei mikään onnenjuttu ole, mut väistämätön asia täs elämässä.

Tietty on ihmisiä, jotka vetelee täyteaineita, mutta tää palstan nuori neito on kyllä sen verran järkevän oloinen, että tuskin semmoseen sortuu....näin uskon. Uskon myös, että kaunis tulee olemaan myös sitten vanhempana :)

Voi hitto...vai on tavikselle sitten sama, että onko kuivunu rusina vai ei... :[

Haista ny kakka...

Kun ei kukaan yhdessä yössä vanhene, vaan vuosien myötä, niin silloin on kasvanut jo henkinen puoli siinä mukana. Elikkäs sen ottaa luonnollisena asiana, oli sitten kaunotar tai tavis. Tietenkään se nyt ei mikään onnenjuttu ole, mut väistämätön asia täs elämässä.

Tietty on ihmisiä, jotka vetelee täyteaineita, mutta tää palstan nuori neito on kyllä sen verran järkevän oloinen, että tuskin semmoseen sortuu....näin uskon. Uskon myös, että kaunis tulee olemaan myös sitten vanhempana :)

Voi hitto...vai on tavikselle sitten sama, että onko kuivunu rusina vai ei... :[

Ei me olla taviksia tai mitään rumiluksia. Kaikki ollaan kauniita omalla laillaan. 🌞❤️

• Kittiechihunen kirjoitti:

Ei me olla taviksia tai mitään rumiluksia. Kaikki ollaan kauniita omalla laillaan. 🌞❤️

No en mä ajattele, että tavis on joku petolinnun peppu, vaan sellainen perusladyn näkönen :)

Meikäläistä ei oo tehty täydellisestä muotista, mut pienet kuprut muotissa ei tee siitä kelvotonta :)

No en mä ajattele, että tavis on joku petolinnun peppu, vaan sellainen perusladyn näkönen :)

Meikäläistä ei oo tehty täydellisestä muotista, mut pienet kuprut muotissa ei tee siitä kelvotonta :)

Hyvin sanottu. 🙂 Kaikissa löytyy kauneutta. 🙂

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Haista ny kakka...

Väännetään rautalangasta. Olet hemmetin rikas ja elät ylellisyydessä, sitten menetät omaisuutesi viimeistä lanttia myöten. Olet kuin naapuri tavis-Pirkko joka ostaa pullat viimeisen käyttöpäivän jälkeen. Taatusti pudotus sattuu saa^^nasti. Rupsahtaminen on samanmoinen juttu jos tienaa elannon ulkonäöllään.

• Anonyymi kirjoitti:

Väännetään rautalangasta. Olet hemmetin rikas ja elät ylellisyydessä, sitten menetät omaisuutesi viimeistä lanttia myöten. Olet kuin naapuri tavis-Pirkko joka ostaa pullat viimeisen käyttöpäivän jälkeen. Taatusti pudotus sattuu saa^^nasti. Rupsahtaminen on samanmoinen juttu jos tienaa elannon ulkonäöllään.

Saat kuulostamaan niin pinnalliselta...

En usko, että yksikään ulkonäöllä tienaava ei käsittäisi, että kaikella on aikansa. Enkä usko sitäkään, että se mikään maailmanloppu olisi kauniille ihmiselle.

Minusta nyt aliarvioit kyseisen ihmisen. Tuntuu olevan kyllä jalat maassa olevalta ihmiseltä, eikä ole pinnallinen...
        Varmastihan noin kaunis on tyytyväinen omaan ulkonäköönsä, mutta mitä olen täällä palstalla huomioinut, niin on siellä päässä muutakin.

Saat kuulostamaan niin pinnalliselta...

En usko, että yksikään ulkonäöllä tienaava ei käsittäisi, että kaikella on aikansa. Enkä usko sitäkään, että se mikään maailmanloppu olisi kauniille ihmiselle.

Minusta nyt aliarvioit kyseisen ihmisen. Tuntuu olevan kyllä jalat maassa olevalta ihmiseltä, eikä ole pinnallinen...
        Varmastihan noin kaunis on tyytyväinen omaan ulkonäköönsä, mutta mitä olen täällä palstalla huomioinut, niin on siellä päässä muutakin.

Nii juu...oot näemmä peukutuksen kuiteski saanu..

Haista ny kakka...

Tota noin... Eikös me voitaisi jutskata jo välillä et oonko mä komee vai enkö mä sit oo? Vai mitä funtsitte noiden kuulain perusteella? Mä oon sillai snadisti kasvattanut sänkeekin ja lihasta sit samalla ;)

• artagnan kirjoitti:

Tota noin... Eikös me voitaisi jutskata jo välillä et oonko mä komee vai enkö mä sit oo? Vai mitä funtsitte noiden kuulain perusteella? Mä oon sillai snadisti kasvattanut sänkeekin ja lihasta sit samalla ;)

Passaa...
        Kuvan perusteella sä oot sitten oikeaan suuntaan menossa...Siis ku parransängen oot kasvattanu ja kuva noin pikasesti katottuna on niinku sammalta...eli oot villintyny sammaleen lailla :))

Jk. Pieni parta ja lihakset = komee mies ;)

• Nyt on sitten alettu tuoda huppunaisia lapsineen.
      Ihmisten huomio koronassa, niin saatiin tämäkin tehtyä.

• Anonyymi

Kyllä nyt korona alkaa levitä, kun rajoituksia poistetaan maanantaina.
        Viikonloppuna nuoriso teki jo aloituksen, kun Helsingissä kokoontui yli 1000 nuorta juhlimaan puistoon ja viis veisasivat turvaväleistä ja sosiaalisten kontaktien välttelyä.
        Meno oli ihan samanlaista, kuin Tukholmassa.
        Seurakunnassakin noudatetaan rajoituksia tarkemmin, kuin maalliset tahot.
        Seurakunnan toiminta oli heti tauolla, kun rajoitukset tulivat voimaan, mutta baareissa oli täpösen täynnä väkeä vielä rajoitusten jälkeenkin.
        Seurakunnissa noudatettiin rajoituksia, vaikka useimmissa pienpiireissä käy vain muutamia ihmsiiä ja joissakin alle 6 ihan normaali aikoina.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nyt korona alkaa levitä, kun rajoituksia poistetaan maanantaina.
        Viikonloppuna nuoriso teki jo aloituksen, kun Helsingissä kokoontui yli 1000 nuorta juhlimaan puistoon ja viis veisasivat turvaväleistä ja sosiaalisten kontaktien välttelyä.
        Meno oli ihan samanlaista, kuin Tukholmassa.
        Seurakunnassakin noudatetaan rajoituksia tarkemmin, kuin maalliset tahot.
        Seurakunnan toiminta oli heti tauolla, kun rajoitukset tulivat voimaan, mutta baareissa oli täpösen täynnä väkeä vielä rajoitusten jälkeenkin.
        Seurakunnissa noudatettiin rajoituksia, vaikka useimmissa pienpiireissä käy vain muutamia ihmsiiä ja joissakin alle 6 ihan normaali aikoina.

Mua kyllä oikeesti vähän hirvittää, että jos tuo virus taas villiintyy :(
        Toivottavasti ihmiset muistaa vielä olla varovaisia.

Mua kyllä oikeesti vähän hirvittää, että jos tuo virus taas villiintyy :(
        Toivottavasti ihmiset muistaa vielä olla varovaisia.

Kyllä minuakin pelottaa että miten tässä käy.. 😕

Kyllä minuakin pelottaa että miten tässä käy.. 😕

Janosia ihmisiä ei näköjää pelota.
        Voi herrajee, ku oli lehessäki kuva, ku ihmiset istuu aamulla terassilla kaljatuopit nenän eessä.

Voi herrajee, ku oli lehessäki kuva, ku ihmiset istuu aamulla terassilla kaljatuopit nenän eessä.

Kesä vissiin villitsee ihmisiä.. Onneksi ei itseä kiinnosta ryypätä tai vaan hengailla terassilla..

• Anonyymi

Kesä vissiin villitsee ihmisiä.. Onneksi ei itseä kiinnosta ryypätä tai vaan hengailla terassilla..

No huvinsa kullakin, itteeni ei myöskään kiinnosta toi terassilla notkuminen.

Sunflower

No ku luki sen jutun, niin on herätty aamulla ylös aikasin, että pääsee heti avatulle terassille..
        Ihan niinku ne olis ollu kiinni hirveen kauan :)

No ku luki sen jutun, niin on herätty aamulla ylös aikasin, että pääsee heti avatulle terassille..
        Ihan niinku ne olis ollu kiinni hirveen kauan :)

No voi elämän kevät.. Ja sitten istuvat siellä koko päivän?

Heh, käytiin just miehen kanssa pikku kävelyllä, katsomassa lampaita. Olivat ihania.. 🙂 Yksi uskalsi tulla käteä nuuhkaisemaan.. ❤️

• Anonyymi kirjoitti:

No huvinsa kullakin, itteeni ei myöskään kiinnosta toi terassilla notkuminen.

Sunflower

Niinpä.. Itse juon vaan vettä ja joskus limpparia. 🙂

Heh, käytiin just miehen kanssa pikku kävelyllä, katsomassa lampaita. Olivat ihania.. 🙂 Yksi uskalsi tulla käteä nuuhkaisemaan.. ❤️

Sulosia ne onkin.. ♡

Näkykös Artsia siellä?

Sulosia ne onkin.. ♡

Näkykös Artsia siellä?

Eläimet on niin kivoja, olisin voinut istua ja katsella niitä koko päivän.. ❤️

No ei näkynyt Artsia, tuskin se tänne meille päin on eksynyt. 😀

• Anonyymi

Itekkin tykkään eläimistä:) Olikos ne minkä värisiä lampaita/karitsoja? Ei kyllä tiiä viittiikö mainita karitsat ku se yksi kuolaa niitten perään:D

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

Itekkin tykkään eläimistä:) Olikos ne minkä värisiä lampaita/karitsoja? Ei kyllä tiiä viittiikö mainita karitsat ku se yksi kuolaa niitten perään:D

Sunflower

Oli lampaita, ei karitsoja. Oli 15 lammasta, valkoisia ja mustanharmaita. 🙂

No aattelin, että jos Artsi olis ollu siellä, ku on semmonen lauhkee pässi ;)

😀 No, eipä ole näkynyt.. 😀

😀 No, eipä ole näkynyt.. 😀

Nyt on menny Artsilta jotain ohi...
        Taitaa liottaa ihteään meressä :)

Nyt on menny Artsilta jotain ohi...
        Taitaa liottaa ihteään meressä :)

😆 Olisihan se jännää jos joku rekatuista eksyisi tännepäin.. 😀

Ai mitä sä meinaat? ;) Manse on kuule tuttu mesta ku systereistä yksi käy siellä skolee :)

Oon mä kuules ollut toisenkin kerran niillä seuduin :)

No kyl mä enempi diggaan oman lajin uuhista ;)

Näitsä siellä mutki? ;)

• artagnan kirjoitti:

Ai mitä sä meinaat? ;) Manse on kuule tuttu mesta ku systereistä yksi käy siellä skolee :)

Okei. 🙂 Saa täällä meidän luona piipahtaa sinä ja muut rekatut jos tänne eksytte. 🙂

Okei. 🙂 Saa täällä meidän luona piipahtaa sinä ja muut rekatut jos tänne eksytte. 🙂

No sit sä voit joku päivä yllättyy ku näet Artsi-sedän kolkuttamassa ovee :)

• artagnan kirjoitti:

Näitsä siellä mutki? ;)

Älä vaan sano Artsi, että sinäkin :))))

• tinttu-liina
        artagnan kirjoitti:

No kyl mä enempi diggaan oman lajin uuhista ;)

Voi vattu...oman lajin uuhista. Voisin kuvitella, ku jonkun pimun kuullen puhuisit uuhesta, nii saattais korvia sen jälkeen kuumottaa :))

Niinpä.. Itse juon vaan vettä ja joskus limpparia. 🙂

Kotona kivaa olla

Niin olisi.. Lampaita

• Anonyymi

Oon sitte sitä sakkia jonka kotona voikukat hävitetään ku niitä ilmestyy. Ite kai antaisin niitten olla, nurmikon ne kyllä valtaa ruoholta suht rumasti ku ovat kukkineet.

Sunflower

• No eihän se ole tarkoituskaan antaa rehottaa, vaan jos on isompi piha-alue, niin voi vaikka johonkin pihan nurkkaan jättää luonnonkukille tilaa.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

No eihän se ole tarkoituskaan antaa rehottaa, vaan jos on isompi piha-alue, niin voi vaikka johonkin pihan nurkkaan jättää luonnonkukille tilaa.

No itelläni ei oo kotona sananvaltaa nurmikon osalta, muut päättää.

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

No itelläni ei oo kotona sananvaltaa nurmikon osalta, muut päättää.

Sunflower

No jokainen tekee sen minkä pystyy :)

Oli juttua, että kimalaiset on vähentyneet, niin siksi on hyvä tehdä pörriäsille elintilaa.

No jokainen tekee sen minkä pystyy :)

Oli juttua, että kimalaiset on vähentyneet, niin siksi on hyvä tehdä pörriäsille elintilaa.

Niin olisi ja voikukat piristää ankeeta pihaa

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8049
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2111
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2030
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      92
      1680
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1617
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      52
      977
    9. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      24
      918
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    Aihe