Naisen vetovoima

Anonyymi

Millainen nainen viehättää sinua?
Millainen ei?
Oletko sinkku, varattu?
Miksi käyt täällä?

35

1226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viehättää: Lahjomaton
      Ei viehätä: Ilkeä
      Olen varattu
      Kolmesta syystä, joista kaksi henkilökohtaisia ja kolmas vain plussaa kaiken päälle.

• Anonyymi

Kaikki naiset on kauniita ja viehättäviä;) Persoonan puolesta on aina eniten sytyttäneet iloiset, rohkeat, itsenäiset, sanavalmiit naiset. Onnellisesti varattuja ollaan, joten enää ei vilkuilla muita naisia.

Eipä täällä tule enää käytyä kuin joskus kannatuksen vuoksi, ei ole aikaa eikä tarvetta ja tutut kirjoittelee muualla.

• Anonyymi

Itseä viehättää itsenäiset, älykkäät, suht ronskit mutta naiselliset naiset.
      Ei viehätä hössöttävät tai yksinkertaiset naiset.
      Sinkku
      Käyn täällä tavan vuoksi.

• Anonyymi

Viehättää:Nainen, jossa persoona ja olemus on sopusoinnussa. Toista kunnioittava asenne, itsenäisyys, ahkeruus, sopivassa määrin urasuuntautuneisuus, rehellisyys ja sitoutuneisuus viehättävät.

Olen sinkku. Huvikseen käyn täällä.

Naisessa ei viehätä tupakointi, laittomien päihteiden käyttö, humalahakuisuus, löyhä moraali, epärehellisyys, epäsiisteys, ilkeys.

• Ystävällinen, empaattinen, huumorintajuinen ja keskustelutaitoinen tyyppi viehättää ja kolahtaa, joskus jopa todella kovaa ja silloin meikäläistä viiään😅
      Tökeryys, juoruileva luonne ja liiallinen omahyväisyys ovat taas semmosia piirteitä, jotka ei viehätä ollenkaan.

Elelen parisuhteessa
      Aluksi kävin täällä purkamassa ihastustunteita, nykyään notkun palstalla lähinnä ajankuluksi ja just nyt myös parin kivan tyypin vuoksi 😊

• Anonyymi

Sellainen viehättävä
      Sellainen epäviehättävä
      Sinkku, ottaa varauksia vastaan 😉😛
      Siks, kun siin on se niks.. 🤭🤫😋

• Anonyymi

*Viehättää: itsenäinen luonne, älykkyys, lempeys, huumorintajuisuus, omaa itsekunnioitusta, sopusuhtainen kroppa, ei-poikamainen habitus, osaa kantaa itsensä
      *Ei viehätä: naiivius, todella ujo luonne, epäsiisteys ulkonäössä, epäystävällisyys

Olen sinkku, eikä oo ongelma;)

Miksi käyn täällä? Siitä on tullu tapa.

• Anonyymi

Nokkela sanainen, huumorintajuinen, spontaani ja itsenäinen nainen saa minut kiinnostumaan.
      Valehteleva ja epävarma nainen ei sytytä..
      Sinkku olen.
      Käyn palstalla lukemassa mielenkiinnosta.

• Anonyymi

Itsevarma, älykäs, hyvä keskustelija. Plussaa innostus johonkin asiaan, esim. työhön tai harrastukseen.

Olen parisuhteessa.

Harvoin käyn täällä nykyään, ei ole enää motiivia. Toisinaan vilkaisen aiheet.

• Anonyymi

Lesbous on Jumalalle kauhistus!

• Anonyymi kirjoitti:

Mulle on "kauhistus" se, kuinka joku viittii tulla kommentoimaan noin tökerösti.

• Anonyymi kirjoitti:

Simmut kiinni 😌 älä pelkää.

...täällä tapahtuu kauhistuttavia juttuja: välittämistä, kasvamista ja rakkautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Jumala tuomitse rakkautta !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Jumala tuomitse rakkautta !!!

Jumala on kaikkea, myös huumorintajuinen.

• TiuhtinWau kirjoitti:

Simmut kiinni 😌 älä pelkää.

...täällä tapahtuu kauhistuttavia juttuja: välittämistä, kasvamista ja rakkautta.

😌👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin... Jumala on rakkaus ja jos rakastamme toinen toisiamme, Jumala pysyy meissä ja hänen rakkautensa on tullut täydelliseksi meissä.

• Anonyymi

Viehättää: itsenäinen, rohkea, omaa polkua menevä, itsestään huolta pitävä, temperamenttinen, iloinen
      Ei viehätä: muiden toiveiden mukaan elänyt, liian nössö, liian rauhallinen, tylsä, äiti
      Varattu.
      Välillä täällä on jotain hyviä keskusteluja eikä pelkkää hömpötystä.

• Anonyymi

Ei viehätä, esim yllä mainitun kaltaiset. Miellyttää avarakatseiset.

• Anonyymi

Vetoaa:
      Fiksu, itsenäinen, empaattinen, rehellinen, hyväksyy minut sellaisena kuin olen.
      Plussaa: On vähän tietoinen "naisellisuudestaan", ja uskaltaa käyttää sitä minuun. 😉

• Anonyymi

Miksi naisellisuus on sitaateissa? voitko kertoa sen käyttämisestä jonkun esimerkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi naisellisuus on sitaateissa? voitko kertoa sen käyttämisestä jonkun esimerkin

Jotain tällaista: saa nauraa ja kiusoitella, testata viehätysvoimaa esim vetämällä huomiota vartaloonsa... Flirttaileva koskettaminen tai jos on pokkaa, pyytää vaikka tekemään henk.koht palveluksen, vaikka se olisikin joku naurettava ja läpinäkyvä juttu😉

• Anonyymi

- Tasapainoinen, hyvä itsetunto, itsenäinen, muita kunnioittava.
      - Ailahteleva, ilkeä, pikkumainen, määräilevä tai nöyristelevä.
      - Sinkku.
      - Käyn aika harvoin katsomassa aiheita, kun ei ole muuta syytä tällä hetkellä, eikä täällä yleensä ole mitään itseäni kiinnostavaa.

• Anonyymi

Viehättää: älykäs, analyyttinen, huumorintajuinen ja naisellinen nainen, joka on kuitenkin hiukan mystinen tai muuten hankalasti luettava ;) Hyvä tuoksu ja jokin omalaatuinen piirre pukeutumisessa, hiuksissa tai yleisessä olemuksessa vetoaa muhun.

Ei viehätä: itsekeskeinen, ylimielinen, kapeakatseinen tai liiaksi perinteitä noudattava nainen (itse pidän vanhojen systeemien kyseenalaistamisesta ja uuden kokeilemisesta). Epäsiisteys, rahanahneus ja tavoitteiden puuttuminen yleensä vie kiinnostuksen.

Erosin pitkän harkinnan päätteeksi eilen, joten tilanteen käsittelyn jälkeen jossain vaiheessa taas uuteen suhteeseen valmis sinkkunainen. Ensimmäiseen puoleen vuoteen ainakaan en uutta suhdetta pysty aloittamaan, koska nyt olen tosi rikki.

Käyn täällä, koska täältä löytyy ihania ihmisiä ja näkökulmia erilaisiin tilanteisiin ja haasteisiin. Myös omaksi huvikseni tulen välillä lukemaan keskusteluja, vaikken niihin itse kommentoisikaan.

• Anonyymi

Naisellinen, keskustelutaitoinen ja asioista kiinnostunut. Kanssani voi olla eri mieltä ja perustella näkemyksiään, mutta "ihan niin kuin haluat tai en tiedä, kaikki käy" saa mun verenpaineen nousemaan. Liikunnallisuus on plussaa.
      Olen sinkku.
      Käy täällä, no eksyin tänne kun tuskailin ajatusteni kanssa ihastuttuani naisen keski-ikäisenä ja vaikka nyt olen sinut asian kanssa, käyn täällä lueskelemassa.

• Anonyymi

Nainen herättää mielenkiintoni, kun hän on , tilanne tajuinen, menee posiivisella asenteella eteenpäin, keskustelutaitoinen omine näkemyksineen ja osaa perustella niitä. Osaa ottaa muut ihmiset huomioon, naisellisuus, liikunnallisuus, savuttomuus ja raikkaus iso plussa. Eletty elämä saa myös näkyä ja kuulua, sillä se tuo sitä elämän viisautta eri tilanteisiin 😁

Käyn täällä joskus harvoin lukemassa ehkäpä itseäni nuorempien mielenkiintoisia ajatuksia ja pohdintoja elämästä ja rakkaudesta. Erosin pitkästä suhteesta ja nautin sinkkuudestani sekä ajatuksesta tavata uusia kivoja naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen herättää mielenkiintoni, kun hän on , tilanne tajuinen, menee posiivisella asenteella eteenpäin, keskustelutaitoinen omine näkemyksineen ja osaa perustella niitä. Osaa ottaa muut ihmiset huomioon, naisellisuus, liikunnallisuus, savuttomuus ja raikkaus iso plussa. Eletty elämä saa myös näkyä ja kuulua, sillä se tuo sitä elämän viisautta eri tilanteisiin 😁

Käyn täällä joskus harvoin lukemassa ehkäpä itseäni nuorempien mielenkiintoisia ajatuksia ja pohdintoja elämästä ja rakkaudesta. Erosin pitkästä suhteesta ja nautin sinkkuudestani sekä ajatuksesta tavata uusia kivoja naisia.

Eli olemme hyvinkin samoilla linjoilla. Toinen pitää huomioida, mutta kertoa myös omat näkemykset ja ajatukset.
        En odota, että toinen on himo liikkuja, mutta itsestä huolempito on must ja pitää sallia minulle omat treenin. Harrastukseni ei saa olla uhka parisuhteelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olemme hyvinkin samoilla linjoilla. Toinen pitää huomioida, mutta kertoa myös omat näkemykset ja ajatukset.
        En odota, että toinen on himo liikkuja, mutta itsestä huolempito on must ja pitää sallia minulle omat treenin. Harrastukseni ei saa olla uhka parisuhteelle.

Parisuhteessa täytyy antaa tilaa toiselle harrastaa ja tavata omia ystäviä., eikä tukahduttaa. Todellisuudessa kun antaa tilaa molemmille tehdä omia asioita, sen saa positiivisena vointina takaisin, kun toinen voi hyvin henkisesti ja fyysisesti. Silloin pysyy suhteessa ”kipinä” yllä 😉

• Anonyymi

Viehättää: itsevarmuus, intohimoisuus, määrätietoisuus. Katu-uskottavuus plussaa. Parisuhteessa tärkeää myös hyvät vuorovaikutustaidot ja tunteiden näyttäminen.

Ei viehätä: hirmuisen herkät, kiltit, ujot ja hiljaiset naiset, jotka haluaa elää tasaista elämää omalla kotisohvalla.

Olen sinkku. Käyn täällä, koska elämässäni ei ole riittävästi lesboja.

• Anonyymi

Samma här, onhan tää omanlaisensa yhteisö vaikka netissä onkin. Tarviin enemmän lesbokavereita elämääni kun ympärillä pyörii nyt lähinnä pariutuneita bi- ja heteronaisia😅😄

• Anonyymi

Kaunis, lesbo, hyvät tissit. Bi tytöt on turnoff.

• Anonyymi

Urheilulliset, poikamaiset naiset. Lyhyt tikka on must. Hänen täytyy olla empaattinen, päättäväinen ja voimakastahtoinen. Kiltti, mutta oikealla tavalla älykäs, ehdottomasti ei mikään nössö.

Ilkeät, dominoivat, epäsosiaaliset tai väkivaltaiset ovat ehdottomasti out.

• Anonyymi

..."Hänen täytyy olla"

Johan on spesifi listaus erikoisista vaatimuksista. Mitähän lie itse tuot pöytään.

• Anonyymi

Tässähän oli hyvä luonnekuvaus minusta,
        sporttisuudessa jää parantamisen varaa.

• Anonyymi

Jestas kun mä en osaa mitään tarkkoja määritelmiä kertoo...

❤️ Mut lempeys ja rehellisyys on tärkeintä. ❤️

Kun se kolahtaa niin se on just sitä 💘

• Anonyymi

Noin juuri. Kokonaisuus ratkaisee ja etenkin hyvä luonne, yhteen osuvat jutut, samalla aaltopituudella olo, lempeys.❤

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      74
      3345
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1921
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1909
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1446
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1391
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1308
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1296
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1207
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      965
    Aihe