Ihana muisto

Anonyymi

Bussi nytkähti liikkeelle ja edessäni seissyt nainen horjahti oikein kunnolla ja hänen kätensä osui voimalla suoraan kulliini. Minulla oli jalassani pelkät collegeshortsit, jotka olin vaihtanut rannalla märkien uikkareiden tilalle. Olin tullut kuusitoistavuotiaana Maltalle kielikurssille ja viikonlopun kunniaksi lähtenyt parin kaverini kanssa hiekkarannallle kaupungin ulkopuolelle.

Nainen kääntyi hämillään katsomaan suuntaani. Hän oli nelissäkymmenissä ja mielestäni varsin hyvin säilynyt. Hän oli aivan varmasti tuntenut osuneensa suoraan vehkeeseeni ja käänsi nyt vähän katsettaan etumukseeni. Bussin takaosassa oli todella täyttä ja nainen siirtyi hieman etuviistoon aivan viereeni. Sanaakaan sanomatta hän asetti kätensä paljaalle reidelleni ja hipaisi sitten kädellään etumustani. Nuoren pojan kulli reagoi heti tilanteeseen ja nousi pieneen seisokkiin. Shortseissani se varmasti jo näkyikin. Hän heilautteli kättään niin, että se osui shortsien päältä suoraan kullini kärkeen. Katselin ympärilleni peläten, että joku näkisi, mutta kukaan ei katsonut meihin päin ja nainen oli aivan minussa kiinni muodostaen suojaa muihin nähden.

Hän jatkoi hetken aikaa kullini härnäämistä ja se tuotti minulle jo aivan täyden seisokin. Olin rantapäivän aikana jo muutenkin saanut seisokkiani taltutella, sillä niin ihania mimmejä oli pyörinyt rannalla meidän lähistöllämme. Nyt naisen käsi puristui kullini ympärille, mutta shortsien päällä edelleen. Hän teki muutaman runkkausliikkeen ja minusta tuntui, että verisuonet kullissani pullistuivat äärimmilleen. Nyt hän työnsi kätensä sen verran shortsin lahkeesta sisään, että hänen lämmin kätensä törmäsi paljaaseen terskaani ja oli kuin sähköisku olisi mennyt lävitseni. Hän puristeli sormillaan terskaani ja teki sitä todella kiihottavasti. Hänellä oli yllään pieni toppi ja jonkinlainen kietaisuhame ja minun teki mieleni tarttua hänen perseestään kiinni, mutta en kerta kaikkiaan uskaltanut. Tuo nainen sen sijaan runkkasi paljasta kulliani aivan häpeilemättä ja se tuntui taivaalliselta. Olin niin kiihottunut, etten enää edes pelännyt jonkun näkevän. Sen sijaan aloin olla niin lähellä tulemista, että yritin saada naista hiljentämään tahtia ottamalla hänen kädestään kiinni. Hän kuitenkin siirsi toisella kädellään käteni pois. En edes nähnyt hänen silmiään, koska hänellä oli aurinkolasit päässä, mutta hymy suupielessä kertoi hänen nauttivan tilanteesta.

Kullini seisoi kivikovana ja välillä hän antoi painetta terskalleni oikein kunnolla ja välillä kiusoitellen hiljempaa. Hän nojasi aivan minussa kiinni ja otti tukeakin minusta. Itse pidin toisella kädellä kiinni ylhäällä olevasta lenkistä ja toinen käteni nojasi bussin ikkunaan. Tilanne oli samaan aikaan hämmentävä ja erittäin kiihottava. Hän ei ehkä kehdannut tai mahtunut runkkaamaan kunnolla kulliani, mutta kaikki kosketus tuossa tilanteessa tuntui aivan kihelmöivän hyvältä. Nyt tunsin, että kullini kärjestä valui hieman liukasta ja se sai sormien kosketuksen vieläkin kiihottavammaksi. Hänen hameenhelmansa oli niin matalalla, etten saanut kättäni sen alle. Mielessäni ajattelin, että olikohan hänellä mitään hameensa alla. Paine kullissani tuntui vastustamattoman suurelta. Sormet leikittelivät liukkaalla terskallani ja tuntui, että voisin laueta hetkellä millä hyvänsä. Nyt nainen kuiskasi vieressään olevan naisen korvaan jotakin ja veti kätensä pois lahkeestani. Toinen nainen kääntyi katsomaan minun suuntaani ja hänen katseensa etsi etumustani. Kullini seisoi aivan kunnolla ja nainen väläytti minulle ujon hymyn.

Nyt aurinkolasipäinen painoi bussin nappia. Näytti siltä, että heidän pysäkkinsä olisi seuraava. Omaan majapaikkaani olisi vielä matkaa useampi pysäkinväli. Kun bussi hiljensi, nainen otti minua kädestä kiinni ja näytti oven suuntaan. En sanonut sanaakaan kavereilleni, vaan poistuin bussista noiden kahden naisen kanssa. He puhuivat hyvin huonoa englantia, mutta ymmärsin heidän olevan venäläisiä ja he pyysivät minua mukaansa hotellilleen. Kullini seisoi edelleen aivan kivikovana, vaikka se saikin olla nyt rauhassa kosketukselta. Heidän hotellinsa oli aivan vieressä ja niin suuntasimme heidän hotellihuoneeseensa. Toinen mimmeistä suuntasi heti kylpyhuoneeseen, mutta aurinkolasipäinen ohjasi minut sängylle selälleen ja veti shortsini pois jalasta. Kullini seisoi täydessä koossaan ja terska kiilteli taas nesteistäni. Nainen riisui vaatteensa ja sanaakaan sanomatta istui naamalleni ja alkoi runkata vehjettäni. Hän hinkkasi kosteaa pilluaan naamaani vasten ja runkkasi samalla kulliani määrätietoisesti. Hänen voihkinnastaan päätellen hänkin oli erittäin kiihottunut. Yritin nuolla hänen pilluaan niin hyvin kuin vain osasin. Nyt hän taas kiusoitteli liukkaalla terskallani niin, että lullin kullini räjähtävän. Hän nousi päältäni ja avasi terassin oven ja veti minut sinne mukanaan. Hän nojautui kaidetta vasten ja asetteli kullini takaapäin hänen ihanan kosteaan pilluunsa ja alkoi rytmikkäästi työnnellä ihanaa persettään minua vasten...

1

3918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toinenkin naisista tuli terassille ja istui aivan viereemme terassituolille ja sytytti tupakan. Minä nussin takaapäin ja puristelin naisen ihania rintoja ja yritin pidättää laukeamistani mahdollisimman pitkään. Tilanne oli minulle aivan uusi ja epätodellinen, mutta naiset käyttäyityivät hyvin tyynesti aivan kuin tällaista tapahtuisi joka päivä. Toinen mimmi, joka istui terassituolilla raotti kylpytakkiaan ja paljasti kaunnisti muotoillun pillunkarvoituksensa. Hän alkoi hyväillä itseään ja katseli minun naivan tuota hänen ystäväänsä. Tuo näky oli minulle liikaa ja vedin kullini ulos aurinkolasipäisen pillusta ja ammuin voimalla lastini hänen perseensä päälle ja taisi sitä roiskua vähän hänen pilluunsa. Nainen kääntyi ja suuteli minua ja viittoili minut kanssaan suihkuun. Suihkun jälkeen olikin sitten toisen erän vuoro..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe